מדריך המקצוענים לפריצות רכב וכיצד ניתן למנוע מהן לקרות לך

המאמר ייתן לכם סקירה של סוגי פריצות לרכבים השונים וכיצד למנוע מהם לקרות לכם.

הסוג הראשון של פריצת רכבים נקרא "הרס אנד גראב". זה כאשר גנב מנפץ את דרכו לתוך הרכב שלך דרך החלון, תופס מה שהוא יכול ואז בורח. הדרך הטובה ביותר למנוע פריצה מסוג זה היא באמצעות נעילת הגה או התקנת מסך רשת מתכת על החלונות שלכם.

הסוג השני נקרא "הרס ודש". זה כאשר גנב פורץ לרכב שלך, גונב את מה שהוא יכול, ואז עוזב מבלי לרסק שום דבר אחר בתהליך. הדרך הטובה ביותר למנוע פריצה מסוג זה היא על ידי חנייה באזורים מוארים היטב או חניה בקרבת מכוניות אחרות כך שהן פחות

פריצות לרכב הן תופעה שכיחה בחברה של היום. עם עליית האינטרנט, גנבים מצאו דרכים חדשות להשיג את מה שהם רוצים. זו הסיבה שבעלי רכב צריכים לוודא שמכוניותיהם מוגנת היטב ושהם יודעים כיצד למנוע פריצות לרכבים.

הצעד הראשון הוא לוודא שמותקנת לך אזעקה לרכב ברכב. זה יתריע לך אם מישהו ינסה לפרוץ למכונית שלך ויפחיד אותו לפני שיוכל לגרום נזק. השלב הבא הוא להשאיר את הרכב נעול כל הזמן, גם כאשר הוא חונה לזמן קצר או כאשר יש לך פגישה בקרבת מקום. גנבים יראו בכך הזדמנות וינצלו אותה אם תתנו להם את ההזדמנות.

הקדמה: מהו פורץ רכבים מקצועי?

בחברה של היום, פריצת רכבים היא פשע שכיח. פורץ רכבים מקצועי הוא מי ששידד את כישוריו לגנוב ממכוניות. אנשי המקצוע הללו עושים את תפקידם לדעת לפרוץ לרכב ולגנוב ממנו מבלי להיתפס.

פורצי רכב מקצועיים הם לרוב מיומנים פי כמה מהפושע הממוצע שלך, מכיוון שהם מבלים את כל זמנם בתרגול מלאכת הפריצה למכוניות. יש להם כלים המאפשרים להם לעשות זאת במהירות וביעילות.

יש אנשים שחושבים שפורצי רכב מקצועיים הם רק בשביל הכסף, אבל יש גם מניעים אחרים לבחירת הקריירה הזו. עבור אנשים מסוימים, מדובר בריגוש של גניבה ממכוניות או לראות כמה הם יכולים לברוח לפני שייתפסו על ידי הרשויות.

פורץ רכבים מקצועי הוא אדם שמבצע פריצה מתוך כוונה לגנוב רכבים.

פורצי מכוניות מקצועיים משתמשים בדרך כלל בכלים כגון מברגים, ברבים וחותכי חוטים כדי לפרוץ למכוניות.

איך מתחילים עם פריצת רכבים מקצועית?

הצעד הראשון להפוך לפורץ רכבים מקצועי הוא לזהות את היעד שלך. אתה צריך לדעת את היצרן, הדגם והשנה של המכונית אליה אתה מכוון. אתה גם צריך לדעת איזה סוג של מערכת אבטחה הוא מותקן.

מערכת אבטחה נפוצה למכוניות נקראת "אזעקה". אזעקות יישמעו כאשר דלת מכונית או חלון נפתחים, אך ניתן לכבות אותן אם יש לך את קוד המפתח או השלט הרחוק הנכון. זה אומר שאם למטרה שלך יש אזעקה, תצטרך להשבית אותה לפני הפריצה.

לאחר זיהוי היעד שלך והשבתת כל אזעקה, השתמש בג'ים דק או כלי אחר כדי לפתוח את הדלת ולהיכנס לתוך הרכב.

פורצי רכב מקצועיים הם זן אחר. הם אנשים מיומנים ומנוסים ביותר שיודעים לגנוב מכוניות בצורה היעילה ביותר שיש. יש להם את הידע והכישורים לעשות את העבודה היטב, וזו הסיבה שהם לא צריכים לדאוג להיתפס.

כמו בכל מקצוע אחר, אתה צריך להצטייד בכמה כישורים וידע לפני שאתה יכול להתחיל לגנוב מכוניות למחייתך. כדי להתחיל בפריצה מקצועית לרכב, חשוב שתלמדו על הדברים הבאים:

– הכלים הדרושים למסחר

– סוג המכוניות שנמכרות הכי טוב בשוק השחור

– איפה למצוא אותם

– איך לגנוב אותם מבלי להיתפס