מתאר פוסט בבלוג:

מסיבת הרווקות היא טקס מעבר לכלה לעתיד. זו הזדמנות להיפגש עם החברים הכי קרובים שלה ולחגוג עד כמה היא מדהימה.

יש שני דברים שאתה צריך לדעת על תכנון מסיבת רווקות: 1) זה הכל על הכלה לעתיד ו-2) זה הכל על האלכוהול.

אבל איזה סוג של אלכוהול כדאי לקנות? זה תלוי במי שמארח את המסיבה, איפה הם מארחים אותה ולאיזה אווירה הם הולכים. הנה כמה קווים מנחים כלליים להתאמת משקאות על סמך שלושת המשתנים הללו:
למידע נוסף בתחום של איך להתאים קוקטייל בבר עבור מסיבת רווקות? ובר קוקטיילים לאירועים נא לגשת לאתר tropicalevents.co.il

אירוח בבית של מישהו: בקבוק יין או איזה סיידר מבעבע יעשו בסדר גמור.

אירוח בבר או במסעדה: קנקן או שניים של מרגריטות יהיו מושלמים. אירוח באירוע בחוץ כמו פיקניק או ברביקיו: בירה, בירה, בירה!

איך לערבב קוסמו

קוסמופוליטן הוא קוקטייל פופולרי המורכב מוודקה, מיץ חמוציות ומיץ ליים. בדרך כלל מקשטים אותו בפרוסה או בפריסת ליים.

הדרך הטובה ביותר להתאים את הקוסמופוליטן למסיבת הרווקות שלך תהיה להשתמש בוודקה כרוח הבסיס ולהוסיף מיץ חמוציות, ליים, ליקר תפוזים ו-triple sec.

את המשקה הזה אפשר להגיש על הסלעים או ישר למעלה.

הקוסמופוליטן הוא קוקטייל וודקה. הוא עשוי עם מיץ חמוציות, וודקה ו-triple sec. המשקה הומצא בשנות ה-80 על ידי הברמן במסעדת Trader Vic's בסן פרנסיסקו.

המתכון לקוקטייל קוסמופוליטי הוא:

1 חלק מיץ חמוציות

1 חלק וודקה

1 חלק טריפל שניות או קוינטרו

מנערים עם קרח ומסננים לכוס מרטיני.

טיפים והנחיות בסיסיות למסיבת רווקות נהדרת

מסיבות רווקות הן הזדמנויות לכלה לעתיד לחגוג את ערב החופש האחרון שלה לפני היום הגדול. הם מתקיימים בדרך כלל בלילה שלפני חתונתה.

מסיבת הרווקות היא אירוע חברתי שלרוב כולל שתיית אלכוהול והנאה. וזה יכול להיות די מסובך למצוא קוקטייל בר שיתאים למצב הרוח של המסיבה ויתאים לטעם של כולם.

במאמר זה ניתן לכם כמה טיפים והנחיות בסיסיות למסיבת רווקות נהדרת: מה לעשות, מה לא לעשות, איך להתכונן לקראתה ואיך לבחור קוקטייל בר מתאים.

אם אתם עורכים מסיבת רווקות, חשוב להחליט איזה סוג קוקטייל לספק לכולם. אם יש לכם קבוצת חברים, לעתים קרובות קל לבחור משקה אחד או שניים שכולם אוהבים. אבל כשיש אורחים שיש להם העדפות שונות, זה יותר קשה.

הנה כמה קווים מנחים לבחירת המשקה הטוב ביותר למסיבת רווקות:

– קחו בחשבון את אחוז האלכוהול: אם זה רק מפגש לא רשמי עם כמה חברים, אז משהו כמו יין או בירה עשוי להתאים. אם יהיו יותר מ-10 אנשים ואתם צריכים לשמור על דברים קלים למדי, אז שקול משהו כמו שמפניה או יין לבן. לאירוע ערב עם משחקים וריקודים, קוקטיילים כמו מרגריטות ודייקריס עשויים להתאים יותר.

– שקול את פרופיל הטעמים: זה יכול לעזור לקבוע אם מישהו ייהנה מהמשקה או לא. יש אנשים שמעדיפים משקאות מתוקים יותר בעוד שאחרים מעדיפים משקאות בעלי טעמים חמוצים יותר

10 המתכונים והמשקאות המובילים למסיבת הרווקות הבאה שלך!

מאמר זה יספק לך מתכונים ומשקאות למסיבת הרווקות הבאה שלך. הוא גם ייתן לכם טיפים כיצד להתאים את המשקה לנושא המסיבה.

1. המתכון הראשון נקרא "מרגריטה הבתולה". זהו משקה פשוט שאינו מכיל אלכוהול, אבל טעים נהדר ומושלם למסיבת רווקות בעלת נושא שמרני יותר.

2. המתכון השני נקרא "The Virgin Bloody Mary". משקה זה מכיל מיץ עגבניות, מיץ ליים, רוטב ווסטרשייר, רוטב טבסקו, מלח סלרי, חזרת ופלפל. זה לא חזק כמו כמה מהמשקאות האחרים ברשימה הזו אבל זה עדיין טעים!

3. המתכון השלישי נקרא "דייקירי תות בתולה". ניתן להכין את הקוקטייל הטעים הזה תוך כ-5 דקות עם שני מרכיבים בלבד: תותים ורום לבן!

4. המתכון הרביעי נקרא "בתולה