רהיטי עור נראים נהדר, אך הטיפול בהם דורש טיפול מיוחד ושימוש במוצרים הנכונים בעת הניקוי. אתה רוצה שהעור שלך ייראה נהדר, אז אתה צריך לעשות יותר מאשר רק לנגב אותו עם מטלית לחה וחומר ניקוי. אבל גם אם המטרה שלכם היא ספה או כורסה בלויה עם פטינה יפה, רהיטי עור עדיין זקוקים לניקוי כדי לשמור עליהם במצב מושלם.

כל עוד אתה משתמש בחומר הניקוי הנכון של רהיטי עור ועוקב אחר הליכי הניקוי המומלצים

הרהיטים שלך ייראו נהדר במשך שנים רבות. השתמש במדריך שלנו כדי ללמוד כיצד לנקות ולתחזק רהיטי עור כדי שתוכל לבצע את הרכישה הבאה שלך בביטחון. כמו כן, נראה לכם כיצד לנקות מוצרי עור אחרים, לרבות מעילי עור ונעלי עור, כך שתוכלו להסיר ביעילות לכלוך או כתמים ולשמור על החומר שלם למשך שנים רבות. שימוש תכוף בחומרי טיפוח לעור על רהיטים, במיוחד לאחר ניקוי, יהפוך את הרהיט לרך, רך ויפה.

חלק מההנחיות לטיפול בעור ממליצות לנגב רק עור אנילין לא מוגן עם מטלית נקייה ויבשה

לשאוב אבק באופן קבוע, ולפעמים לנגב בעדינות עם מטלית טבולה במים מזוקקים. אתה יכול לערבב כמה טיפות של חומר ניקוי עור זמין מסחרי עם מים או למרוח אותו על מטלית לחה כדי להסיר לכלוך וכתמים, אבל זה זהה לכל חומר ניקוי עור. לאחר מכן השתמש בתערובת סבון ומים עור עדינה כדי להסיר את כל נוזל הניקוי שנותר. אם אתה צריך כוח ניקוי חזק יותר, נא לנקות את העור שלך עם מטלית לחה במים מזוקקים.

הדבר הראשון שעליך לעשות

הוא לקחת מטלית יבשה או נייר מטבח כדי לספוג היטב את השפך-היזהר מאוד לא לשפשף, שכן זה יגרום לנוזל לחלחל לתוך העור שלך. אם עור האנילין נשפך, אנא השתמש במטלית לבנה נקייה ויבשה כדי לייבש אותו בהקדם האפשרי. כדי לנקות את העור, השתמשו במרכך כל 6-12 חודשים ונגבו אותו עם מטלית נקייה ברגע שמופיע השפך.

אין להשתמש בממיסים לניקוי, בלק לרהיטים, בשמנים, בצבעים, בחומרי ניקוי שוחקים או במי אמוניה. הסר כתמי שמן, שמן או שומן עם מטלית יבשה ונקייה והשאיר בעבודה.

הכתם אמור להתמוסס בעור לאחר פרק זמן קצר. פשוט מרחי אותו בעדינות ישירות על הכתם כדי למנוע מהאלכוהול להפיץ את הכתם לרוב העור. להרטיב את החומר על ידי מריחת קרם עור עם מטלית נקייה.

לאחר התייבשות

מרחו כמות קטנה של שמן זית עם מטלית מיקרופייבר ושפשפו את העור כדי לשמור עליו גמיש ורך. לאחר מכן נגבו את המטלית על משטחי העור בתנועות קבועות ושטפו עם התמיסה תוך כדי כדי לוודא שאינכם שופכים לכלוך. לחץ על הבד כדי לשמור עליו לח אך לא רטוב, ולאחר מכן נגב את החלקים המלוכלכים של העור. קח מטלית נקייה ומרח בעדינות את התמיסה על פריטי העור עד שהם לחים, לא לחים.

השתמש בסבון כלים עדין ובמים חמים

כדי לנקות את העור שלך. כדי להסיר כתמים קלים, השרו מטלית נקייה ולחה במים חמימים וסבון ונגבו איתה את הכתם מהעור. לכתמים קלים, הרטיבו מטלית נקייה ולחה בתמיסת מים חמימים וסבון תינוקות או עור והשתמשו בה לניקוי הכתם.
עבור עוד מידע בתחום של איך לנקות ספה מעור? נא לבקר באתר doronclean.co.il

תחילה יש להשתמש בכמויות שוות של מים וחומץ

כדי לספוג את הכתם, ולאחר מכן לנגב בעדינות את הכתם עם מטלית מיקרופייבר (פשוט להשתמש במטלית חדשה או לוודא שהיא נקייה לחלוטין). ערבבו חלקים שווים של אלכוהול ומים בקערה, הרטיבו סמרטוט קטן ואז נגב איתה את האזור הפגוע. נגב את העור במגבת, ולאחר מכן נגב את עודפי השמן במטלית נקייה. אין להוסיף מים, כי הנוזל יכול לעזור לשמן לחדור לעור.

הדרך הטובה ביותר להסיר כתמים שומניים

היא לשפשף אותם בעדינות ברגע שהם עולים על העור שלך. כתמים אחרים עשויים לדרוש ניקוי נוסף, אז בדוק את התווית או מקור אמין אחר לקבלת המלצות ספציפיות כיצד להסיר כתמים מהעור. אם בספת העור שלכם יש כתמי הדגשה, דיו או שומן, תצטרכו ליישם שיטות שונות להסרת הכתמים לפני הניקוי.

חומרי ניקוי שוחקים עלולים לשנות את צבעם או להזיק לרהיטי עור

אז נסו להשתמש בחומרי ניקוי פחות חריפים שיעשו לכם את העבודה ללא נזק. למרבה המזל, ישנם מספר מרכיבים תוצרת בית המשמשים לניקוי יסודי של העור. ניתן לצבוע ספות עור במגוון חומרים וכל אחת מצריכה שיטת ניקוי שונה. יש לנגב את ספות העור ואת כל שאר רהיטי העור במטלית יבשה ולמרוח קרם עור מדי חודש כדי לשמור על רך ולחות של החומר – ולמעשה, קרם עור טוב גם לניקוי לכלוך או כתמים המופיעים. …

שאלנו את אלטון וכריסטוף פורני, מומחה לשיקום בניו יורק והמחבר של The Furniture Bible, לגבי הטיפים הטובים ביותר שלהם כיצד לנקות ספות עור ורהיטים אחרים, וטיפים כיצד לשחזר פריטים . חַיִים.

וודא שאתה מנקה כל חלק בספה או בכיסא שלך, מכיוון שסביר להניח שהעור שלך יתהפך מעט לאחר העיבוד. שאבו או הסר לכלוך קודם כל, הסר פיזית לכלוך או לכלוך ממשטח ספת העור.

לאחר שאיבת האבק

נגב את ספת העור עם מטלית יבשה כדי להבטיח שכל האבק והפסולת יוסרו. אם אתה יכול להסיר את הכרית מהספה, הקפד לעשות זאת ולשאוב את האזור שמתחתיו. אם ספת העור שלכם מתחילה להיסדק או להתקלף, שטפו את האזור בחומץ ומים, ולאחר מכן השתמשו במרכך או במילוי עור.

מרחו קרם עור כגון Astonish על ספה או כיסא באמצעות מטלית נקייה

כדי לשמור על רך וגמיש בהתאם להוראות היצרן. מרחו כמות קטנה של שמן זית על מטלית מיקרופייבר נקייה ורכה ושפשפו את ספת העור או כורסת העור כדי לשמור עליה גמישה. כדי לשפר את הניחוח והמיזוג, מרחו 10-15 טיפות של שמנים אתריים על אזורי העור באמצעות מטלית מיקרופייבר נקייה, נעים בתנועה מעגלית כדי להסיר עודפים.

כדי להגן על העור שלך, נגב כתמים על בסיס מים כגון מיץ פירות או קפה עם מטלית לבנה נקייה שנרטבה קלות במים מזוקקים והניח לייבוש. כדי לנקות חתיכת עור, יש לנקות אבק מהספה לעתים קרובות ולנגב בעדינות את כל הכתמים עם מטלית נקייה ולחה.