לווים הזקוקים לכסף נואש ואין להם משאבים אמינים אחרים לגשת אליו, פונים אלינו כדי לפתור את בעיות הנזילות שלהם. כאשר לווים זקוקים לנו נואש לקבל את כספם, אנו מודיעים שאנשים יכולים לענות על צרכיהם הכספיים הבלתי צפויים באמצעות הלוואה חלקה במזומן. לווים שסומכים עלינו כאשר הם זקוקים בדחיפות למזומן לצורך לא צפוי.

אפשרות נוספת אם אתה זקוק להלוואה מהירה היא להצטרף לאיגוד אשראי מקומי. אתה יכול להגיש בקשה להלוואה במזומן אצל אחת מאיגודי האשראי הרבים באזורך.

בקש עזרה מבן משפחה או מחבר אם אתה זקוק לבדיקת אשראי מהירה או אם אתה לווה מחברים ובני משפחה. בקש עזרה מבן משפחה: אם אתה רוצה בדיקת אשראי או אשראי מהירה יותר, בקש עזרה מהמשפחה או מחבריך.

הלוואה במזומן עשויה להיות אופציה טובה אם אתה צריך ללוות סכום גדול

אך הלוואה אישית מאיגוד אשראי עשויה להיות אפשרות טובה יותר מאשר הלוואה אישית מבנק. אתה יכול גם לבקש הלוואה אישית בשיעור נמוך אצל הבנק המקומי או חברת כרטיסי האשראי שלך, אלא אם כן יש לך סכום כסף גדול יותר. בין אם מדובר ברכישת רכב, איחוד חוב, מימון עסק או שיפור הבית שלך, הגשת בקשה להלוואה אישית מהבנק היא דרך ללוות ולשלם עבור מה שאתה צריך, בין אם זה עבור האישי שלך הלוואות או למטרות אחרות, כגון רכישת רכבך או מיזוג חובות, או מימון העסק שלך או שיפור ביתך. יתר על כן, הוספת הלוואת תשלומים לתמהיל האשראי יכולה להגביר את דירוג האשראי שלך, גם אם מעולם לא לקחת לפני כן תשלום או הלוואת רכב.

אלו הזקוקים נואשות למזומנים בכדי לכסות הוצאות בלתי צפויות

צריכים לפנות למלווים ליום התשלום אם הם זקוקים להלוואה לזמן קצר. ישנם מספר סוגים של הלוואות לזמן קצר שיכולים לתת לך גישה מהירה למזומנים, אך הם צריכים להיות מוצא אחרון. הלוואות מהירות אחרות שתוכלו גם להשיג כסף בכרטיס האשראי בקצב מהיר יותר מאשר הלוואה בנקאית הן איגודי אשראי, מלווים ליום המשכורת ואיגודי אשראי. אלה כוללים הלוואות אלטרנטיביות למשכורת (PALS), בהן ניתן ללוות סכום קטן מאיגוד אשראי, וכן הלוואות ליום המשכורת מבנקים וממלווים אחרים. אם אתה רוצה לקבל כסף במהירות, יש לך מזל: יש מלווים ליום המשכורת המציעים הלוואות באותו יום, אך רבים אינם יכולים להבטיח שתקבל את הכסף במהירות בחזרה. אם תלך למלווה המציע מימון הלוואות אישיות מהיר, הכסף ישולם לחשבונך תוך מספר ימים. הלוואות אישיות מגיעות במגוון צורות, כולל כרטיסי אשראי, הלוואות בנקאיות והלוואות לאיחוד אשראי. הלוואה במזומן היא אפשרות טובה אם אינכם זקוקים ליותר מכמה שבועות להחזר ההלוואה, או אם אתם מעדיפים תשלומים רגילים וסדירים.

תהליך האשראי יכול להיות מפרך

עליך לקבוע פגישה עם מומחה אשראי בבנק שלך, למלא טופס בקשה ארוך, ואולי אפילו לא תקבל את ההלוואה בסופו של דבר. חלק מהמלווים יאפשרו לך לראות אם אתה זכאי להלוואה אישית לפני שתגיש בקשה להלוואה רשמית. מי שמעוניין לקבל הלוואה לצורך אימות הכנסה צריך לשפר את דירוג האשראי שלו, מכיוון שהמלווים מסתמכים עליה כדי לקבוע את זכאותכם הכספית.

אם יש לך דירוג אשראי נמוך, יתכן שתתקשה לקבל הלוואה מבנק או מהמלווה המסורתי. יתכן ויהיה אפשר למצוא מלווים מסוימים, כגון OneMain Financial ו- Upstart, שיש להם דרישות זכאות פחות מחמירות ומקדמים מימון למחרת.

קבלת הלוואה מהירה במזומן באינטרנט עשויה להיות אפשרות טובה יותר מכיוון שהיא תעזור לך למצוא את העסקאות הטובות ביותר.

אם החלטתם לקחת הלוואה אישית

זכרו להשוות כמה שיותר מלווים בכדי למצוא את המתאים ביותר לצרכים שלכם. וודא שאתה מחפש מלווה כך שתהיה לך גישה לשיעורים הטובים ביותר ולתנאי ההלוואה הטובים ביותר. אין גורמים משמעותיים כאשר המלווים מחליטים אם להעניק הלוואת חירום או לא. בהתחשב בשיעורי הריבית הגבוהים על הלוואות במזומן בשוק הנוכחי, כדאי לשקול לקנות הלוואות חלופיות בעלות ריבית נמוכה יותר וניתנות להחזר בזמן. אם אין לך חשבון בנק, כרטיס אשראי או כל מוסד פיננסי אחר איתך או עם מישהו אחר, קנה באינטרנט או באופן אישי עם מלווה אחר.

אם אתם מחפשים מזומנים

אולי לא תהיה לכם ברירה, אך עליכם להיות מודעים למלכודות הכרוכות בקבלת הלוואה במזומן מראש. אם אתה צריך לפנות להלוואות ליום המשכורת, בין אם אתה מחפש באינטרנט או במצב לא מקוון, כדאי לשקול דרכים אחרות להשיג את הכסף שאתה צריך. ישנן דרכים רבות אחרות להשיג זיכויים במזומן ומקדמות, גם אם הן יקרות יותר.