צ'אטבוטים יכולים להשתמש בבינה מלאכותית (AI) ובעיבוד שפה טבעית (NLP) כדי לזהות כוונות משתמש שונות. צ'אטבוטים לעיבוד שפה טבעית (NLP) דורשים מספר שלבים להמרת טקסט או דיבור של לקוח לנתונים מובנים על מנת לבחור תגובה מתאימה. מכיוון שהצ'אטבוט הזה משתמש בטריגרים של AI (למידה חישובית), הוא יכול לזהות שאילתות וכוונות דומות מלקוחות, גם אם מה שהלקוח כותב לא תואם לאף אחת מהשאלות ברשימה.

אתה יכול ליצור צ'אט בוט

כדי לפתור רבות משאלות שירות הלקוחות והמכירות שלך. שקול אילו שאלות לקוחות עשויים לשאול את הצ'אטבוט שלך כדי שתוכל ליצור זרימה שתדריך משתמשים לתשובות הטובות ביותר. לאחר מכן גלה את סוג התוכן שאתה רוצה שהלקוחות יתקשרו איתו בעת אינטראקציה עם הצ'אטבוט שלך.

ראשית, תן ללקוחות לדעת שהם מדברים עם בוט כדי שיבינו מגבלות אפשריות של תקשורת. למד כיצד להוסיף או להסיר אנשים ובוטים משיחה קבוצתית או מרחב. בחלק העליון, הקש על שם המרחב או רשימת השיחות. הוסף אנשים ורובוטים.
למידע מורחב על איך עושים צ'אט בוט? וצאט בוט ניתן לבדוק ב- chatbot.co.il

לחץ על הקטע הודעת ברוכים הבאים

בשדה הזן הודעת ברוכים הבאים – הודעת בוט, הזן הודעה כי הצ'אטבוט שלך אמור להיות מוצג למשתמש כאשר הוא פותח את הצ'אט, ולאחר מכן שמור את כוונת הברכה. בדרך זו, כאשר המשתמש יציין את פורמט המייל השגוי, הבוט יבקש שוב את פורמט האימייל הנכון עם מילים שונות. אם אתה רוצה שהמשתמש יענה בכמה משפטים ארוכים יותר, השתמש ב-User Speak. בלוק התגובה של הבוט מכיל את ההודעה שהצ'אטבוט שלך שולח למשתמש.

אתה יכול להפעיל את ההיגיון שלך בשלב זה כדי להפנות את הצ'אט לסוכן חי, למשל כאשר הצ'אטבוט לא יכול לענות על שאלה. לפי ההיגיון שאתה מגדיר, כשהמשתמש צריך משהו שהצ'טבוט לא יכול לעזור בו, הוא יכול ליצור כרטיס לעמית האנושי שלו.

גם Logic Bot וגם Chatbot API (מתואר להלן) מאפשרים ללקוחות שלך לשלוח הודעות טקסט רגילות לצ'אטבוט שלך. הבוט יכול לקבל הודעות ישירות ומגיב על ידי חזרה על ההודעות שלך.

הבוט שלי מופיע והמשתמש יכול להתחיל שיחה עם הצ'אט בוט על ידי לחיצה על כפתור aHia

ChatterOn: פלטפורמה זו עוזרת לך לבנות זרימות בוטים ולהתאים אישית AI על ידי הוספת דוגמאות מרובות לשיחות צפויות בין משתמשים ובוטים. כמו כן, זכור שצ'אטבוטים יכולים להשתלב עם פלטפורמות העברת הודעות כמו Facebook Messenger, ובוטים יכולים לטפל בבקשות מבקרים כמו בונה הבוטים של Kompose. בסך הכל, יצירת צ'אטבוטים היא קלה מאוד עם בונה הבוטים של Kompose.

אל תשכח גם שאתה יכול ליצור צ'טבוט ולשלב אותו עם פלטפורמות הודעות פופולריות

עם אינטגרציות מותאמות אישית, ניתן לשלב את הצ'אטבוט שלך עם מערכות הקצה האחוריות הקיימות שלך כגון CRM, מסד נתונים, אפליקציית תשלום, לוח שנה וכלים דומים רבים אחרים כדי לשפר את חווית הצ'אטבוט שלך.

אם לסוכני השירות שלך יש תחומי מומחיות שונים

הצ'אטבוט שלך עשוי לבקש מהלקוח לבחור מראש נושא או מחלקה ספציפיים. סביר להניח שחנות תרצה שירותי צ'טבוט שיעזרו לך לבצע הזמנה, בעוד שחברת טלקום תרצה ליצור בוט שיוכל לענות על שאלות לקוחות. חלק מפלטפורמות הפיתוח של צ'אטבוטים משתמשות בלוגיקת בוטים מורכבת כדי ליצור צ'אטבוטים פשוטים.

אחד החלקים המגניבים ביותר בתוכנת צ'אט בוט

הוא מגוון הדרכים לבנות צ'אט בוט. עם כל כך הרבה פלטפורמות צ'אט בוט העומדות לרשותנו, בניית בוט הפכה לקלה ביותר. אתה יכול ליצור צ'אט בוט עם תכונות מלאות עבור האתר שלך באמצעות פלטפורמת צ'טבוט. פלטפורמות כמו ChatBot מאפשרות לך ליצור בוטים לשיחה על פני ערוצי תקשורת מרובים מבלי לכתוב שורת קוד אחת.

מדריך זה מראה לך צעד אחר צעד כיצד ליצור בוט ליצירת לידים באמצעות פלטפורמת ChatBot

כדי ליצור את הבוט שלך באמצעות פלטפורמת ChatBot, אתה צריך שיהיה לך חשבון ChatBot פעיל. ChatBot מציע ניסיון חינם למשך 7 ימים, כך שתוכל ליצור בוט משלך במהלך הזמן הזה.

לאחר שתיצור את החשבון שלך

כולכם תהיו בלוח המחוונים של ChatBot שבו תוכלו ליצור סיפור חדש. אם תלך לאיבוד, תוכל להציג בקלות את כל תכונות הצ'אטבוט ב-Sproutas Bot Builder. ייתכן שהצ'אטבוט שלך לא יהיה זמין באופן מיידי בכל סביבת תקשורת, אבל שירות אנשים באתר או באפליקציה שלך יספק חוויה הרבה יותר טובה.

אם אתה אבוד או רוצה לשוחח בצ'אט עם מומחה צ'אטבוט, מלא את הטופס למטה ואחד מהצוות שלנו יחזור אליך. אתה יכול גם לנסות את הצ'אטבוטים שלנו בחינם על ידי לחיצה כאן והרשמה לחשבון בחינם.

אלפי משתמשים יכולים ליצור אינטראקציה עם הצ'אטבוט מבלי לחכות לסוכנים

מה שיגדיל את המעורבות של מבקרי האתר בעסק שלך ויגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים. צ'טבוטים יכולים לשאול שאלות הבהרה למשתמשים וליצור ציון לידים, ובכך לעזור לצוות המכירות להחליט אם לפתח אותו. כמו כל מאמצי האוטומציה המוצלחים, צ'אטבוטים של שירות לקוחות יכולים להוזיל עלויות, אבל לשיפורים שהם עושים בחוויית הלקוח יש השפעה הרבה יותר גדולה.

הצ'אטבוטים החזקים ביותר, ואלו שבאמת יכולים לשנות את חווית הלקוח ואת השורה התחתונה של העסק, הם הסוכנים הווירטואליים. אלו הם צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית שיכולים להבין ולענות על מגוון רחב של שאלות לקוחות.

צ'אטבוטים הם קטגוריה רחבה הכוללת הכל מרמקולים חכמים של אמזון אלקסה ועד צ'אטים אוטומטיים בטקסט בדפי שירות לקוחות של החברה

צ'טבוטים הם אפליקציות תוכנה המשתמשות בבינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית כדי להבין מה אדם רוצה ולהנחות אותו להגיע לתוצאה הרצויה עבור משתמש הקצה עם כמה שפחות עבודה.

לדוגמה

בפתרון הצ'אט החי Userlike שלנו, אתה יכול ליצור צ'אט בוט משלך עם שפת הבוט Userlike. בעזרתו, אתה יכול לכתוב סקריפטים של בוט עם תחביר פשוט ומינימלי כדי לעזור ללקוחות דרך הווידג'ט של האתר שלך. עם זאת, אם אתה מוכן ליצור צ'אטבוט NLP, אתה יכול לעשות זאת גם ללא קידוד באמצעות שילוב Landbotas Dialogflow (API.AI).

במדריך זה כיצד ליצור צ'אט בוט

נלמד כיצד ליצור צ'אט בוט באמצעות בונה הבוט של Kompose. עבור אל שילוב בוט, תחת שילוב בוט לחץ על צור בוט עם קומפוזה (בונה בוט של צ'אט). לאחר שתסיים להגדיר את הבוט שלך, עבור לקטע Kompose של קטע שילוב הבוט. עבור אל קטע הצ'אטבוטים ולחץ על + בפינה השמאלית העליונה כדי להוסיף בוט נוסף.

כאן תמצא כתובת URL של Landbot צ'אטבוט שנוצרה אוטומטית שתוכל לקשר אותה לכל מקום באתר האינטרנט שלך

בדוא"ל או לשתף במדיה חברתית. בכל פעם שאתה רוצה ליצור טפסים, לייצר לידים, לענות על שאלות נפוצות, להעריך לידים, לעצב סקרים או לפרסם מודעות דרושים, או להרחיב את יכולות תמיכת הלקוחות שלך, ההתרגשות מבניית צ'אטבוט תופסת. צ'אטבוטים מהמדף כמו Botsy יכולים לשמש לפרסום, חינוך לקוחות ובידור, אך תקבלו את חווית השירות הטובה ביותר מצ'טבוט מקצועי המובנה בפתרון צ'אט חי או משולב עם API.