אורנג 'מתגורר כיום בסן דייגו וכותב ספרים על להקת הפאנק רוק של לוס אנג'לס Bad Religion. כמה הקלטות חיות של סיבוב ההופעות של טומי 1969-70 יצאו לאור. ניתן למצוא הקלטות מסיבוב ההפעלות המחודש משנת 1989 באלבום Join the Live ו- Tommy and Quadrophenia Live DVD.

קיט למברט כתב תסריט לטומי (1914-1984) שהוא הדפיס ונתן להקה עותקים

כדי שיתרכזו בעלילה והחליט להפוך את האלבום לכפול. טאונסשנד כתב שיר חדש, "אני מאמין בעיניים שלי", כדי להסביר את מערכת היחסים בין טומי להוריו. היא ניסתה לשמור על המוזיקה מהאלבום המקורי נאמנה ליצירתו המקורית. לקידום הוצאת האלבומים נערך סיבוב הופעות ארוך, הכולל גרסה חיה של "טומי", שנמשך בין השנים 1969 עד 1970.

טומי אורנג 'כריכה קשה

294 עמודים | קנה שכבת -על קרובה קנה ספר מוצג הרכישה שלך תומכת בתכנות NPR. טומי הוא אלבום האולפן הרביעי של להקת הרוק האנגלית The Who הוציא אלבום כפול ב -23 במאי 1969. לאלבום מעולם לא הייתה עלילה סופית, אך הסיכום הבא יצא לאחר צאת האלבומים המקוריים.

בעוד שמרגרט אטווד

מרלון ג'יימס ולואיז ארדריך התלהבו מהספר לאחר צאתו, הוא עמד בהייפ סביב הופעת הבכורה של טומי אורנג '. טומי הוא דמות שאינה רז, כפי שהפך למסורת בפרסומים רבים על אינדיאנים המתגוררים באוקלנד, קליפורניה. חוש ההומור שלו שבור, הוא לא נתפס כקומיקאי, והחזון שיש לו לעצמו בספר זה הוא מחקר על אובדן וכעס ועל הדרכים הרבות שיש לאנשים (שג'ון טרודל מכנה "הילידים האמריקאים") נמצא לשרוד, כמו כולנו, על אדמתם, עם משפחותיהם ותרבותם.

פרולוג רודף מאת הסופר טומי אורנג 'הוא רומן ראשון שזכה לשבחי הביקורת המספר את סיפור הטבח בסנד קריק בקולורדו ואימי קולוניזציה אחרים ובוחן כיצד פרחו החיים הילידים תחת סדר יום של חיסול

בהמשכו, שיצא בסוף 2022, אורנג 'מבין שהסיפור יכול לתת משמעות לחיים המודרניים. אורנג 'אומר שהמטרה שלו היא להציג רומן רב דורי ורב קולות על ילידי אוקלנד.

בשנת 1918

בעיצומה של מגיפת השפעת הספרדית ועלייתה של פנימיות הודיות, רוחו של ריצ'רד הנרי פראט שטבע את המשפט "הרוג את האינדיאני כדי להציל את האיש", שרטט לראשונה בשבחו של טומי אורנג ' רומן יש משהו שם קשר בין היסטוריה לדמויות. אורנג 'נותן לקוראיו תחושה של ההרפתקה הגדולה של הסיפור, שהחלה קבוצת מתנחלים שצצה להשתלט על יבשת ועל האנשים שחיו בה על ידי סיפורה באמצעות מערך הדמויות הקטן שלה. הרומן החדש נוצר בהשראת המחקר של אורנג 'על הפנימיות המוקדמות ביותר באמריקה ופראט, גנרל ומפקח על הצבא שפתח את בית הספר לתעשייה ההודי קרלייל בקרלייל שבפנסילבניה.

הפניה ל"יליד "בכותרת הרומן מופיעה בחלק אחד

וכך גם התייחסות לשיר של רדיוהד וציטוט של גרטרוד שטיין על אוקלנד. אורנג 'אמר שהוא רוצה ליצור מספר רב של דמויות כדי להתנגד לסטריאוטיפים על אינדיאנים. סיפורה של קבוצה קטנה של אינדיאנים עירוניים המתגוררים באוקלנד הוא סיפורם של אינדיאנים, אינדיאנים, אינדיאנים, אינדיאנים, NDND, אינדיאנים, אינדיאנים מעמדיים, אינדיאנים ללא מעמד, אינדיאנים, אינדיאנים וילידים, למרות שאנו תחשוב על זה כל יום ואל תחשוב על זה.
על מנת לשמוע מידע בנושא של בטומי מה יש לעשות שם נא לבדוק ב- tbilisi.org.il

חלק מההיבטים של הדמויות מבוססים על החוויות שלי

ואני יכול לומר בעצמי שחצי דבר אחד הוא השני כשמדובר באנשים וההיסטוריה שלהם וסיפוריהם ותרבויותיהם ומורשתם ושפתם, וכיצד נראה ששני הסיפורים הללו מבדילים אינדיאנים אחרים מאנשים לבנים, למשל, מה שמוביל לכמה קונפליקטים פנימיים שהרגשתי בגיל צעיר. ולזכור שאנשים הולכים ל- powowows, אבוריג'ינים וגם לא-אבוריג'ינים, ומרגישים את הרוח של העם האבוריג'יני, זה היבט אחד של זה.

אתה יודע, תמיד רציתי לכתוב רומן רב דורי רב קולות על ילידים באוקלנד. זה לא רומן על עם הודי שגר בעיר, אבל יש כמה רומנים המתרחשים באוקלנד ובסביבתה.

יתכן שמוחו של טאונסנד לא יוצא החוצה כשאני יושב להאזין לאלבום. אתה יכול לראות מהאופן שבו אנשים אלה חיים, מהאופן שבו הם חיים, שהם מגשימים סוג של ייעוד. הם משחקים מכונת פינבול משלהם או להיפך ומסתובבים עם מקליטים כל הזמן.

אחד הנושאים המרכזיים שאיתם טומי משחק

הוא העצמי והאני האשלי. יש לו עצמי אמיתי שרואה את השתקפותו (האני האשלייזי) במראה, והדבר הקרוב ביותר שהוא יכול להגיע אליו הוא לרצוח את הוריו בלחץ לעשות את הדבר היחיד שהוא יכול לעשות, כלומר לראות את עצמו דרך המראה. במובן מסוים, זה מה שטומי עושה בתחילת האלבום.

ההמשך המיוחל לרומן הראשון המוערך על ידי הסופר טומי תפוזים לוקח את הקוראים למקום שמעולם לא ביקרו בו

אחרי פריצת הדרך של טומי, רומן הביכורים של 2018 על החוויה האורבנית של ההודים באוקלנד, כתום מבוקש. מאז פרסום הרומן הראשון שלו, אורנג 'עשה קפיצה מהעולם הבודד של קריאה וכתיבה למרכז BookExpo.