אני סוחר מאז 1998 ומוכר 15 בקבוקים בכל פעם לכל מי שרוצה לקנות אותם לסוס שלהם. זה מוצר יקר, וכשזה לא עובד אנשים מבקשים את כספם ומקבלים את כספם בחזרה.

ג'ל חופש

הוא תוסף תזונה החיוני לשמירה על בריאות המפרקים, הסחוסים, הרצועות והגידים. בקבוק מרענן של ג'ל Freedom הוא האיזון האידיאלי של חומרים מזינים וטעם בכדי לגרום למפרקים שלכם להרגיש חזקים ומשומנים. בנוסף לתכולה הגבוהה של ייצוב אלוורה, Freedom Gel מכיל גם גלוקוזאמין סולפט וכונדרואיטין סולפט מרכיכות.

הג'ל מהווה מקור עשיר לבריאות ומכיל מעל 200 רכיבים טבעיים המסייעים לגוף האדם

הוא משמש לטיפול באוסטאוארתריטיס, מחלות מעיים, חום, גירוד ודלקת, וגם כתרופה טבעית לאסטמה, כיבים בקיבה וסוכרת, וכדי להקל על תופעות הלוואי של טיפול בהקרנות.

חברתנו נקטה באמצעי זהירות נוספים על מנת למנוע חמצון של ג'ל האלוורה הנפלא כדי לשמור על ערכו התזונתי שלם כאשר הוא נלקח מצמחי אלוורה טריים. כל עוד הג'ל אינו נחשף לאלמנטים חיצוניים ולו למשך מספר שעות, הוא אינו נוטה לאוקסידאז.

חומצת לימון וחומצה אסקורבית

המופיעים באופן טבעי בג'ל אלוורה, עוזרים לנו לקבל טעם רענן ולהתאים את ערך ה- pH של עלה האלוורה כדי להגדיל את הערך התזונתי. היכנס לבקבוק שלך כדי לראות כיצד ג'ל אלוורה משמש להרגעה ולקידום עור בריא במשך מאות שנים. ג'ל אלוורה תומך ביכולת ניקוי רעלים מהגוף במריחה קבועה.
למידע מורחב על ג\'ל אלוורה פוראוור פרידום וג'ל אלוורה פוראוור פרידום מומלץ לגלוש לאתר artmedicalcenter.co.il

האריגה נטלה גלוקוזאמין סולפט וכונדרואיטין סולפט

שני יסודות טבעיים שהוכחו כי הם שומרים על תפקוד בריא של המפרקים וניידותם, ושילבו אותם לייצוב ג'ל האלוורה. לקחנו את הגלוקוזאמין גופרתי (1500 מ"ג) ואת צ'ונד דטרויטין סולפטים (1200 מ"ג) יחד ואז התחתנו איתם עם ג'ל האלוורה המייצב שלנו.

בג'ל האלוורה המייצב שלנו הוספנו ויטמין C ו- MSM, המקור העיקרי לגופרית הזמינה ביולוגית שהגוף זקוק לה כדי לשמור על רקמת חיבור בריאה ותפקוד מפרקים. חומרים מזינים אלה שומרים על מבנה ובריאות הסחוס ושומרים על לחותו.

גופרית משותפת מעורבת גם בייצור של כונדרויטין סולפט

גלוקוזאמין גופרתי וחומצה היאלורונית, המעניקים לסחוס את האלסטיות שלו. מחקרים רבים הראו שתכולת הגופרית במפרקים לא בריאים נמוכה יותר מאשר במפרקים בריאים. עם העלייה בגיל, הגוף פחות מסוגל לייצר את האלמנטים הטבעיים של סחוס בריא, וכתוצאה מכך מופחתת תפקוד המפרקים הניידים.

זה תורם לתפקוד תקין של המפרקים ולשמירה על בריאותם

פורמולת הטעימה של מיץ בטעם תפוזים מציעה דרך מעשית ומזינה לתמוך בבריאות המפרקים. הוא משלב את שלושת היסודות שלו כדי להפוך את Freedom GEL לפיתרון יעיל לשמירה על בריאות מפרקים טובה.

אלוורה ורה לנצח חופש

היא נוסחה חלוצית המשלבת את מלוא הספקטרום של חומרים מזינים החיוניים כיום לשמירה על תפקוד בריא וניידות של המפרקים. מוצר תוסס עם מגוון בלעדי של מוצרי טיפוח תזונתיים להשלמת החיפוש שלך לחיים בריאים זוהרים יותר ממה שאי פעם היית.

חופש משלב אלוורה

חומר המסייע בשמירה על תפקוד המפרקים ותנועתיות, עם פורמולת מיץ בטעם תפוז טעים. לחופש יש את כל היתרונות החזקים של ג'ל האלוורה המקורי, אבל עם קצת יותר כדי לשמור על תנועה. מסיבה זו, משקה חופש נחשב לתכשיט שבכתר.

זוהתה מבחר המרכיבים הידועים כתומכים במפרקים בריאים

משלימים את אורח חייכם הפעיל והוכחו כמקדמים תפקוד תקין של המפרקים, ניידות, ספיגת זעזועים ושמירה על סחוס בריא. הם עוזרים לשמור על נוזלי סיכה במפרק ובעלי צמיגות הדרושה כדי לאפשר למשטחים להחליק בצורה אחידה.