הזמן הפופולרי ביותר לביקור בזאגרב הם חודשי הקיץ, כאשר תיירים נוהרים לקרואטיה ליהנות מהשמש, הים וחוף החוף. מזג האוויר משחק תפקיד גדול בהפיכת עונת הלימודים לזמן הטוב ביותר לביקור בקרואטיה. הזמנים הטובים ביותר לביקור בחוף הקרואטי הם מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר, כאשר מזג האוויר נעים ושטוף שמש.

כשאתה חושב על קרואטיה

שלג הוא כנראה הדבר האחרון שעולה לך לראש, אבל הנוף המושלג נפוץ מאוד בצפון המדינה, במיוחד בבירת זאגרב. בחלק הפנימי של קרואטיה יש אקלים יבשתי, מה שאומר שהחורף יכול להיות קר מאוד, עם טמפרטורות שבין 0 ° C ל- 32 ° F. בחורף דוברובניק, אחת הנקודות הדרומיות של קרואטיה, רואה רק סופת שלג קלה.

קרואטיה אמנם מפורסמת בזכות קו החוף והחופים שלה

אך אפילו יותר הוגן לרדת שלג בחורף כדי ליהנות מסקי בהרי המדינה. בירת קרואטיה, זאגרב מכוסה בשלג, אז זה זמן טוב להגיע לאתר הסקי הסמוך Sljeme הסמוך לעיר. מכיוון שהעיר מחולקת בין רייקה, פולה ודוברובניק, זהו המקום הטוב ביותר בקרואטיה להתיישב בו בחורף.

ביקור בקרואטיה בדצמבר הוא נחמד ויש הרבה מה לעשות בזאגרב, בבירה יש את כל האטרקציות התיירותיות כדי לשמח את המבקרים. העיר עצמה היא הזמן הטוב ביותר לטייל בקרואטיה, אין שום דבר שימנע ממך ליהנות.

בקיצור

עונת השיא היא הזמן הטוב ביותר לבקר בקרואטיה אם אתה מתעניין במסיבות חוף ומזג אוויר חם. זוהי גם אחת התקופות הטובות ביותר לביקור בקרואטיה מכיוון שתוכלו להימנע משלושת שבועות השיא. זה גם זמן נהדר להיות בקרואטיה אם אתם מחפשים פסטיבלי מסיבות, מועדונים ומוסיקה.

בקרואטיה יש שני אקלים שאפשר לצפות

אחד לאורך החוף ואחד בפנים הארץ. כמו בכל קרואטיה, האקלים יכול להיות שונה, ולכן יש לקחת בחשבון כמה דברים אם תחליט את הזמן הטוב ביותר לביקור בקרואטיה. תקופות השיא והעונה הנמוכה בקרואטיה הן התקופות הגרועות ביותר לביקור במדינה היפה הזו.

זאגרב

היא יעד תיירותי יפהפה, אך טווח הטמפרטורות הקיצוני אומר שלא ניתן לבקר בו בכל עונה. החורף הוא אחת התקופות המרהיבות ביותר לביקור בפארקים הלאומיים המפורסמים של קרואטיה. האקלים של זאגרב, בירת קרואטיה קר בחורף וחם בקיץ. הוא ממוקם במישור למרגלות ההר מדבדניצה (1,035 מטר) שבו החודש הקר ביותר הוא ינואר (0.5 מעלות צלזיוס) והחם ביותר הוא יולי (20.5 מעלות צלזיוס).

טיול יום זה מתפצל לפארק הלאומי היפה Krka

בו תוכלו לבקר בכמה מנקודות הנוף הטובות ביותר באוטובוס או בסירה. מזאגרב אפשר גם לצאת לטיול יום לאגם פליטביצה, אך עד להודעה חדשה עם חברת "טיול זאגרב", המציעה טיול יום אחד או יותר בקרואטיה, שימשיך ויחולק בדוברובניק לטיול בדוברובניק, סרייבו. ומוסטר. בקר ברכס ההרים מא דבדניצה, הנמצא כ -1,000 מטרים מעל פני הים, ממש מחוץ לעיר והוא אחד מיעדי ספורט החורף הפופולריים ביותר בקרואטיה.

בקרואטיה ישנם מספר מקומות שונים בהם ניתן לתרגל ספורט חורף

בין אם זה סקי, מזחלות, מזחלות, סקי קרוס קאנטרי או החלקה על הקרח. אם אתם מחפשים יעד ספורט אלטרנטיבי לחורף לאתרי הנופש המפורסמים של צרפת, איטליה ושוויץ, בקר בקרואטיה.

תאמינו או לא

קרואטיה היא סוג המדינה שבה כל אחת מארבע העונות מעניקה גווני חיים שונים לאטרקציות תרבותיות וטבעיות רבות במדינה. קרואטיה מקבלת את רוב 20 מיליון התיירים שלה בשנה במהלך העונה החמה, ולכן ישנן סיבות רבות מדוע ביקור חורף הגיוני. אם אתה צריך סיבה נוספת לבקר בקרואטיה בחורף, שוק חג המולד המפואר הוא אחת הסיבות העיקריות.

רק 10 ק"מ ממרכז זאגרב

הוא אחד מאתרי הסקי הטובים ביותר בקרואטיה Sljeme. זה מושך מקומיים ותיירים כאחד. רק נסיעה קצרה משם, חלוקת עיירת החוף הקטנה והיפה, דלמטיה (טרוגיר), היא אחת מאתרי התיירות המובילים בקרואטיה בחורף, והיא שקטה במיוחד בתקופה זו של השנה. בדוברובניק, שוק חג המולד ההופעה, שהוא חלק מפסטיבל החורף, הוא אחד האירועים המצחיקים בקרואטיה בדצמבר ובהחלט שווה לדבר עליו.

עמק נרבטה (כ -100 ק"מ דרומית לדוברובניק

שם מייצרים רוב הקלמנטינות וכולם זולים) הוא אחד המקומות הציוריים ביותר בקרואטיה עם נופים עוצרי נשימה, ירוק שופע ומגע כפרי. ידוע גם בכיכר הרפובליקה של קרואטיה (TRG או Republike hrvatske tito), היא אחת הכיכרות הגדולות והמרשימות ביותר בזאגרב. לאחר שנהנית מהנוף הטוב ביותר של העיר, הגיע הזמן לסיים את הסיור שלך בבירת זאגרב בטיול לגשר הדם, המכונה גם קרבווי.

כנסיית סן מרקו מפורסמת בזכות האריחים הצבעוניים שלה

אריחי הגג עם מעילי הנשק של קרואטיה, דלמטיה וסלבוניה מצד אחד ומעיל הזרוע של זאגרב מצד שני. פסטיבלי החורף המתקיימים כאן מעניקים לדוברובניק אווירה נחמדה ואני מאמין שזה אחד המקומות ליהנות מהם בתקופה זו של השנה.

בין אם אתה רוצה לצאת לרכיבה קצרה או סתם לעצור לצילום

הרכבל של זאגרב הוא אחת האטרקציות האיקוניות ביותר בעיר ובהחלט שווה ביקור. החודש הראשון של קרואטיה בשנה הוא אחד מחודשי החורף הטובים ביותר לתפוס את השלווה של פליטביצה עם אגמים ומפלים המכוסים קרח. החוויה הקרה ביותר בקרואטיה היא ביקור במפלים המכוסים קרח של הפארק הלאומי פליטביצה, שם תוכלו לראות שלג.