השימוש בשמש מתרחב בכל החזיתות כאשר החששות לגבי שינויי האקלים וביטחון האנרגיה עולים והתמריצים הממשלתיים גדלים, בעוד העלויות יורדות ודלקים מאובנים עולים. אחת הטכנולוגיות הסולאריות שהופכות לאט לאט משיכה היא השימוש באספנים תרמיים סולאריים שהופכים את אור השמש במודיעין לחום עם מים חמים מהחלל. טכנולוגיות תרמיות סולאריות, כולל מערכות לחימום מים סולאריות, מספקות שיטה ישירה, יעילה וחסכונית לפירוק חימום.

על פי דו"ח  CSI-T בנושא דודי שמש במודיעין

חימום מים עם דודי שמש הוא אחת הדרכים הקלות ביותר למשקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים להשתמש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה. לחימום מים סולאריים יש פוטנציאל להפחית את התלות של אמריקה בדלקים מאובנים ולהפחית את הזיהום שגורם להתחממות כדור הארץ ולבעיות נשימה. תעשיית דודי השמש במודיעין נקלעה למעגל קסמים של ביקוש צרכני נמוך ומחירים גבוהים.

בשל הבסיס לחימום מים סולאריים על גגות במודיעין

כאשר ייכנסו זיכויי מס בשנת 2006 יהיה שוק המוני של מערכות סולאריות וחימום חלל. אדם קרומר, הכוח המניע מאחורי 100K Solar, שמטרתו לספק חשמל מפאנלים סולאריים בישראל ל -100 אלף גגות בישראל, מסייע לבעלי בתים פרטיים לחתום על חוזים עם חברות להתקנת הפאנלים. פעם זה היה חלום של אידיאליסטים סביבתיים לרתום אנרגיה סולארית לצריכה פרטית, הוא אומר, אבל עכשיו העניינים מתחממים.

בתקופת צנע בישראל בשנות החמישים

בגלל מחסור בדלק, נאסר על הממשלה לחמם מים בין השעות 10: 00-18: 00 המהנדס לוי ישר הציע להקים גנרטור חשמלי כדי להבטיח שכל הבתים יוכלו הופכים לדודי שמש כשהמצב החמיר. אחת מתחנות הכוח הראשונות שייצרו חשמל מאנרגיה סולארית השתמשה בטכנולוגיה המכונה בריכת שמש, קולט שמש בקנה מידה גדול עם אחסון חום משולב לאספקת אנרגיה תרמית. זו הייתה הבריכה הסולארית הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם לייצור חשמל והיא פועלת מאז 1988. שטחה של 210,000 מ"ר ומספק הספק חשמלי של 5 מגה -וואט.

המערכת מגיבה גם לנושאים של אבטחת אנרגיה ושינויי אקלים

לדוגמה, רבות ממערכות חימום המים הסולאריות הזולות ביותר הוקפאו בקליפורניה במהלך ההקפאה חסרת התקדים של שנות התשעים, בעוד שהמערכות היקרות ביותר אושרו במסגרת תוכנית CSI-T. במדינה מתועשת ממוצעת, המערכת משלמת על עצמה במיוחד בדוד שמש במודיעין על ידי חיסכון בחשמל תוך 10 שנים בלבד.

בהתאם למערכת השמש שאתה קונה אתה עשוי להיות מצויד בבקר המציע מספר פונקציות כגון חיישנים

ניטור מרחוק בעל 3 כניסות ובקרת ממסר. לבית אין מערכת חימום מים מעודכנת, יהיה עליך להתקין מערכת לחימום מים סולארית. זהו דוד גז או חשמלי שתוכל לסמוך עליו לחימום המים כאשר מזג האוויר מעונן או כאשר אינך משתמש בו. אנרגיה סולארית לחימום המים.

מערכת פוטו-וולטאית ממירה את אור השמש לחשמל בדוד שמש

בעוד מערכת תרמית סולארית אוספת אנרגיה סולארית ליצירת חום. אם יש לך דוד גז, תזדקק למיכל שני לאחסון סולארי- מים מחוממים o ררכשו ערכת חיבורים מ- FAFCO. הערכה מכילה כל מה שאתה צריך כדי לחבר פאנלים סולאריים לדוד המים החשמלי הקיים שלך לבית בן קומה אחת, אך ייתכן שתזדקק לצינורות נוספים לבית דו -קומתי.

אתה יכול לחפש החלפת דוד שמש במודיעין הישן שלך כמיכל אחסון או להחליף אותו בדוד מים חדש ויעיל יותר. תוכל גם להזמין יצרן מוסמך של מערכת תרמי סולארית להתקין את המערכת שלך.

מפעלי מסחר ותעשייה גדולים עוקפים כמות גדולה יותר של גזי חממה מכל דבר אחר. המפעל המסחרי או התעשייתי היחיד העוקף כמויות גדולות של גזי חממה.

מסיבות אלה, החיפוש אחר מקור אנרגיה יציב הוא בעדיפות לאומית מכריעה. בעשור האחרון המאמצים להפוך אנרגיה סולארית לחשמל היו איטיים, למרות שצריכת החשמל השנתית הממוצעת בישראל גדלה ב -6%, מה שהוביל למחסור בחשמל.

A aaaaa A המזרח התיכון פורח עם השקעות חדשות באנרגיות מתחדשות והגנה על אקלים

מצרים שואפת לייצר 20% מהאנרגיה שלה ממקורות מתחדשים עד 2020, עם תרומה משמעותית מאנרגיית הרוח. הוכחה ברורה לכך היא אלפי ואלפי דודי שמש על גגות ירושלים וערים אחרות. ההתעניינות של ישראל בדודי שמש החלה זמן קצר לאחר עצמאותה בשנת 1948. לראש ממשלת ישראל, דוד בן גוריון, היה דוד דוד בבית.

המחיר הממוצע שלהם נע בין 14,000 ל -48,000 דולר ל -2,000 רגל מרובע. בסין ובכפרים האוסטריים יש בבתים אפילו אספני גגות. Aaaaaaaaaaaa למרות הצלחת השימוש הסולרי הביתי, ישראל לא הציגה אנרגיה סולארית רחבת היקף.