הקדמה: מהי אפליקציית אינטרנט ולמה ארצה אחת כזו?

אפליקציות אינטרנט הן תוכנות הפועלות על דפדפן אינטרנט ומספקות ממשק למשתמש. המשתמש יכול ליצור אינטראקציה עם התוכנה דרך הדפדפן, ללא צורך בהורדת תוכנה כלשהי.

אפליקציות אינטרנט נקראות גם "אפליקציות אינטרנט עשירות" (RIA). הם בנויים בדרך כלל באמצעות HTML5, CSS3 ו-JavaScript שהיא שפת תכנות בקוד פתוח.

היתרון העיקרי של אפליקציית אינטרנט הוא שהיא פועלת על דפדפנים ואין צורך להתקין אותה במחשב או במכשיר נייד כדי להשתמש בה. המשמעות היא שניתן לגשת אליו מכל מכשיר עם גישה לאינטרנט, מה שהופך אותו לנגיש יותר מיישומי שולחן עבודה מסורתיים.

החיסרון של זה הוא שאין מצב לא מקוון עבור אפליקציות אינטרנט, כך שאם אתה מאבד את החיבור לאינטרנט, אתה לא יכול להשתמש באפליקציה שלך

אפליקציות אינטרנט הן תוכנות הפועלות באינטרנט, אך ניתן לגשת אליהן גם דרך דפדפן אינטרנט כמו כל אתר אחר. אבל יש הבדל: אפליקציות נועדו להיות יותר אינטראקטיביות ומרתקות.

הסיבות ליצור אפליקציית אינטרנט יכולות להשתנות, אבל זה בדרך כלל מסתכם באחת מהאפשרויות הבאות:

1) החברה רוצה להגיע ליותר לקוחות על ידי אפליקציה למוצרים או לשירותים שלהם.

2) החברה רוצה שלעובדים שלהם תהיה אפליקציה שתעזור להם לעשות את עבודתם טוב יותר.
לפרטים מורחבים על הפיכת אתר עסקי לאפליקציה באפשרותך לבדוק ב- webtoapp.co.il

3) החברה רוצה לקצץ בעלויות בכך שלא תצטרך לשמור על שתי גרסאות שונות של אותו מוצר או שירות.

השירות המוביל היום בתחום הוא השירות WebToApp.co.il מבית החברה הגלובלית, לא רק בזכות הטכנולוגיה המהירה שלו אלא גם בזכות המודל הנוח והכלכלי שמאפשר ממש לכל אחד שיש ברשותו אתר להיות בעלים של אפליקציה רשמית ו מאושרת בחנויות של גוגל ואפל.

הקדמה: מדוע עלי להפוך את האתר העסקי שלי לאפליקציה?

אם אתם מחפשים דרך להפוך את העסק שלכם לגלוי ונגיש יותר ללקוחות שלכם, כדאי לשקול להפוך את האתר שלכם לאפליקציה. תהליך הפיכת אתר לאפליקציה אינו מסובך כפי שהוא עשוי להישמע.

הנה כמה מהסיבות שבגללן כדאי להפוך את האתר העסקי שלך לאפליקציה:

– אתה יכול להציע מבצעים והנחות בלעדיות ללקוחות שלך שמורידים את האפליקציה.

– זו דרך מצוינת להגביר את נאמנות הלקוחות.

– אתה יכול להשתמש בהתראות דחיפה כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים המבקרים באתר שלך.

– אתה יכול גם להשתמש בהודעות בתוך האפליקציה כדי לעודד משתמשים לבצע רכישות או לשתף תוכן במדיה חברתית.

אפליקציות לנייד הן דרך מצוינת להגביר את מעורבות הלקוחות בעסק שלך. אפליקציות הופכות נפוצות יותר בעולם של היום, במיוחד עם הגידול בתעבורה לנייד.

שיעור ההמרה של אפליקציה לנייד גבוה בהרבה מזה של אתר אינטרנט. לאפליקציות לנייד יש שיעור המרה ממוצע של 2%, בעוד שאתרים יש רק 1%. עם אפליקציה, אתה יכול גם לקבל התראות והתראות כדי לשמור על מעורבות הלקוחות שלך.

מהו אתר אפליקציה?

אתרי אפליקציות הם אתרים שהומרו לגרסאות מותאמות לנייד כדי להיות תואמים לסמארטפונים וטאבלטים. הם נועדו לתפוס פחות מקום על המסך, כך שהם נטענים מהר יותר ונראים טוב יותר במסכים קטנים יותר.

ניתן ליצור אתרי אפליקציות באמצעות כלי עיצוב אתרים כגון Adobe Muse או Dream

3 סיבות שהחברה שלך צריכה להשתמש באפליקציות אינטרנט היום!

1. אפליקציות אינטרנט מספקות חווית משתמש טובה יותר

2. אפליקציות אינטרנט קלות יותר לתחזוקה

3. אפליקציות אינטרנט משתלמות יותר

אפליקציות אינטרנט הן הטרנד החדש בעולם השיווק הדיגיטלי. הם שילוב של התכונות הטובות ביותר של אתר אינטרנט ואפליקציה. אפליקציות אינטרנט יכולות להיות דרך מצוינת להמיר את האתר שלך לאפליקציה מבלי שתצטרך לבנות אפליקציה מאפס.

ישנם יתרונות רבים של אפליקציות אינטרנט על פני יישומים מסורתיים. ראשית, הם לא דורשים הורדות או עדכונים נוספים, מה שאומר שתהיה לך יותר שליטה על התוכן שלך ועל מה שמוצג באתר שלך. שנית, ניתן לגשת לאפליקציות אינטרנט במהירות בכל מכשיר או פלטפורמה עם גישה לאינטרנט. שלישית, אתה יכול להציע יותר פונקציונליות מכיוון שקל יותר לשלב שירותי צד שלישי כמו מפות ונתוני מיקום גיאוגרפי באפליקציות אינטרנט מאשר עבור יישום מסורתי.

אם יש לך אתר נהדר ואתה רוצה להפוך אותו לאפליקציה לנייד אתם חייבים לבדוק את השירות החדש WebToApp.co.il! בעלות חודשית נוחה וקבועה וללא עלויות פיתוח כלל הם יעשו עבורכם ממש את כל העבודה! מפיתוח ועיצוב האפליקציה ועד אישורה בחנויות של גוגל ואפל ואפילו תקבלו את שירותי התחזוקה המדהימים של החברה.