מטפלים מיניים, בחלקם משתמשים במודל פסיכולוגי שמשלב בחינה של יחסי המין כדי לעזור לאנשים עם קשיים בזוגיות ו/או במיניות. אם אנחנו לא מקיימים קשר מיני אינטימי עם בן/בת הזוג, זה אומר שהמוח שלנו לא מסונכרן, הם אומרים. אנחנו עדיין מתראים פיזית, חיים ביחד ואפילו אוכלים אחד עם השני. אבל הקשר המיני הסתיים.

אבל, אם אתה רוצה מערכת יחסים שתחזיק מעמד אתה צריך לפתח את הכישורים כדי לשמור על הניצוצות.

מערכות יחסים ללא סקס: זה מיתוס או לא?

התשובה היא לא פשוטה כן או לא. סקס, בעיני המוח האנושי, הוא חלק בלתי נפרד מאהבה. זה גורם לך להרגיש בטוח, מרוצה, מחובר, אהוב ומושך. החדשות הטובות הן שזה לא חייב להיות בן לוויה קבוע, כל עוד זה שם כשאתה צריך את זה.

עם זאת, זה לא רק עניין קל להחזיר את מערכת היחסים למסלול על ידי פשוט להצית מחדש את חיי המין שלך. הסיבה לכך היא פשוט כי רוב האנשים מאמינים במיתוס שסקס במערכת יחסים מוצלחת הוא חלק קבוע ממנו. אבל, למין ללא אהבה אין התקשרות רגשית.

במשך הזמן הארוך ביותר, סקס נחשב לסמל האולטימטיבי של אהבה ונאמנות רומנטית. אבל זה לא. כיום, אחד מכל חמישה זוגות יסיים את נישואיהם, ורובם עושים זאת בגלל אובדן העניין במין, כך עולה ממחקר שנערך על 18 זוגות של הלן פישר מאוניברסיטת רוטגרס, שמחקרה הוביל לספרה Lovemarks.

איך למנוע מצב של זוגיות בלי סקס

בספרה היא מסבירה שמין באמצע מערכת יחסים הוא כמו מלח על פצעים. אם אנו מרגישים חוסר שביעות רצון כאשר יש קשר מיני עם בן הזוג שלנו, זה יכול להוביל לחוסר שביעות רצון שורשי וליצור תחושת ריחוק בין שני אנשים אוהבים. כאשר זה קורה, יש סיכוי אמיתי לאבד את ההתקשרות הרגשית.

חשוב להבין שמערכת יחסים מינית יכולה להיות השתקפות של סוג האהבה שאדם חש לבן זוגו. עם זאת, כדי שמערכת יחסים תימשך היטב, התקשרות רגשית חזקה חייבת להתקיים בהתחלה.

אם אתה רוצה שהקשר שלך יעבוד, אז התמקד בשיפור והעמקת מערכת היחסים שלך, לא בהפיכת בן הזוג שלך לעוד מאהב. אם יש לך סוג של מערכת יחסים שמותירה את שניכם מרוצים, אז שקול לקיים יחסי מין מחוץ למערכת היחסים.

אם אתה גר במקום שבו אסור לך לקיים יחסי מין בפומבי, שקול לקיים יחסי מין בחדר השינה עם תריסים סגורים. אם אתה חושש שאולי בן הזוג שלך ירצה לעבור לגור איתך, או שאתה עלול להביא ילדים לעולם, שקול לקיים יחסי מין רק במונחים קצרים, עד שאתה יודע שאתה כן רוצה ילדים.

אם אתה סובל מבעיות בתפקוד המיני, עליך לדעת שזאת לא בושה כלל. ניתן בימינו לטפל בזה בכל מיני דרכים אך הפתרון המיידי הוא הקל ביותר למען האמת. אנחנו לא מדברים עם כדורי ויאגרה שכן זה מצריך ממך לקבוע תור לרופא, לחשוף בפניו פרטים אינטימיים ומביכים ובהמשך להצטופף בבית מרקחת עם עוברי אורח סקרנים-מדי. לא רוצים לעשות לך את זה ולכן נמליץ על תוסף חדשני בשם קמגרה ג'ל אשר עושה נפלאות ובזמן קצר יותר מהויאגרה.

גם למערכות יחסים ללא מין יש יתרונות. זה יכול לשפר את מערכת היחסים שלך כי אתה כבר לא צריך לחפש מאהב. אם אתה משועמם במערכת יחסים, קל יותר למצוא מאהב חדש. ואם מאהב נכנס לחיים שלך כשאתה כבר בזוגיות, אתה יכול לדעת בקלות אם זה יצליח או לא.

עם זאת, אל תצפה שהקשר יעבוד עם המאהב שתבחר. אהבה היא דבר נדיר בימינו, ויש לשקול היטב את העובדה שאין לך ילדים. אתה צריך להבין מה אתה רוצה ולקבל מספיק מרחק כדי לקבוע אם האדם שאתה רוצה מתאים לך.

אם יש לך מאהב, עליך לוודא שהאהבה שיש לך אליו היא רגשית ולא רק פיזית. אתה צריך גם לקבל את זה שהזוגיות שלך תהיה תלויה ברמות האנרגיה שלך ובחוזקות הקשר שלך.

עדיף לא לנסות לשלוט בהתנהגותו של בן הזוג או לכפות מערכת יחסים כלשהי. זה דורש הרבה אנרגיה ואתה עלול להיכשל בקלות גם בעצמך וגם על ידי המאהב שלך.
למידע מורחב על זוגיות ללא סקס ניתן לבקר באתר