תכשיטי עולם היא אחת מחנויות התכשיטים המקוונות הבודדות שעיצבו וייצרו תכשיטים משלה. תכשיטי אולפני קין הוקמו על ידי ג'ני יון ומעוררים נשים לחלוק את החוויה הייחודית שלהן עם פריטים מודרניים הנמשכים כל החיים. החברה מתחייבת לא רק לייצר את התכשיטים הטובים ביותר שיש בכל מחיר, אלא גם לשמור על הסטנדרטים האיכותיים ביותר בייצור כל תכשיט.

תכשיטי עולם הפכו לשם נרדף לטבעות נישואין ולתכשיטי יוקרה עם למעלה מ- 7,000 יהלומים לבחירה

מבחר תכשיטי היהלומים כולל פריטים מבריקים של מעצבים כמו איפוליטה ואיירין נויבירט. לניל כחול יש את אחד האוספים הגדולים ביותר של מותגי תכשיטי תלבושות וכמה מתכשיטי התלבושות הטובים ביותר שתוכלו למצוא.

Farfetch מאפשר לך לגלוש בבוטיקים והקמעונאים המתקדמים הטובים בעולם במיקום מרכזי אחד

מבחר תכשיטי היהלומים שלהם מציע טונות של תכשיטים משובחים של מותגים מבוססים כמו קרטייה, בתי אופנה כמו גוצ'י וטונות של תוויות קטנות יותר. תכשיטי יהלומים הם התכשיטים המשובחים ביותר לאנשים עם חתיכי יהלום, תליונים ושרשראות (חשוב על למעלה מ- 40,000 מדליונים, צמידים ויהלומי בגט).

אם אתם מחפשים תכשיט יפהפה וייחודי

אפשרויות רבות זמינות במסגרת התקציב שלכם. החל מאבני לידה יפות ועד טבעות אירוסין עם יהלומים, טרנד הקרח הוא מקום נהדר למצוא בו תכשיטים נוחים במחיר סביר. אתה יכול להתאים אישית כל פריט ולבחור מתוך מבחר עיצובים מכמה מהתכשיטים הפופולריים ביותר.

עם זהב מלא ואפשרויות מעבדה למצוא את חתיכת החלומות שלך

ג'יימס אלן הוא אחד המקומות הטובים ביותר לרכוש תכשיטים. מלהקות אירוסין בהזמנה אישית, תוכלו למצוא טבעות נישואין, תכשיטי יהלומים, שרשראות, צמידים, עגילים, אבני חן ועוד ועוד. החשוב מכל, Ice Trend מציע אפשרויות תכשיטים משתלמות לכל התקציבים.

Blue Nile

סוחר היהלומים המקוון הראשון, ממשיך לשמור על מעמדו כאחת מחנויות התכשיטים המקוונות הטובות ביותר. הנילוס הכחול הוא הפייבוריט בקרב הקונים המעדיפים חתיכות בהזמנה אישית, עם מבחר יהלומים ואבני חן משוחררות כדי להתחרות באוספי מחוז היהלומים המפורסמים בלוס אנג'לס וניו יורק.

עיין במבחר הנרחב שלה של יהלומים ואבנים רופפות ומצא את התכשיטים האידיאליים עם פנים יהלומים שיעמדו בתקציב שלך עם התמונות המרגשות שלה בהשראת ג'יימס אלן. אלה כוללים את סיימון G, ולוריה אג'אף ואינספור אחרים שניתן לגלוש בהם.

ממינימליסטי למפנק

יש אינספור מקומות מדהימים לקנות טבעות, שרשראות ועגילים. הנה 10 מהמקומות הטובים ביותר לקנות תכשיטים. מותג תכשיטים זה הממוקם בטורונטו מוכר מגוון חתיכות משובחות וחצי משובחות ללא הסימונים האופייניים שנמצאים בחנויות תכשיטים. ניסינו כמה פריטים ממג'ורי ומצאנו שהם משתלמים ביותר ולא השאירו עקבות של גירוי. המחירים לתכשיטי יהלומים נעים בין $ 100 לסטוד בודד ליותר מ- $ 10,000 עבור טבעת אירוסין. תכשיטי יוקרה עולים קצת יותר ממגוון התחפושות, אבל זה לא אומר שאתה צריך לבזבז הון כדי להשיג את הטבעת או את שרשרת חלומותיך. בחנויות התכשיטים המקוונות הטובות ביותר יש מבחר רחב של טבעות לבחירה, דבר שמקל על מציאת טבעת האירוסין המושלמת ברשת.

חשוב לבחור חנות תכשיטים מקוונת מכובדת לטבעת אירוסין מכיוון שמדובר בהשקעה כספית עצומה. כשאתה קונה תכשיטים באינטרנט, תמיד תעריך מדריך לא מועיל.
למידע נוסף אודות תכשיטים לגברים כדאי לבדוק כאן: stern925.com

תעשיית התכשיטים

היא אחד משווקי הצרכנות המפתים ביותר ולעיתים המאיימים. בעמוד זה מוצעות כמה מחנויות התכשיטים הטובות ביותר ברשת לתכשיטים ייחודיים ובמחיר סביר. צמידים, צמידי קרסול, עגילים, שרשראות, סיכות ורוס סימונס הם המגוון הרחב ביותר של מותגי תכשיטי אופנה.

יהלומי הלגברג

היא חנות תכשיטים מבוססת שמוכרת יהלומים ועוד. הלצברג הוא המקום הנכון לקנות שעונים, שרשראות, טבעות אירוסין ואביזרים במדיניות החזרה נדיבה של 60 יום עבור מרבית הפריטים ומבחר רחב של תכשיטים בכל טווחי המחירים. מבחר מוצרים רחב, מדיניות החזר נדיבה ומשלוח חינם הם רק חלק מהסיבות לכך שמדובר בחנות תכשיטים מהשורה הראשונה.

סוחרי תכשיטים יפים רבים הופכים את רכישת היהלומים והתכשיטים לתהליך בטוח ורציונלי

הם מספקים מידע מפורט על אבני החן שלהם ועל חומרים אחרים, יש להם דוחות הערכה מקיפים, ומספקים ייעוץ רכישת טלפוני או בעזרת וידאו כאשר אתה זקוק לעזרה אנושית. האתרים עמוסים יותר מרובם, אך אינך רוצה לפספס את ההזדמנות להשיג את התכשיטים שאתה רוצה במחיר שאתה יכול להרשות לעצמך. הנה כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת טבעת אירוסין ליהלומים כדי לעזור לך ליהנות מהתהליך ולקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף לרכישה שלך.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שתקבל את היהלומים האיכותיים ביותר במחיר הטוב ביותר

היא לקנות בחנות תכשיטים מהימנה. לסוחרי יהלומים מקוונים כמו ג'יימס אלן וכחול הנילוס יש לא רק את טווח המחירים הטוב ביותר, אלא גם מציעים שירות לקוחות יוצא דופן כדי לתמוך בך לאורך כל הדרך שלך. כמו כן, תרצה לחפש מבצעים המציעים שקט נפשי בדמות אחריות לכל החיים ומשלוח ללא הגבלה, במיוחד אם אתה קונה אצל תכשיטן כמו זה שלמעלה.

אפשרויות התכשיטים ב- Kay ו- Zales זמינות במחיר שכבתי

כדי להישאר נגישות ללקוחות רבים ככל האפשר. עיין במדור תכשיטי חתונה באתר Zales, שם המחירים נעים בין 2,900 דולר לטבעת אירוסין מנירוסטה עם אבני אבן מרוצפות ולוחות יון צהובים ועד $ 2300 ל- $ 39,999.99 עבור סט טבעות אירוסין יהלומי זהב לבן 3 קראט. ההצעה הנמוכה ביותר של קיי היא 36,900 דולר ליהלום שחור מטופח 1/4 קראט מעוטר ברצועת יהלום לבן בטבעת זהב לבן 10 קראט והגבוה ביותר, שהוא 37,699.00 דולר ליהלום סוליטר עגול 4 קראט עם טבעת אירוסין מזהב לבן 14 קראט.
למידע מורחב בנושא של שטרן תכשיטים נא לבקר באתר stern925.com

בנוסף לטבעת האירוסין לג'יימס אלן יש מבחר רחב של טבעות נישואין

יהלומים רופפים, אבנים יקרות ותכשיטים משובחים. Noemie מציעה מבחר קטן של טבעות נישואין ואירוסין, העשויות מיהלומים מגידול מעבדה, שניתן להכין בהתאמה אישית על פי בקשה. השכבה האחרונה כוללת גרביונים ועגילי זהב של שימו לב לי תכשיטים, אך חלק הארי מההיצע הם פריטים קלאסיים ויומיומיים שאינם מצהירים אמירה.

רוב היהלומים בג'יימס אלן מדורגים על ידי המכון הגמולוגי של אמריקה (GIA) ו- American Gem Society (AGS)

מה שאומר שמוצריהם אמינים ומוסמכים. לג'יימס אלן יש גם מגוון רחב של טבעות נישואין, יהלומים רופפים, אבנים יקרות ותכשיטים משובחים – החל מחיתוכי נסיכות וכלה ביהלומים מגודל מעבדה וכלה ביהלומים צבעוניים דמיוניים.