כיום סלון היופי מלא כל כך במוצרים שלא תמיד קל להבחין בין קוסמטיקה טבעית לאורגנית. ישנם אלפי מוצרי קוסמטיקה שונים בשוק עם שילובי מרכיבים שונים. מבולבל לגבי אילו מוצרים בטוחים לשימוש ואילו להיט, מייסד שותף של קמעונאית הקוסמטיקה קרדו אנני ג'קסון מצא את התשובות לשאלות אלה בכל הנוגע ליופי נקי ומוצרים טבעיים.

בארצות הברית

ישנם מעל 12,500 מרכיבים כימיים ייחודיים המאושרים לייצור מוצרי טיפוח אישיים. במקרה של קוסמטיקה, המרכיבים הכלולים במוצרים מוערכים ומאושרים על ידי ממשלת אוסטרליה במסגרת תכנית ההודעות וההערכה הלאומית לתעשייה (NICNAS) לייצור ולייבוא לאוסטרליה לפני השימוש במוצרי צריכה. תקנות מנהל המזון והתרופות האמריקאי מחייבות חברות קוסמטיקה לרשום מרכיבים על האריזה החיצונית של המוצר על התווית הישירה של המוצר, אך לא על שום דבר מחוץ לאריזה החיצונית.
למידע מורחב אודות kb pure וטיפים לקוסמטיקה – מה ההבדל בין מוצרי קוסמטיקה לא טבעיים לבין מוצרי קוסמטיקה טבעיים ניתן לגשת לאתר delif.co.il

ארצות הברית

למשרד החקלאות, הארגון המסדיר מוצרי מזון, יש כללים לגבי אילו סוגים של מוצרים ניתן לסמן אורגניים וזה תלוי בכמה מהתקנים של הסוכנות לרכיבים אורגניים נמצאים במוצר. אם מוצר טיפוח אישי מסומן כאורגני, הוא חייב להכיל לפחות 70% מרכיבים אורגניים. קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישי אחרים חייבים להיות מסומנים בהתאם לנהלים מסחריים ולסטנדרטים של מידע על מוצרי צריכה לקוסמטיקה בשנת 1991. דרישות אלה מחייבות הכללת מרכיבים על תווית המוצר ונאכפות על ידי ועדת התחרות והצרכנות האוסטרלית (ACCC).

שים לב שכמה תוויות מוצר אומרות רבות על המרכיבים הטבעיים שהמוצר מכיל כגון שמן חוחובה

שמני צמחים, שמן עץ התה וכו 'אמצעים טבעיים שבהם אנו משתמשים במרכיבים טבעיים, אמצעים אכזריים שבהם אנו בודקים את מוצרים על בעלי חיים מסין, ואנחנו יודעים לקרוא תוויות. מוצרים המתיימרים להכיל מרכיבים אורגניים הם מוצרים המכילים מרכיבים אורגניים.

ה- FDA וחברות הקוסמטיקה הגדולות טוענות כי אין להשתמש בכימיקלים במוצרי יופי

לקוחות רבים מעדיפים מוצרים עם מרכיבים טבעיים במקום כימיקלים מזיקים. עם זאת, מוצרים המסומנים כטקטיקה שיווקית כ"טבעיים "אינם מוסדרים ויכולים להכיל בדיוק אותם מרכיבים סינתטיים כמו מוצרים אחרים.

למרות שה- FDA אסר על כמה מרכיבים ותכשירי מוצר נבחרים

כמה מותגים לקחו על עצמם להפסיק את השימוש בתרכובות כימיות מפוקפקות כמו פרבנים, פתלטים, טלק ופורמלדהיד, עד כמה שם. מותגים כמו Tata Harpers, Herbivore Botanicals ו- True Botanical מציעים מרכיבים טבעיים במוצרי טיפוח העור שלהם. מוצרי טיפוח טבעיים רבים עשויים מרכיבים מהמקרר ומהמזווה.
למידע מורחב אודות טיפים לקוסמטיקה – מה ההבדל בין מוצרי קוסמטיקה לא טבעיים לבין מוצרי קוסמטיקה טבעיים נא לבקר באתר מוצרי קוסמטיקה מומלצים

ניתן למצוא מגוון חומרים מזיקים במוצרי טיפוח רבים

כגון חומרי הדברה רעילים, חומרים משמרים, כימיקלים מזיקים המזיקים למוצרי הסביבה ופרבנים (קבוצת תרכובות המשמשות כחומרים משמרים בתרופות, קוסמטיקה ו תעשיית המזון ). ברכישת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אישי, יש חשיבות מכרעת לשים לב לאריזה ולמידע על המרכיבים. טיפוח העור הטבעי שואף להימנע מרכיבים מזיקים במוצרים המורחים על העור.

אם יש לך עור רגיש או שאתה מחפש מוצר עדין יותר

חשוב להיות ביקורתי וסלקטיבי עם המרכיבים, במיוחד אם הם מגיעים ממעבדות טבעיות, אומר ד"ר רוג'רס. אפליקציות יכולות לעזור לך לקבוע אם מוצר הוא אורגני או טבעי: יש לי אפליקציה הבודקת מוצרים לפי המרכיבים שלהם, מה שמקל על ההחלטה אם הם טבעיים. מאגר המידע של קבוצת העבודה הסביבתית Skin Deep Cosmetics בודק מותגי איפור בטוחים כדי להבטיח את בטיחות המוצרים הנוכחיים שלך. החוקרים מעריכים כי בהשוואה לבשמים, האישה הממוצעת משתמשת בין 9 ל -15 מוצרי טיפוח ליום וכי נשים מורחות 515 כימיקלים בודדים על עורן מדי יום באמצעות קוסמטיקה. אתה יכול לראות את אחוז המרכיבים ממוצא טבעי בכל מוצר על גב האריזה הקוסמטית שלך. חברת הקוסמטיקה הצרפתית Orfinea פיתחה אפליקציה שסורקת רשימת רכיבים של מוצרים לאיתור כימיקלים שנוי במחלוקת.

מועצת מוצרי טיפוח אישי

קבוצת הסחר הגדולה ביותר בתעשיית הקוסמטיקה, השיקה את סקירת החומרים הקוסמטיים לפני יותר מ -40 שנה. הוא מממן את הסקירה, אך אי אפשר לסמוך על מסקנותיה בגלל טיבן, וגם לא ארגון אובייקטיבי. חברי הפאנל חייבים לערוך ניתוח ניגוד עניינים, ונציגי ה- PCC וקבוצת תמיכה בצרכנים בשם הפדרציה לצרכנות אמריקה משתתפים בישיבות.

Beautycounter

חברת יופי שיווקית רב שכבתית שאסרה יותר מ- 1100 מרכיבים ממוצריה והיא הקול הגלוי והקולי ביותר של תנועת Clean Beauty, תומכת בחוק. חוק המזון, התרופות והקוסמטיקה משנת 1938 אומר כי קיים חוסר פיקוח החורג ממוצרי היופי והתביעות של המותגים המייצרים אותם. המסרים סביב מוצרי יופי נקיים אינם מוסדרים, כך שמותגים יכולים לטעון מה שהם רוצים, שהם מוצרים נקיים, ירוקים ובעלי קיימא, מבלי שרשות רגולטורית תבדוק את הטענות הללו.