מהו תואר בחשבונאות? והאם הוא נחוץ?

הנהלת חשבונות היא מקצוע שלעיתים לא מבינים אותו כהלכה, במיוחד למי שאינו עוסק בתחום. הציבור עלול לתפוס רואי חשבון כמשעממים, לא מעניינים ולא יצירתיים. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת.

תארים בחשבונאות יכולים ללמד את התלמידים על מגוון נושאים, כולל משפטים, כלכלה ומימון. לימודי קורסי ראיית חשבון נועדו להכין את הסטודנטים לקריירה בראיית חשבון על ידי ללמד אותם כיצד לשמור על רישומים פיננסיים וכיצד לקבל החלטות בשם ארגון. לימודי קורסי ראיית חשבון גם מלמדים את התלמידים כיצד לעבוד עם מספרים ולנהל כספים בצורה יעילה כדי שיוכלו לעזור לעסקים לעמוד ביעדים וביעדים שלהם.

הנהלת חשבונות היא תהליך של רישום, סיווג וניתוח עסקאות פיננסיות, בדרך כלל לצורך דיווח ובקרה. המונח עשוי להתייחס גם לאדם המבצע משימות אלו או לאדם פרטי או חברה המספקים שירותים אלו.

תואר בחשבונאות הוא הסמכה בראיית חשבון; זה עשוי להיות מוענק ממגוון אוניברסיטאות בתור תואר ראשון בחשבונאות (BAcc) או תואר שני בחשבונאות (MAcc).

תואר בחשבונאות ייתן לך הבנה כיצד ארגונים משתמשים במידע פיננסי כדי לקבל החלטות. תלמדו כיצד להשתמש בסוגים שונים של תוכנות הנהלת חשבונות ומסדי נתונים. תלמד גם על חוקי ביקורת ומס במדינה שלך.

הקורסים לתואר זה יכולים להשתנות בהתאם לאוניברסיטה בה תבחר ללמוד וכן לתחומי העניין הספציפיים שלך. חלק מהאוניברסיטאות מציעות קורסים בנושא אתיקה בעוד שלאחרות אין קורסי אתיקה כלל.

הנהלת חשבונות היא תהליך של רישום, סיווג וניתוח של עסקאות פיננסיות, בדרך כלל לצורך

מדוע הנהלת חשבונות ותחום החשבונאות עשויה להיות בחירת הקריירה האידיאלית לצעירים

ראיית חשבון היא מקצוע שיש לו ביקוש רב ויש הרבה סיבות לכך שזו יכולה להיות הקריירה המושלמת עבורכם.

ענף ראיית החשבון הוא אחד הענפים היציבים והרווחיים בעולם. הביקוש לרואי חשבון גדל בהתמדה בעשורים האחרונים, ומגמה זו תמשיך לגדול ככל שיותר אנשים יעברו למטבע דיגיטלי.

ישנן הזדמנויות רבות לעבוד בחו"ל, עם חברות בינלאומיות, או לפתוח עסק משלך כרואה חשבון. יש גם התמחויות רבות ושונות של חשבונאות שאתה יכול לבחור מתוכם, כולל חשבונאות משפטית, מימון תאגידי ודיני מס.

ראיית חשבון היא בחירה מצוינת בקריירה מסיבות רבות. ראשית, זה המקצוע המבוקש ביותר בעולם. כתוצאה מכך, לא חסרות משרות הדורשות תואר בחשבונאות. ראיית חשבון היא גם קריירה יציבה ובטוחה מכיוון שהיא לא מסתמכת על יצירתיות או חדשנות כדי להצליח. זה גם תחום שמשתלם היטב עם פוטנציאל השתכרות גבוה ושיעורי שביעות רצון בעבודה.

בחלק זה, נחקור את היתרונות של נטילת קורס הנהלת חשבונות וכן את מה שאתה צריך לדעת לפני ההרשמה לקורסים כאלה.

כיצד מה הכי מתאים למטרות הקריירה שלך?

הנהלת חשבונות היא תחום צומח. ישנם סוגים רבים ושונים של תארים חשבונאיים לבחירה. אז איזה מהם כדאי לך לקבל?
עבור פרטים מורחבים בנושא של לימודי קורס הנהלת חשבונות ניתן לבדוק כאן: ipc.co.il

התשובה היא שזה תלוי מה אתה רוצה לעשות עם התואר שלך בחשבונאות. אם אתה רוצה להיות רואה חשבון ולעבוד בחברה, תואר ראשון בחשבונאות במסחר יהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך. עם זאת, אם אתה רוצה לעבוד בחשבונאות ציבורית ולהפוך למבקר, קבלת תואר ראשון בחשבונאות תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך.

אם אינך בטוח באיזה מסלול קריירה לקחת או כיצד לבחור איזה תואר בחשבונאות מתאים למטרות הקריירה שלך, שוחח עם יועץ במרכז הקריירה של בית הספר שלך או דבר עם מישהו במשרד הקבלה לאוניברסיטה על איזה סוג של קריירה זמינה בשטח וכיצד הם יכולים לעזור לכוון אותך בכיוון הנכון.

ראיית חשבון היא מקצוע שקיים כבר מאות שנים. בעבר, רואי חשבון הוכשרו בעבודה ולמדו לקרוא דוחות כספיים ולבצע חישובים בסיסיים. התוכניות המודרניות לתואר חשבונאות התפתחו לכלול הרבה יותר מסתם כישורי הנהלת חשבונות. ניתן לחלק את תוכניות הנהלת החשבונות לשלושה תחומים עיקריים: חשבונאות, כספים וניהול.

במאמר זה, נדון באילו קורסים עליך לקחת בקורסי חשבונאות לתואר ראשון כדי לעזור לך להשיג את יעדי הקריירה שלך.

מאיפה מתחילים?

מקצועות מבוקשים – כלל המקצועות שהמכללה מכשירה הינם מקצועות מבוקשים בשוק העבודה עם פוטנציאל שכר של 9-15 אלף ש"ח בחודש ואפשרות לעבוד גם כעצמאי. תמיכה וליווי אישי  – במכללה קיימת מחלקת תמיכה אשר מלווה את התלמידים מהיום הראשון ללימודים החל מתמיכה טכנית ועד לעזרה מקצועית מהמרצים המקצועיים של הקורס אשר זמינים לענות על שאלות ולעזור לתלמידים בטלפון, ווצאפ, מייל.

מכללה מומלצת ללימודי קורס הנהלת חשבונות וחשבות שכר מכללת IPC היא מכללה לקורסים מקצועיים דיגיטליים. יש לנו מגוון של קורסים – הנהלת חשבונות, חשבות שכר, שיווק דיגיטלי, נדל"ן, משכנתאות, שוק ההון ועוד… היתרונות של המכללה – לימודים און ליין במתכונת היברדית – כל הקורסים מוקלטים, לומדים בזמן ובקצב שמתאים לתלמיד, מערכת למידה דיגיטלית מתקדמת עם מבחנים בסיום כל שיעור, ניתן לשלב עבודה ולימודים.

השמה לעבודה – במכללה קיימת מחלקת השמה לעבודה אשר נמצאת בקשר עם עשרות מעסיקים רלוונטים ועוזרות לתלמידים בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום ומעניקה לכל הבוגרים של המכללה סדנאת קריירה וליווי אישי עד מציאת עבודה. ניתן לקרוא עלינו עוד באתר שלנו או בעיתונות https://13tv.co.il/item/special/recommended/studies/r4drb-902788149/