מתוך 21 היעדים הרווחיים עבור חברת התעופה, עשרה נמצאים ברוסיה השכנה. הקריטריון היחיד הוא שלפחות קטע אחד מהמסלול הופרע.
למידע אודות למה שווה לטוס למינסק? ולטוס למינסק מומלץ להעיף מבט ב- belarus.co.il

בלביה החלה לשנות את לוחות הזמנים

כדי לקחת בחשבון יעדים אליהם ניתן להגיע באמצעות מרחב אווירי חלופי. טיסות ממינסק לאיסטנבול עוברות כעת בצפון כדי לעקוף את המרחב האווירי הסגור באוקראינה. בלביה מציינת את עליית הזמן בלוחות הזמנים המקוונים שלה ומבקשת מהנוסעים לשקול כיצד זה ישפיע על הקשר שלהם לעיר אחרת.

Travelmath מציעה מחשבון זמן טיסה מקוון לכל סוגי המסלולים. ניתן להזין שדה תעופה, עיר, מדינה, מדינה ומיקוד ולקבוע את זמן הטיסה לכל אחת משתי הנקודות.

מומחים ידועים להזמנת טיסות מקוונות

השותפים שלנו נותנים את כל המידע הדרוש לך כדי למצוא מחירים נהדרים בטיסות היפות הללו של מינסק ומאפשרים לך להזמין ללא עמלות נסתרות. להשוואת מחירי טיסות, לוחות זמנים ומשך זמן במינסק, עבור אל MisterFly. מחשבוני זמן טיסה מקוונים לכל סוגי המסלולים משתמשים במעגלים גדולים, מרחקים ומהירות טיסה ממוצעת של מטוסים מסחריים כדי לקבוע כמה זמן טיסה טיפוסית אורכת.

למינסק יש גם מעט יותר טיסות זולות לווילנה

לדעתי כרטיס עולה כ- $ 35 בזכות AirBaltic, אבל זו טיסה הרבה יותר זולה מאשר בערים רבות באירופה. Belavia-Belavia היא הטיסה היחידה ללא הפסקה מהריביירה הצרפתית לבלארוס והיא ממוקמת בטרמינל 1 בשדה התעופה ניס קוט ד'אזור.

ממוקם על נהר סוויסלאך (מיאמיחה)

מינסק (MSQ) היא הבירה והעיר השנייה בגודלה בבלארוס ומקום נהדר ליהנות מחופשה. מינסק מונה 1959,800 תושבים (על פי סקר משנת 2016) והיא גם בירת בלארוס. שדה התעופה הבינלאומי של מינסק ממוקם כ 40 ק"מ ממרכז העיר.

בירת בלארוס

היא לא העיר הכי יפה, אבל תוכלו לראות כמה מעניינים. מינסק היא אחת הערים יוצאת הדופן עם יצירות מופת של אדריכלות סובייטית ונספחים מודרניים של היפסטרים. זה לא מקסים, ולא תראו רחובות מפותלים או בתים חמודים. אבל זו לא רק עיר יפהפייה – תראו גם מעניינת.

במקומות אחרים יש חזה של לנין לצד ציורי קיר יפהפיים על קירות דוכני קפה צוננים

פטישי מגל שצוירו על KFC ותבליטי תבליט מסיביים ומפוארים (לתקופות סובייטיות) על חזיתות המסעדות. דבר אחד שהפתיע אותי במינסק היה עד כמה סצינת אמנות הרחוב טובה. כשביקרתי לראשונה במינסק במאי 2014, ראיתי רחובות מטופחים ללא שמץ של אמנות רחוב, אך קירות רבים היו ביתם של אמנות ממש טובה. אחד הדברים שאני מאוד נהנה בערים במזרח אירופה הוא הגל החדש של בתי הקפה המגניבים שצץ בכל פינה ומדבר איתך כאילו היית שם.

מינסק נהרסה במהלך מלחמת העולם השנייה בשנות השמונים

מה שאומר שהיא נבנתה מחדש בשנות החמישים עם בניינים מתנשאים מהגוש המזרחי שסטלין היה רוצה. זה הפך את מינסק למפורסמת בזכות הארכיטקטורה הסובייטית שלה, מבני בטון גדולים ורחובות רחבים. רבים כינו אותה כדוגמה המושלמת לעיר סובייטית שטענה שהיא מבודדת מדיקטטורה והוקפאה בזמן. אבל מינסק לא "הוקפאה בזמן" והופתעתי כמה אדריכלות בלארוסית ישנה עדיין שלמה במרכז העיר מינסק וכמה מבנים חדשים בעיר צצים.

אם אתם רוצים סיור מודרך בארכיטקטורה של העיר

נסו סיור רגלי פרטי בן 3 שעות בכל האטרקציות המרכזיות של מינסק או נסיעה ברכב פרטי. טוס למינסק פעם אחת וקבל תחושה של מזג האוויר. בתנאים מסוימים, נוסעים מ -74 מדינות אינם זקוקים לוויזה בכדי לטוס לשדה התעופה הלאומי של מינסק.

באולם ההגעה ישנם כמה קיוסקים קטנים למזכרות בלארוסיות

אלכוהול, עיתונים, כספומטים להמרת מטבע, השכרת רכב, מכונות כרטיסים לרכבות ואוטובוסים ותחנות אוטובוס אחרות סביב בניין שדה התעופה. אולם היציאה ממוקם בקומה השלישית עם מסעדה הפועלת 24 שעות, כמה בתי קפה, חנויות מזכרות, בנק וסניף דואר.

בעיירה פולנית טרספול אינך צריך לחצות את הגבול

אלא יכול לנסוע ברכבת לעיר ברסט בבלארוס (13 PLN למשך 3 ימים) ולחצות את הגבול בטרמפים או ברכב. אתה יכול לקנות כרטיס רכבת ישיר מתחנת הרכבת המרכזית בעיר (מרכז ורשה) או לקחת אוטובוס מתחנת האוטובוס טרספולס, הנמצאת בתחנת הרכבת המזרחית (ורשה זכודניה). ביקורת הדרכונים ארוכה מאוד בעיר, כ- 40 דקות לפני שהרכבת יוצאת לברסט.