היום, ב- Mom Talk, אנו מדווחים על מספר מקרים בהם נשים חוזרות לעבודה – תינוק. מקובל ביותר שנשים בחופשת לידה מוחלפות לפתע באישה אחרת בחברתן. במקרה אחד, מעסיק ביטל את הצעת העבודה של אישה בהריון לאחר שהיא הודיעה לה כמפקחת על מדיניות הלידה והחופשה של מעסיקה. כשלבסוף לקחה חופשת לידה בגיל 36 שבועות להריונה, נאמר לה שטופס Mat-B1 אינו הולם ולא ניתן לשלם דמי לידה סטטוטוריים בלעדיו.

היא לא רצתה בעיות, היא רק רצתה לקבל שווה ערך לביטוח יולדות בתשלום ולהמשיך בחייה, והיא עשתה זאת. אם אתה זקוק לשכר עבור חופשת לידה, כדאי לך לשקול למצוא עבודה אחרת. אני לא חושב שהייתי צריך לדאוג לה גם אם היא הייתה הולכת בתקופה שהייתה זקוקה לטיפול. אני גם מאחל שמישהו באמת לקח חופשת לידה כדי לתת משרות לאנשים שכבר עבדו יתר על המידה בלי להרגיש אשמה על מה שאתה עושה.

אם עברת הריון קשה או לידה מסובכת בעבר

או אם מצבך הבריאותי הקיים עלול להשפיע על הריונך, חפש בית חולים ליולדות שיכול להכיל אותך במקרה הגרוע ביותר. בחר מרפאת יולדות עם רופא שייעשה ביטוח, מכיוון שהכיסוי יכול להשתנות מאוד ברשת שלך. באשר לרופא, הביטוח שלך יכתיב אילו רופאים תכסה ואילו מרפאות יולדות זמינות. אם אינך יכול לבחור מרפאת יולדות מכיוון שאתה הולך לאחת שהג'ין שלך מחובר אליה, אתה יכול רק לקוות לטוב.
למידע מורחב בנושא של מארזים ליולדת עליך לבדוק ב- klemantina.com

עבור פרטים נוספים אודות קלמנטינה ומארזים ליולדת ששווה להכיר עליך לבדוק ב- klemantina.com

תרצה להירשם מוקדם ככל האפשר במרפאת היולדות שבחרת

כדי שלא תאבד את מקומך שם. וודא שאתה מבין מה יכולות להיות הוצאות התינוק שלך ואילו יתרונות וקצבאות עומדים לרשותך להתנהג. לאחר שהבנתם כמה זמן פנוי אתם יכולים להרשות לעצמכם, כמה הכנסות אתם יכולים לצפות לחופשת לידה, וכמה ימי חופש עשויים להיות להוצאות התינוק, קבעו תקציב ותכנו תוכנית לטפל בכל החסר. לפני שאתם יוצאים לחופשת לידה, בררו על עלות הטיפול בילדים, הקצבה לתינוק ועלות הילוד, אותם תוסיפו לעלויות הבריאות של הילוד שלכם, כך שזה יעלה לכם ככל שתתכננו בהתאם .

לדוגמא, כמה מעסיקים, כמו שירות הבריאות הלאומי (NHS) ומשרד הבריאות ושירותי האנוש (HHS), מציעים חופשה בתשלום.

נוהג זה עדיין חדש יחסית

אז זכור לבחון את מדיניות הלידה של המעסיק שלך כנקודת מוצא למשא ומתן על משהו טוב יותר. אם אתה מנסה לעשות משהו במהלך חופשת הלידה שלך, אתה עלול להתפתות לשכוח מחופשת לידה – השאר את תוכנית המשחק במקום והכין הכנות אחרונות לפני שאתה חוזר, כמו למשל לדון בהריון שלך עם הבוס שלך. חברות מסוימות מציעות חופשת לידה בתשלום, אך זכרו כי שיטות עבודה אלה עדיין חדשות יחסית ואין כל ערובה שתוכלו להשתמש בימים אלה לצרכי לידה או לקבל תשלום מלא. יש לך חמישה ימי חופש שאינם בשימוש עד הלידה ותוכל ליהנות יותר מזמן פנוי לתינוק החדש שלך.

זה בהחלט רעיון טוב להשאיר הודעה מהמשרד כשאתה לוקח חופשת לידה. כדאי לנווט בתהליך הדיון גם עם הבוס, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות העומדות בפניכם, כמו להיות חלק מצ'אט קבוצתי או אפילו מפגישה פנים אל פנים.

ככל שתתמודד עם הנושא מוקדם יותר תוכל להודיע לעצמך על מדיניות הלידה של החברה שלך. למידע נוסף על סוגים נוכחיים ועתידיים של חופשת משפחה ממעסיקים, היכנס ל- Yelp לחופשת לידה ושאל על מחלקת משאבי אנוש של החברה.

אם אתה עצמאי בקנדה

המשך לקרוא כדי לברר כיצד אתה עשוי להיות זכאי לקצבת הורים. אימהות ביולוגיות שאינן מסוגלות לעבוד במהלך ההריון או הלידה האחרונה יכולות לקבל דמי לידה מה- EI, ואמהות ביולוגיות ואמהות פונדקאיות שאינן מסוגלות לעבוד עקב הריון ו / או לידה אחרונה יכולות לקבל דמי לידה ממעסיקן.

חופשת לידה משתנה מחברה לחברה

ולכן אין ענף טוב או גרוע יותר מאחרים. לא כל החברות רואות עלויות והטבות באותו אופן כשמדובר בחופשת לידה, וחשוב לראות מה החברה שלך תשלם לך במהלך חופשת הלידה שלך. אם הופסקת או חזרת לעבודה לאחר חופשת הלידה שלך, תוכל לפנות למשרד עורכי הדין שלך כדי לראות אם קיים מקרה אפשרי.

יש עורכי דין שמרגישים שעליהם לעבוד איתך כשמדובר בעניין גדול, כאשר הם רוצים לנצל את חופשת הלידה שלך בצורה הטובה ביותר.