אחד המקומות הטובים ביותר לתקשר עם הטבע ולחקור את אירלנד הוא הפארק הלאומי קילרני. אחד המקומות הקסומים ביותר באירלנד, הוא מושך תשומת לב בינלאומית כבר שנים רבות בשל נופיו הפתוחים והשופעים החובקים את המדינה טוב יותר מכל מקום אחר. מסורות איריות עדיין חזקות כאן ורבים מתושבי Connemara עדיין משתמשים באירית כשפתם הראשונה במקום אנגלית.

אם יש לך רק זמן קצר לבקר באזור של אירלנד, זהו זה. אחד המקומות הפופולריים ביותר באירלנד הוא טיול קמפינג. אם תעזוב, תעשה את אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות באירלנד מאז הוצגה לעולם מלחמת הכוכבים.

יש דבר אחד שאסור לפספס כשמתכננים לטייל במערב אירלנד: צוקי מוהר במערב אירלנד. הצוקים, הניצבים בנקודה הגבוהה ביותר שלהם מעל פני הקרקע ואורכם 8 ק"מ, מציעים את אחד הנופים המדהימים באירלנד.

Cliffs of Moher

היא אחת מאתרי התיירות המובילים של אירלנד, המתנשאת בנקודה הגבוהה ביותר שלה עד לגובה מרשים של 214 מטר ונמשכת לאורך 8 קילומטרים לאורך החוף האטלנטי במחוז קלייר, מערב אירלנד. ביום בהיר תוכלו לצפות מהצוקים על איי אראן ומפרץ גאלווי. עם יותר ממיליון מבקרים בשנה, זוהי האטרקציה הטבעית המתויירת ביותר באירלנד.

רצועת החוף הדרמטית הזו מושכת אלפי מבקרים מדי שנה

מה שהופך אותה לאחד היעדים המתויירים ביותר באירלנד. התגבר על פחד הגבהים שלך עם הצוקים של אירלנד המשתרעים לאורך החוף של צפון קלייר. צוקי מוהר – צוקים, חורבות ומבצרים – הם מהנופים המפורסמים במדינה. זוהי אחת האטרקציות היפות באירלנד ואחת האטרקציות המתויירות ביותר באירלנד עם למעלה מ-1.5 מיליון מבקרים בשנה.

אין ספק שאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר באירלנד

היא טירת בלארני, מבצר מימי הביניים בעיירה בלארני, ממש מחוץ לקורק. זוהי אחת האטרקציות המרהיבות ביותר של אירלנד ואחת הטירות המתויירות ביותר באירלנד. הטירה נבנתה לפני יותר משש מאות שנה על ידי קורמק מקארתי, אחד מגדולי הצ'יפים של אירלנד.

טירת בלארני

חמישה קילומטרים מחוץ לקורק סיטי, היא האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר באירלנד המושכת מבקרים מכל העולם לרחוץ באבן ולבקר בטירה ובגנים. לנשק את אבני בלארני זה לא הכל, עם זאת, וביקור בטירה, בסביבתה ובגנים הוא חובה בכל טיול באירלנד.

ניתן גם להזמין סיור של יום שלם מדבלין

הכולל כרטיסים לטירת בלארני. מלון ווטרפורד קאסל, אחד ממלונות הטירה הטובים ביותר באירלנד, ממוקם על אי פרטי על נהר הסויר בווטרפורד. הוא מועדף על ידי זוגות שרוצים חוויה פרטית יותר מאשר מלון בטירה אירית.

אחד ההיבטים הטובים ביותר של חקר קורק

הוא שאתה לא מוגבל לעיר מכיוון שיש כל כך הרבה מהמקומות המגניבים באירלנד במרחק נסיעה קצרה משם, כולל טירת בלארני, טירת בלקרוק ומצפה הכוכבים. אם אתה רוצה לחקור את האזור ביסודיות, סיור של 5 ימים לחוף הצפוני של אירלנד הוא בדיוק מה שאתה צריך.

טיול רגלי בפארק הלאומי קונמארה הוא אחד מהדברים הגדולים של אירלנד, מכיוון שהוא מציע 4 שבילים מסודרים היטב בדרגות קושי שונות. רינג קרי הוא סיור של יום שלם היוצא מקילרני, בו תטיילו באחד מהמסלולים הפופולריים ביותר באירלנד.

מצוקי מוהר הקסומים ועד לפאבים הפנטסטיים של דבלין

הנה 30 דברים לעשות באירלנד. רשימת הדליים האירית שלנו היא רשימה מקיפה של המקומות הטובים ביותר לעשות ולבקר באירלנד. להלן 25 הדברים המובילים לעשות באירלנד, וזו משימה קשה מכיוון שיש עוד כל כך הרבה מה לעשות ולעשות במדינה מלאה בתרבות, יופי והיסטוריה.

גשר החבלים המפורסם בבאלינטו

מחוז אנטרים, הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר של צפון אירלנד. אזור הטמפל בר השופע שטוף בטירוף תיירותי ועלים גדולים, מה שלא פלא שדבלין מצוטטת לעתים קרובות כאחת הערים הטובות ביותר באירלנד לנשפים, חוויות תרבותיות וחופשות עירוניות מהשורה הראשונה.

פונים מהכביש הראשי ופונים לנקודה המערבית ביותר של חצי האי בארה, אתה נתקל באחד הדברים הטובים ביותר באירלנד: רכבל האי דורסי.

המקום הטוב ביותר באירלנד

הוא ניוגראנג', קבר בן 5,200 שנה במחוז מית', במזרח העתיק של אירלנד. בית הכלא Kilmainham בדבלין הוא אחד מבתי הכלא המפורסמים בעולם וגם הכלא הידוע לשמצה באירלנד. כמה שעות דרומית מערבית לדוניגל, על הכביש האטלנטי הפראי, Sliabh Liag Slieve, המדורגת בליגה של צוקי הים הגבוהים באירופה, היא גם אחת מהפנינים הנסתרות של אירלנד.

כילד

חקר ההריסות העתיקות הללו היה אחד משיאי הטיול שלך באירלנד. יום אחד ארצה לחזור לאירלנד לשחק גולף או לצאת לטיול. משחקי הכס צולמה בצפון אירלנד, והמיקומים של הסצנות החיצוניות של התוכנית פזורים בכל מקום, אחד מהם הוא הסכר הענק הזה.