קרלו בורג'ה הוא מייסד ומנכ"ל חברת Time Doctor, תוכנת מעקב זמן לעובדים מרחוק. הוא מוביל את פיתוח תוכנות זמן ונוכחות שיכולות לשמש חברות שמנהלות עובדים מרוחקים. TimeDoctor היא תוכנת תזמון זמן וניהול פרודוקטיביות בקוד פתוח, שיכולה לעזור לך למקסם את התפוקה עבור הצוות שלך.

בעוד ש- TSheets כפתרון למעקב אחר זמן לא זכו לתגמול עם הנהון הבחירה של העורך

Time Doctor נבדק על ידי חברות המעוניינות לנטר את התנהגות העובדים באמצעות מעקב אחר זמן והגעה אלינו באמצעות T Sheets. לפני שתחליט להשתמש ב- TimeDoctor כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולזכות ברכישת עובדים – כדי שהעובדים יבינו מדוע אתה עוקב כל כך מקרוב אחר פעילויותיהם.
למידע נוסף בתחום של מנשה בטיטו נא לגלוש לאתר menashe.org.il

תוכל להשתמש בדיווח אוטומטי של Time Doctors

כדי ליצור דוח פרודוקטיביות לתקופה שבחרת ולדון במקום בכל וריאציה. זה מספק תובנה בזמן אמת עם כל המידע הדרוש לך כדי לדון עם עובדיך בסוגיות אד-הוק. השתמש בנתוני TimeDoctor כדי להתחיל שיחות על פרודוקטיביות במשרד ולעודד תיקון עצמי והתבוננות כיצד מבזבזים זמן עבודה כך שהעובדים מקבלים גם דוחות שימוש זמן משלהם. הנתונים שעוקב אחר רופא ואוסף, כמו גם עוזרים לך להבטיח שחברי הצוות שלך יהיו פרודוקטיביים ככל האפשר. דרך ארוכה. אנו ממליצים לקוראים להשתמש בהם אם הם מחפשים פיתרון שיכול להגדיל את התפוקה שלהם.

אחוז ניכר מהלקוחות שלנו הם אנשים המשתמשים בזמן רופא לארגן את המשימות שלהם בקלות ולנהל טוב יותר את הזמן שלהם כי אף אחד אחר לא מנהל אותם בשבילה

לאחר שתשתמשו בתוכנה ותלמדו כיצד היא עובדת, תגלו שהיא כלי יעיל לניהול זמן ואתם יכולים להיות בטוחים שתרגישו בנוח איתה. עם זאת, בשלב מסוים ייתכן שלא תצטרך להשתמש בו יותר, במיוחד בתקופה בה יהיו לנו לקוחות שאינם מעוניינים להשתמש בו יותר. עם זאת, ברגע שתתחיל להשתמש ב- TimeDoctor, אתה יכול להיות בטוח שזה כלי יעיל ושימושי.

בכל הנוגע לשימושיות

הבעיה הגדולה ביותר עם Time Doctor היא שבעוד שיש לה סיומת Chrome ואפליקציית אינטרנט המאפשרת לך לגשת לדוחות שלך, יישום שולחן עבודה נדרש כדי לעקוב אחר הזמן שלך. TimeDoctor כולל גם אפליקציה לנייד וגם אפליקציית שולחנות עבודה, המשמשת בעיקר למעקב אחר זמן. אתה יכול להשתמש בו כדי לרשום את המיקום שלך ולעקוב אחר הזמן שאתה מבלה באתרי בנייה שונים. אם אתה והצוות שלך משתמשים בו כדי לעקוב אחר זמנם, יש לך גם אפשרות להפעיל מעקב GPS.

Time Doctor יכול לתת לך מושג אילו אתרים ואפליקציות זוללים את רוב זמנך. ישנן דרכים לחסום אתרים או אפליקציות המסיחים את תשומת הלב המשתמשים בתוכנה, כגון פייסבוק, טוויטר ואתרי מדיה חברתית אחרים.

Time Doctor אף מספק דו"ח על "שימוש בזמן רע" המתעד כמה זמן עובדים משקיעים באפליקציות ובאתרים שהם משתמשים בהם שנחשבים לטאבו

פירוש הדבר שלאחר התקנת Time Doctor, המנהל שלך יכול לראות את הזמן שעובדיך מבלים בכל אפליקציה או אתר כלשהו בזמן שאתה עובד, כמו גם את הזמן הכולל שהם מבלים בפרויקט או במשימה. TimeDoctor מציג רשימה של כמה זמן מושקע בכל פרויקט, משימה, ואתר או יישום שבו אתה משתמש.

Time Doctor

הוא אחד מאותם כלי פרודוקטיביות – תוכנת מעקב המסייעת לך לעקוב אחר עובדים בבית ומרחוק. באופן ספציפי, אתה יכול להשתמש ב- Time Doctor כדי לחשב שעות עבודה מחויבות ובלתי מחויבות כדי לעקוב אחר כמה זמן העובדים שלך באמת מבלים בעבודה. אתה יכול גם לחשב את שכר העבודה שלך ולייצא את הנתונים לפתרון שכר על ידי מעקב אחר השעות שעובדיך משקיעים במשימות שונות בכל שעה. TimeDoctor אינו מציע כרגע שילוב ישיר עם מערכות שכר, אך אם אתה מנהל צוות שעובד מרחוק, תוכל ליהנות מהנוחות של הפעלת תכונת ניטור המסך.

תכונות אחרות שהופכות את Time Doctor נהדר לבעלי עסקים כוללות את האפשרות לשלב את Time Doctors עם Paypal (ובקרוב עם פלטפורמות תשלום אחרות)

כדי לשלם לעובדים שלך עבור הזמן שבילה ישירות מממשק Time Doctors, והגישה משופרת כלים למעקב אחר זמן כגון מעקב אחר זמן וניהול זמן.

אחד הדברים שעבדנו עליהם זה די מגניב

הוא שתוכל לזהות את התפקיד המקצועי שלך ומה אתה עושה עם Time Doctor לאורך שנים ושבועות מבלי לספר להם. זה באמת מראה להם מה הם עושים ויש לך הזדמנות לקבוע לוח זמנים בתוך הזמן כך שהם יוכלו לעבוד ולעבוד בזמנים שונים. בדרך זו, TimeDoctor עוזר לך לא רק כשכיר, אלא גם כלקוח.
למידע נוסף על מה צריך לדעת לפני שעובדים עם Time Doctor עליך לבקר ב- fillva.com