חלק ראשון: מתכוננים

צוותים רפואיים הם חלק חיוני מתעשיית הבריאות. הם אחראים לספק את הטיפול הטוב ביותר למטופליהם. זה כולל לוודא שיש להם את כל מה שהם צריכים לעשות את העבודה שלהם.

הדבר הראשון שצוות רפואי צריך להכין הוא אספקת חירום וטראומה. אספקה זו צריכה להישמר במקום נגיש בקלות, כגון מחסן או ארון ליד הכניסה לבית החולים. הדבר הבא שהם צריכים זה ציוד ומכשירים לאבחון, טיפול וניתוח. זה כולל מכשירי ניתוח, סטטוסקופים, מזרקים ועוד.

מאמר זה הוא מדריך מתנה לאנשי מקצוע רפואיים. זה יאפשר לך למצוא את המתנה המושלמת עבור איש המקצוע שלך בחייך – בין אם זה רופא, אחות או איש מקצוע רפואי אחר.

ישנם דברים רבים שהופכים את המתנה המושלמת עבור איש צוות רפואי. הדבר הראשון הוא לגלות מהם התחביבים שלהם ולהעניק להם משהו שהם יהנו לעשות מחוץ לעבודה. אם הם אוהבים לקרוא, אז אתה יכול לקנות להם מנוי לספר או למגזין מהסופר או המו"ל האהוב עליהם. אם הם אוהבים לבשל, אז תשיג להם ציוד בישול חדש כמו ספרי בישול, סירים ומחבתות או אפילו כיריים אינדוקציה!

הקדמה: 10 מתנות לאנשי רפואה – המדריך המלא

אנשי מקצוע רפואיים הם עמוד השדרה של תעשיית הבריאות. הם פועלים ללא לאות כדי לשמור עלינו בריאים ומאושרים. אז, ריכזנו רשימה של 10 מתנות שיהפכו את עבודתם לקלה ומהנה יותר.

1) זוג נעליים טובות

2) בקבוק מים

3) נרתיק לטלפון עם מחזיק תעודת זהות רפואית

4) אפליקציית EMR לטלפון שלהם

5) מחברת עם עט

6) אטמי אוזניים איכותיים לסביבות רועשות

7) מתקן לחיטוי ידיים עבור ידית דלת השולחן או חדר בית החולים שלהם

8) אוזניות מבטלות רעש כדי לחסום הסחות דעת בסביבת בית החולים ולהתרכז במה שהן צריכות לעשות הלאה

9) כדור מאמץ לסחוט כשהם הכי צריכים אותו (רצוי כזה בצורת לב אנטומי!)

10) עט הכל באחד עם פנס, מצביע לייזר, חרט ומברג

סעיף 2: מתנות לרופאים – פרקטי ויוקרתי

מקובל לקנות מתנות לרופאים באירועים מיוחדים שלהם. זו גם מחווה נחמדה להראות להם הערכה לעבודה שהם עושים. יש הרבה רעיונות למתנות שתוכלו לבחור מתוכם ורשמנו כמה מהם להלן:

1) ערכת טיפול רפואי:

2) ספל קפה מותאם אישית:

3) סט עטים מותאם אישית:

4) משטח עכבר מותאם אישית:

5) שעון שולחני מותאם אישית או שעון עם שמם עליו.
למידע נוסף בנושא של מתנה לרופא ניתן לגלוש לאתר rockil.co.il

הרופאים הם בדרך כלל אנשי המקצוע המוערכים ביותר בכל בית חולים. הם לא מפסיקים לעבוד והם תמיד באים לעזרה כשיש מצב חירום. חשוב להראות להם שאכפת לך מהעבודה שלהם ושאתה מעריך את המאמצים שלהם.

ישנן דרכים רבות להודות לרופא על כל עבודתו הקשה ואנשים רבים ישתמשו בגישות שונות בהתאם לתקציב שלהם. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את המתנה המושלמת לרופא מכיוון שיש לו תחומי עניין וצרכים שונים. זו הסיבה שהחלטנו לעזור לך במאמר זה על ידי מתן שלוש אפשרויות מתנה שונות אשר בוודאי יספקו את טעמו של כל רופא.

1) כרטיסי מתנה: אם אתה רוצה לתת לרופא שלך מתנה אבל לא יודע איזה סוג מתנה יתאים, אז לתת להם כרטיס מתנה עשוי להיות רעיון טוב. אתה יכול לתת להם אחד מאמזון או מכל חנות מקוונת אחרת שמוכרת דברים כמו בגדים או ספרים – כל דבר שהם עשויים להיות מעוניינים לרכוש לעצמם.