כשאתה קונה מקום חדש, עליך לשקול כיצד תוכל למדוד את השטח המרובע של הבית שלך, אך כיצד תוכל למדוד אותו? בבואנו לקבוע כיצד למדוד את מחיר הבית, אין להתפלא כי אין תקן לאומי למדידת נכסי מגורים. למרות שאין כיום "תקן לאומי" למטר רבוע מדוד, ארגון בשם מכון התקנים הלאומי האמריקני (ANSI) מספק הנחיות לחישוב ערכי "רגל מרובע" של בתים שעליהם עוקבים סוכני נדל"ן ובעלי בתים רבים.

אם אתם מתכננים למדוד חדר לפי חדר

פשוט קחו סרט מדידה והכפלו את רוחב החדר באורך כדי לקבל את הצילומים המרובעים הכוללים של החדר. לדוגמא, אם אתה מעוניין למדוד שלושה חדרים בביתך, השטח הכולל של הבית שלך הוא 430 מ"ר. אם אתה זקוק לכך, שירות מדידה לביתך יכול לספק ייצוג מפורט יותר של מרחב המגורים. מחשבון זה למחירי מ"ר, המסופק להלן, לא רק עוזר לכם לקבוע את גודל הבית וכמה רצפה, שטיח ואריחים ייתכן שתצטרכו כאשר אתם מתחילים בשיפוץ, אלא גם מסוגל למדוד כל שטח כדי לקבוע את השטח הזה.

אם ברצונך לשווק את ביתך

ייתכן שתדע את המחיר הממוצע של רגל מרובע עבור אותו אזור, אך עליך להזין תחילה ערך זה במחשבון. חשוב לדעת את המספר הזה עבור הבית שאתה מתכנן לקנות, מכיוון שהוא ישפיע על מחיר המחירון של הבית שלך אם תחליט למכור אותו מאוחר יותר.

מחשבון המחירים מאפשר לכם גם למכור מוצרים על בסיס עלות חומרים כמו עץ

זכוכית, מתכת וחומרים אחרים. אם תזין את מחיר המוצר (למשל עץ או זכוכית), עלות החומרים הללו תחושב. למחשבון יש גם אפשרות בה תוכלו להזין מחיר משוער לכל חומר כדי לחשב את המחיר המשוער שלו.

כפי שראינו לעיל

ההבדל במחיר רגל מרובע יכול להשפיע באופן משמעותי על מחיר הבית. אם יש לך שני בתים המשתמשים באותה מדה מרובעת כפי שהיו בעבר, הפרשי המחירים ביניהם יכולים לשנות את המחיר המחושב לכל מטר מרובע. לכך יכולה להיות השפעה שלילית על רוכש הבית והשפעה שלילית על מחיר הבית.

אני חושב שזה אומר להיות זהיר מאוד כשמחירים בית במחיר של מטר מרובע

למרות ששגיאות אלה הן מוצרים לא מזיקים בסגנונות מדידה שונים, שימוש במטר רבוע שגוי בחישובים שלך יכול לגרום להפרשי מחירים של אלפי דולרים רבים שיכולים להפריע אם תתאים את מחיר הבית שלך. כל טעות בשיטת מדידת המגורים יכולה להוביל לשינוי משמעותי במחיר המ"ר.

לדוגמא, אם בית נמכר במחיר גבוה יותר בגלל בחירתו האישית של הקונה, המחיר למטר מרובע עולה ב -2%. אם משווים את מחיר הבית ברגל מרובע (127 דולר) לערכו הנוכחי של 254,000 דולר, מחיר הבית הופך ל -253,500 דולר.

ישנם שלושה מספרים בחישוב זה, וכל אחד מהם נתון לטעויות קיצוניות. התוצאה משמשת לאמידת העלות על ידי הכפלתה בעלות ריפוד שטיחים למטר מרובע ואז במחיר הבית.

המחיר למטר מרובע

הוא הדרך הטובה ביותר להעריך בית שאתה רוצה לקנות או למכור. בהתחשב בשיטות המשמשות לתמחור בתים, עליכם להתמקד בכלים בהם אתם משתמשים לביתכם. כאשר אתה מחליט על נושא מחיר עבור הבתים שלך, עליך להחליט באיזה מחיר – למטר מרובע – עליך להשתמש בעת ההחלטה.
עבור עוד מידע אודות מחיר מדידת בית באפשרותך להעיף מבט ב- surveyor10.co.il

מחיר למ"ר מחושב על ידי חלוקת מחיר הבית במספר המ"ר של הבית כדי לקבוע את מספרו. זה אומר לך כמה זה במ"ר, ומראה כיצד לחשב אותו, כמו גם איך זה משתווה למחירים אחרים.

אם ברצונך לחשב את מחיר הרגל המרובע לבית שלך

ייתכן שתמצא מחשבון רגל מרובע זה שימושי. אתה יכול פשוט להזין את גודל התיבה שלך ומחשבון יראה לך את המחיר הכולל של התיבה. אותו תמחור של מ"ר משמש עבור סוגים אחרים של בתים כגון דירות, בתים משותפים, בתים מדורגים ובתים צמודי קרקע.

אחת השיטות לחישוב השטח המרובע של בית זהה לשיטה למדידת תכונות דומות. ניתן להשתמש בשיטה זו בשילוב עם שיטות אחרות לחישוב מחירי רגל מרובע כגון מחיר מ"ר, מ"ר ליחידה ורגל מרובע לחסום.

ה- GLA המדויק לשימוש בעת רישום בית

הוא ליצור קשר עם שמאי שביצע הערכת שווי או מדידה עדכנית לצורך שיפוצים שעשויים להשפיע על השטח המרובע. לדוגמא, אם שמאי מוסמך השלים לאחרונה הערכת שווי נכס והתכנון המחודש עשוי להשפיע על כל החומר, תזדקק לשמאי לביצוע מדידות בתים לפני שתנסה לערער על המס. אם סיימת לאחרונה שיפוץ שעשוי להשפיע על השטח המרובע שלך, ייתכן שתצטרך לערער עליו כמס. הם זקוקים גם לאישור ממדינת ניו יורק או ממדינה אחרת עליהם הם מאתגרים למס.