אמון יכול לעזור בכל צרכי תכנון העיזבון שלך, כולל אישור נוטריוני, אך מומלץ להכיר את הכללים והעמלות במדינתך.

דמי נוטריון הם העלויות הנלוות לאישור המסמך ומשתנים ממדינה למדינה. מדינות רבות קובעות מכסה על דמי נוטריון בגין מעשים נוטריוניים וחתימות.

עלויות אלה אינן כוללות הסמכה מרחוק או מקוון או נוטריונים ניידים

וחלק מהמדינות מטילות מגבלות עמלה נוספות. התוצאה היא הסכום המקסימלי שעשויים לגבות נוטריונים בכל מדינה, על פי האיגוד הלאומי לנוטריונים והוועדה הנוטריונית. נוטריונים רשאים גם לגבות אגרות אם אף אחד מהסכומים המקסימליים אינו מותר בתקנון שלהם הנוגע לעמלות.

מדינות מסוימות קובעות דמי נוטריון מקסימליים

כדי למנוע מהנוטריונים להעלות מחירים או להפוך את בחינת המסמכים לתהליך יקר. לדוגמא, חוק קונטיקט קובע כי נוטריון אינו רשאי לגבות יותר מ -5 דולר עבור פעולות נוטריוניות ו -35 סנט למייל. על פי כללי המדינה, נוטריונים אינם רשאים לגבות אגרות גבוהות מהסכום המרבי שקבעה המדינה בה הם מתקבלים.

התשלום המקסימלי שהנוטריון בטקסס רשאי לגבות הוא 6 $ לקבלת אישור כהוכחה לחתימה ראשונית, להישבע שבועת או תעודה לעד מושבע במהלך העדות, או לאישור צילום. יש חוקים שמאפשרים לנוטריונים לגבות תשלום עבור חתימות בקליפורניה ובפנסילבניה ועל מסמכים בקולורדו ובניו ג'רזי. יש מדינות שקובעות סכום מקסימלי שנוטריון יכול לגבות, אך יש המאפשרות לנוטריונים ולציבור לקבוע את המחירים שלהם.

איווה, קנזס, קנטקי, לואיזיאנה, מסצ'וסטס, פורטו ריקו, טנסי ומיין קבעו את העמלות שלהם. המדינות הכי פחות יקרות בהן מוגבלות אגרות הנוטריון הן ארצות הברית של אמריקה, קליפורניה, פלורידה, מישיגן, מונטנה, ניו המפשייר, אורגון, דרום דקוטה וושינגטון. כאמור לעיל, יש מדינות המסדירות את עלויות הנסיעה המקסימליות שגובים נוטריונים סלולריים.

נוטריונים  ציבוריים והתשלום עבור שירותיהם 

לרוב הנוטריונים יש הבנה טובה של מה הם מחויבים בגין ביצוע פעולות נוטריוניות, אך חישוב שכר הטרחה יכול להיות מבלבל כאשר מטפלים במספר אישורים נוטריוניים וחתימות. רוב המדינות קבעו תעריף מקסימלי שבו מורשים נוטריונים לגבות תשלום עבור שירותים אלה, לכן בדקו את גבולות המדינה שלכם כדי לברר מה תשלמו הכי הרבה.

נוטריונים מחויבים ליידע את לקוחותיהם בדמי העמלות עבור אישור המסמכים

יש מדינות שקובעות את עלויות הנסיעה המקסימליות, אך רובן משאירות את ההחלטה לנוטריון. שכר טרחה מופרז עבור הסמכה יכול להוות סיבה להשעיה או להפרת הקוד האתי המדיני לעובדי מדינה, ולכן נוטריונים צריכים לנהוג בזהירות ובשיקול דעת בקביעת שכר טרחתם.

דמי הנוטריון הרגילים אינם גבוהים, אך העלויות יכולות להסתבך במהירות עבור אנשים שלעתים קרובות מקבלים לגליזציה של המסמכים שלהם. נוטריונים ניידים גובים הוצאות נסיעה שעולות על דמי הנוטריון הרגילים בעת חתימה על מסמך, אם כי יש מדינות המגבילות את דמי הנסיעה המקסימליים.

נוטריונים וחותמים ציבוריים מארגנים הוצאות נסיעה לפני הפגישה כדי לחתום על ניירות. אם אינך מודע לעלויות נסיעה, בדוק באינטרנט שירותי נוטריון או בקש לראות נוטריון נייד כדי למנוע הפתעות יקרות. זכור כי אתרים מסוימים מציעים שירותי נוטריון סלולרי, אך נוטריונים ניידים יכולים לגבות תשלום נוסף עבור נסיעות ואינם מוסדרים על ידי המדינה.

חנויות תיבות מכתבים גובות גם תשלום עבור שירותי הנוטריון שלהן, המחירים מתחילים ב -1 דולר לחתימה, אם כי המחירים משתנים ממדינה למדינה. נוטריונים ניידים במרילנד (סילבר ספרינג, MD) נוסעים עם לקוחותיהם, והעמלות מתחילות ב -30 דולר.

בעירייה המקומית או במשרד המשפט שלך יהיה כנראה נוטריון שיעמיד את שירותיו לרשות הציבור

ספריות ציבוריות מציעות מגוון מדהים של שירותים, ולרבים יש סניפים בהם נוטריונים הם חלק מהשירות. ספריות מסוימות מציעות שירותי נוטריון בחינם, בעוד שאחרות גובות תשלום נמוך לדולר.

קבוצות רבות מציעות שירותי נוטריון בחינם או בעלות נמוכה

כדי למשוך יותר חברים לקבוצה, או בגלל שהם נותנים להם עבודה הכרחית. וולט דיסני וורלד, למשל, מציע שירותי נוטריון בלובי ובתחנות הקונסיירז '. נוטריונים זמינים בבסיסים צבאיים, אך עליך להיות מורשה ובעל רישיון בבסיס לפני שתוכל להשתמש בשירות.

המטרה העיקרית של נוטריון היא לאמת את זהות האדם החותם על מסמך. השירות הנפוץ ביותר, וזה האישור הנוטריוני, הוא שבועת שבועה. עם האישור הנוטריוני, אתה יכול להיות בטוח שמי שרוצה לסכם חוזה יכול לעשות זאת.

הם משתנים בהתאם לסוג מסמך הנוטריון וסוג המסמך שיש לאשר

מסמך רשמי על שימוש במדינה דורש חתימה של נוטריון. מסמך נוטריוני המאשר את זהות החותם. בואו נסתכל על דמי הנוטריון המקסימליים ועל השירותים הסטנדרטיים של נוטריונים. כפי שהוצע לעיל, החוק בקליפורניה קובע מכסה על התשלום המקסימלי שיכול נוטריון לגבות. המשמעות היא שדמי נוטריון נגבים רק אם שירותיהם חורגים מהתקרה.

למשל, הן בין המדינות בהן נוטריון יכול לגבות שכר טרחה בהתבסס על מספר האישורים הנוטריוניים שהשלים, המספר עליו חתם והחותם שהדביק. במקרים מסוימים, כמו טקסס, נוטריונים יכולים לגבות עד 600 $ עבור חתימת הבעל ו- 100 $ עבור חתימת האישה לצורך אישור נוטריוני. עבור הלוואות לבית שאתה חותם עליו על מנת להתקשר בהסכמי נאמנות, דמי החתימה שאתה רואה עשויים להיות גבוהים ממגבלת דמי הנוטריון של מדינתך.

נוטריונים וחותמים (נוטריונים המסייעים לאנשים לסגור הלוואות לבית) מחליטים רוב הזמן בשכר טרחה בעצמם. אם אתם מחפשים שירות מיוחד במינו, אנו מציעים שירותי חתימת נוטריון ושירותי חתימה סלולרית במשרדינו ברחבי ארצות הברית.

 
על מנת לשמוע פרטים נוספים בתחום של מחיר שירותי נוטריון נא להעיף מבט ב- plk-lawyer.co.il