המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת חיפוש מחמם מים מיידי חדש וכיצד למצוא את מחממי המים הטובים ביותר לביתך. ראינו את המוצרים המדורגים הגבוה ביותר בכמה קטגוריות שונות, והנה כל מה שאתה צריך לדעת כאשר אתה שוקל להתקין מחמם מים מהיר.

אם אתם מעוניינים במחמם מים מהיר

קראו את המאמר שלנו על האפשרויות הטובות ביותר למחמם מים בגז לביתכם. לפני שתתחיל לחקור מערכת חימום חדשה, עליך להחליט אם ברצונך לקנות מערכת חימום מים גז או מחמם מים בחשמל וכיצד לשלם על כך. במאמר זה נסביר את היתרונות והחסרונות של האפשרויות השונות, כך שתוכלו להחליט איזו מתאימה לכם. האם אתה חושב שיש לך את היתרונות והחסרונות של תנור ללא מים, או שאתה יודע מה כדאי לך לקבל עם מיכל המים החדש שלך?

לפני שאתה קונה מחמם מים חשמלי

עליך לדעת איזה חשמל יש לך בבית שלך, כמה מים חמים אתה משתמש מדי יום, ואיפה מותקנים מחממי המים הנוכחיים שלך. אם יש לכם דוד מים חשמלי, החליפו אותו בתנור מים מיידי חשמלי, או אם היה לכם דוד מים עם מיכל מים חדש, החליפו את דוד הגז עם דוד הגז או דוד מים ללא מים. אם יש לכם תנור חימום גז, החליפו את תנור השריפה לגז במיכלי מים וברזים חדשים.

אם צריך לשדרג את המערכת שלך

כדי לעמוד בסטנדרטים מודרניים, פשוט החלף את אחד ממחממי המים שלך ושקול אפשרויות אחרות כגון מחמם מים חשמלי או מחמם מים בגז. אינסטלטור הוא האדם שאתה יכול לדבר איתו על מה שנדרש כדי להתקין את מיכל הגז החם במקום הדגם החשמלי או לעבור ליחידה ללא טנקים.

דוד מים

הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח כי גם מחממי מים גזיים וגם חשמליים פועלים כראוי ובטוח. אם אינכם בטוחים אם דוד מים חשמלי או גז הוא הטוב ביותר עבור ביתכם, התקשרו לצוות האינסטלטורים המורשים שלכם ומצאו צוות – יחד עם אינסטלטור מורשה.

למרות שמתקני התברואה הנדרשים להתקנת דוד גז אינם נושאים את אותם הסיכונים כמו עבודה עם צינורות גז

אך תמיד מומלץ לאדם העושה עבודה זו ניסיון עם מתקנים סניטריים. ההתקנה של דוד מים ללא טנקים בדרך כלל לא מתייאשת מכיוון שלעתים קרובות יש להניח צינורות גז ומים חדשים.

אם אתה מודאג מבטיחות דוד הגז שלך או מתקנים סניטריים אחרים בביתך, אתה עלול לגלות שהוא דולף.

החום הולך לאיבוד כאשר המים החמים עוברים ממיכל המים החמים לברז ומתאדים במהלך המסע

קח את הזמן לנקז אותו כל שנתיים שלוש, או רוקן את מחממי המים בכמה דליים של חמישה ליטר. אם תנור הגז במיכל מחליד או שהמים מהמכרז מחלידים, יתכן שתזדקק לתנור מים חדש. היו לי הרבה שנים טובות בשימוש, אבל החלודה התרופפה והחלידה על המיכל שלי.

תחזוקת מחממי מים צריכה להיות חובה

לדעת לכל מי שמחזיק דוד מים בגז טבעי. הנה רשימה של מוצרי תחזוקה פשוטים לציוד תחזוקה שיכולים לעזור לך להאריך את חיי דוד הגז שלך אם יש לך היסטוריה עם המכשיר. אם תנורי הגז שלך ישנים מעל עשר שנים, עליך להחליפם כל שנתיים-שלוש.

מחממי מים מגז עשויים פיברגלס ניתנים בדרך כלל עם אחריות לכל החיים

ומחממי מים מגז מפלדת אל חלד מחזיקים מעמד אפילו יותר ממכשירים קונבנציונליים. למרות שמחממי מים חסרי טנקים יקרים מעט יותר, יכולים להחזיק מעמד עד 10 שנים ומעלה ויש להפעיל אותם באותה טמפרטורה ולחץ כמו עמיתיהם המקובלים, על פי איגוד מחממי המים האמריקאים. אם אתה צריך להחליף דוד מים קיים ולמלא מקלחות או אמבטיות ארוכות עם הרבה מים חמים, או אם אתה רוצה קצב זרימה גבוה יותר בקיץ ובחורף, זו הדרך ללכת. אם יש לכם אספקת מים גדולה כמו בריכה, בריכת שחייה או אמבטיה, תנורי מים ללא מיכל הם אופטימליים. לאחר שרכשתם יכולת מספקת לכיסוי צרכי המים החמים בביתכם, הוא מסוגל לשמור על חום המים בכל הבית.

אם תבחרו במודל חשמלי ללא טנק

זכרו שתוכלו להשתמש בחום המוזרק לדוד המים ללא עלויות יקרות, וגז זול במידה ניכרת מחשמל, מה שעלול לגרום לעלות כוללת כוללת נמוכה יותר. למרות שדווקא מחממי מים בגז יעילים פחות מחממי מים חשמליים, הם עדיין יעילים פחות ממחצית מקביליהם החשמליים ובדרך כלל הם זולים יותר.