המטבע הציבורי Pi הוא המטבע הראשון שניתן לכרות באמצעות טלפון חכם. המטרה שלנו היא להעצים יותר אנשים לאמת עסקאות ולתגמל מטבעות קריפטוגרפיים בנוחות הטלפונים הניידים שלהם. Pi היא פלטפורמת החוזים החכמה הראשונה עבור מטבעות קריפטוגרפיים ב- isSecure, המופעלת על ידי אנשים רגילים.

הוקמה על ידי שני דוקטורנטים בסטנפורד

אפליקציית המטבע הציבורי של פי, Invite מאפשרת למשתמשים לכרות מטבעות מטבעות קריפטוגרפיים עם יותר אנשים ממה שהם יכולים להזמין. בעוד שחלק מהמטבעות הקריפטוגרפיים המובילים כיום דורשים מעבדים רבי עוצמה לכרות מטבעות חדשים, אך הפוטנציאל של משתמשי פי לכרות באמצעות הטלפונים שלהם עורר עניין. על פי דוקטורנטים בסטנפורד, ישנם יותר משבעה מיליון חברים ב- Pi, אנשים רגילים שניתן לכרות אותם באמצעות טלפון נייד בעלות נמוכה ומבלי לנקז את הסוללה.

הדרך הטובה ביותר להצטרף לרשת Pi

היא להוריד את האפליקציה ולהתקין אותה בטלפון שלך. הרשת טוענת שמשתמשים יכולים לכרות את המטבע באמצעות האפליקציה הסלולרית מבלי לרוקן את הסוללה של הטלפון שלהם. לפני שתלחץ על "הורד" באפליקציה, זכור שהרשת אף פעם לא מבקשת ממך מידע על סיסמת חשבונך והאפליקציה מקושרת לפייסבוק, כך שאתה מאבד את יתרת הטלפון והגישה שלך.

Pi Coin

הוא מטבע קריפטוגרפי הפועל ברשת Pi אך נשאר במצב טרום שחרורו. רשת Pi נמצאת כרגע בשלב השני של הפרויקט ולא ידוע מתי יתחיל שלב 3. בעוד שאנחנו עדיין בשלבים המוקדמים של טכנולוגיית הבלוקצ'יין, מטבע הרשת של פי מקווה להתבלט מהשדה הצפוף. כמו רבים מהמטבעות הקריפטוגרפיים החדשים, ניתן לכרות את פי לזמן מוגבל באמצעות תוכנית, והכרייה תסתיים כאשר בסיס המשתמשים של החברים החדשים יגיע ל -10 מיליון חלוצים. Pi Coin עדיין במצב בטא והם להוטים להוסיף משתמשים וצמתים לרשת מפה לאוזן.

בניגוד לרוב המטבעות הקריפטוגרפיים כגון ביטקוין

שקשה להשתמש בהם ולגשת לאנשים רגילים, פי שם את כוחו של המטבע הקריפטוגרפי בידיו. כיום תוכלו לכרות ולהרוויח פי, לאבטח אותה ולהרחיב את רשת האמון שלכם. אני אתן לך הערכה כנה מדוע כדאי לך לקפוץ על עגלת פי או לא.

זה מאמץ אמיתי של צוות בוגרי סטנפורד לתת לאנשים רגילים גישה טובה יותר למטבעות קריפטוגרפיים

על פי הצוות שעומד מאחוריו, פי היא מטבע קריפטוגרפי חדש לאנשים רגילים שניתן לכרות ולהרוויח באמצעות טלפון נייד. זה נותן לאנשים רגילים אפשרות להשיג ערך כלכלי מבלי לרפד את כיסם של בנקים, ענקיות טכנולוגיה ומתווכים אחרים.
עבור מידע בנושא של ביג שוט נא לבקר ב- bigshotnews.net

במאמר זה יש עצות נוספות כיצד להצטרף לרשת הכרייה וכיצד להתחיל. על ידי הורדת האפליקציה וכריית מטבעות כדי לספק ספקולציות בסיכון נמוך, אתה חושף מידע אישי חשוב לחברה שאתה לא יודע עליה מעט.

משתמשים מספקים לחברה שהם מכירים מעט את שמם

כתובתם ומספר הטלפון שלהם כדי להוריד את האפליקציה לטלפון שלהם. לאחר מכן הם אוחזים באפליקציה בתקווה שהם יכולים להפוך את המטבעות הווירטואליים שלהם לערך בפועל, והאפליקציה עובדת כמו מערכת מכירה ישירה או שיווק שותפים שמבטיחה תגמולים עתידיים למשתמשים אם הם מושכים משתמשים חדשים.

בגלל הפופולריות שלו בקרב משתתפים חדשים

המטרה היא לא רק למקסם אותו, אלא גם לספק שירות נוח למשתמשים כמונו. מצאנו שזה דומה לשיווק רב-מפלסי בכך שהוא כולל מכירות ישירות, מה שמגדיל את היתרונות הפוטנציאליים עבור משתמשים מוקדמים. משתמשים משקיעים זמן ומאמץ נוסף כדי למשוך משתמשים חדשים, כמו משתמשים רבים שמוסיפים את הקוד שלהם בתגובות למאמר זה.

למד כל מה שאתה צריך לדעת על Pi, מטבע דיגיטלי חדש שצומח במהירות חתום על ידי מיליוני אנשים. במאמר זה אספר לכם הכל על פי.

בהתעלם מאזהרות המומחים לגבי הונאות קודמות, אלפי וייטנאמים הושכו לקריפטוגרפיה חדשה בשם Pi. משתמשים רבים הזמינו אחרים להוריד את ממשק הרשת Pi ולכרות מטבעות בכמה לחיצות בלבד.

רשת פי

שעל פי הדיווחים פותחה על ידי שני דוקטורנטים מאוניברסיטת סטנפורד, כוללת עמוד מעריצים בפייסבוק שלטענתו הגיע ליותר מ -1.3 מיליון משתמשים החל מה -19 בפברואר. ב -2 במרץ, רשת פי הייתה האפליקציה ה -22 שהורדה ביותר ב- iOS בויאטנם.

רבים מהאנשים שמתארים את עצמם כעובדים בעבודה זו הם משתמשי אפליקציות הנקראים סוחרי מטבעות קריפטו. לא ניתחנו את כל הפרופילים, אך נראה שיש קבוצה של אנשים שעובדים לבנות משהו.

היום יצרנו תשתית לשוק מטבעות דיגיטליים להפצת PI

לבנות קהילה ולפתח את הטכנולוגיה כדי להבטיח את ביטחונם. הערך של מכשירי ה- PI מבוסס על זמן ותשומת לב למוצרים ולשירותים שמציעים חברים אחרים ברשת. על ידי מיקוד תשומת ליבנו בסחורות ושירותים במטבע משותף, PIs יכולים לנסות להשיג ערך רב יותר מבלי לעבור דרך בנקים, ענקיות טכנולוגיה כמו פייסבוק ואמזון או מתווכים אחרים.