רכבים חשמליים, היתרונות שלהם ולמה כדאי לקנות אחד

רכב חשמלי הוא מכונית המונעת באמצעות חשמל. הם יותר ויותר פופולריים ויותר אנשים קונים אותם מדי יום.

לרכב חשמלי יש יתרונות רבים על פני מכוניות מסורתיות. אחת הסיבות העיקריות שאנשים קונים אותם היא כי אין צורך לתדלק אותם.

הדבר היחיד שאתה צריך לעשות עם רכב חשמלי הוא לטעון אותו כאשר המצבר נגמר ותוכל להשתמש בו שוב.

כדאי לקנות מכונית חשמלית כי הם טובים יותר לסביבה, זולים יותר לתחזוקה ויש להם יותר תכונות בטיחות מאשר מכוניות מסורתיות

היתרונות של מכוניות חשמליות מצוינים לעתים קרובות כנקיות יותר, שקטים ויעילים יותר מרכבים רגילים. עם זאת, הסוללה של המכונית החשמלית היא שתקבע כמה זמן מכונית יכולה לעבור לפני שהיא תצטרך להיטען מחדש.

מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר בשנים האחרונות בגלל היתרונות שלהן: הן נקיות ושקטות יותר מרכבים המונעים בגז. אבל הסוללה של המכונית החשמלית היא שתקבע כמה זמן מכונית יכולה לעבור לפני שיהיה צורך להטעין אותה מחדש.

הקדמה: מהו מטען נייד לרכב חשמלי?

מטען נייד לרכב חשמלי הוא מכשיר הניתן לחיבור למצית של הרכב או לשקע אביזרים 12 וולט ומספק חשמל למצבר הרכב.

מטענים ניידים הם חלק חשוב בערכת חירום לצד הדרך של כל נהג. הם משמשים להפעלת הסוללה של המכונית כדי שתוכל להתניע. מטענים ניידים משמשים גם נהגים שצריכים לשמור על רכבם פועל בזמן שהם מחנות בחוץ, דלת תא המטען באירועי ספורט או נוסעים באזורים מרוחקים שבהם אין להם גישה למתח AC.

מטען נייד לרכב חשמלי הוא מכשיר חיצוני שמתחבר למצית או לשקע אביזרים 12 וולט של הרכב ומספק חשמל למצבר המכונית. סוג זה של מטען מועיל במיוחד לאנשים שנוהגים למרחקים ארוכים, כמו גם לאנשים

מטען נייד לרכב הוא מכשיר שמתחבר למצית של מכונית כדי לספק חשמל למכשיר נייד.

חמשת מטעני הסוללות הניידים הטובים ביותר לרכב חשמלי כדי לשמור על המכונית שלך לאורך כל היום

מכוניות חשמליות קיימות כבר זמן מה, והן משתפרות עם כל מהדורה חדשה. הטכנולוגיה התקדמה עד לנקודה שבה מכוניות חשמליות אינן רק ידידותיות יותר לסביבה ממכוניות מונעות בנזין, אלא שהן גם זולות יותר לתחזוקה ולתפעול.

עם זאת, ישנו חיסרון מרכזי אחד שצריך לטפל בו: חרדת טווח. זהו הפחד שיגמר הכוח לפני הגעה ליעד.

החדשות הטובות הן שיש שפע של פתרונות לבעיה הזו שניתן להתקין בבית או ברכב ויכולים לעזור לכם לשמור על הרכב שלכם כל היום!

במאמר זה, נסקור חמישה מטענים שונים לסוללות ניידות לרכב חשמלי שידאגו שלעולם לא ייגמר לך המיץ על הכביש!

אין תחושה טובה יותר מלדעת שיש לך מטען לרכב כדי לשמור על המכונית שלך כל היום. זה נכון במיוחד אם אתה יוצא לנהוג במשך תקופה ממושכת, כמו בנסיעה בכביש או נסיעה ארוכה לעבודה.

המטען הנייד הוא סוג חדש של מטען לרכב חשמלי שיכול להיות התשובה לכל בעיות טעינת הסוללה שלך. הוא שוקל רק 3 פאונד והוא קטן מספיק כדי להיכנס לתיק שלך, כך שאתה יכול לטעון את המכונית שלך בכל מקום שאתה נמצא.

כיצד לאחסן כראוי סוללה לרכב לאחר טעינתו

מטענים ניידים לרכב חשמלי הם דרך מצוינת לטעון את המכונית החשמלית שלך תוך כדי תנועה. אבל, מה בדיוק אתה צריך לדעת על אחסון מצבר לרכב לאחר טעינתו?
לעוד פרטים נוספים בנושא של electricvehicle.co.il מומלץ להעיף מבט ב- electricvehicle.co.il

ישנם שני דברים עיקריים שאתה צריך לדעת על אחסון מצבר לרכב לאחר טעינתו. הראשון הוא שאסור לתת לסוללה להתרוקן מתחת ל-10%. הסיבה לכך היא שכאשר רמת הטעינה יורדת מתחת ל-10%, מתחילה להיווצר סולפטציה על התאים וזה יפחית את הביצועים הכוללים של הסוללה. הדבר השני שאתה צריך לדעת הוא כמה זמן אתה צריך לאחסן סוללה טעונה?

התשובה היא: כמה שיותר זמן! זה תלוי בתדירות השימוש ברכב החשמלי שלך, אבל אם אפשר, השתדלו לא לאחסן אותו יותר מ-4 שבועות מבלי להשתמש בו.

המטען חשוב לשמירה על חיי הסוללה. עליך לאחסן אותו כראוי כדי להאריך את חייו ולמנוע בעיות.

כאשר אינך משתמש במכונית שלך, עליך לנתק את המצבר מהמכונית. זה יקטין את הבלאי של הסוללה ויעזור לה להחזיק מעמד זמן רב יותר. כדאי גם לאחסן את המטען במקום קריר כמו מוסך או מרתף כדי שלא יתחמם יתר על המידה.