בדרך להפוך למנעולן, אחד הדברים הקשים ביותר לעשות הוא להבין אילו אישורים אתה באמת צריך ומה המשמעות של האישורים האלה.

 

כדי להיות מנעולן, אתה צריך לעבור בדיקות בטיחות וסמים, להשלים הכשרה בלתי רשמית או רשמית, ולקבל את כל הרישיונות והאישורים שמדינתך דורשת. ברוב המדינות הללו, אתה יכול לצבור ניסיון ללא רישיון כשוליית מנעולן או עוזר אם אתה נמצא בפיקוח של מנעולן מורשה. הדרישות משתנות ממדינה למדינה, אך מנעולנים ברוב המדינות חייבים לקבל רישיון מדינה כדי לעבוד כמנעולן. כל המנעולנים נדרשים לעבור הכשרה כדי להיחשב לתפקיד זה, אך דרישות ההכשרה משתנות בהתאם למדינה.

דרישות ההכשרה וההסמכה המדויקות למנעולנים משתנות בהתאם למדינה

חלק מהמדינות דורשות רק מנעולנים לעבור בדיקת רישום פלילי, אך אחרות דורשות מנעולנים להשלים קורס הכשרה מאושר ולעבור בחינת רישוי. ובאופן כללי, כדי לקבל רישיון, אתה צריך להיות מוסמך או לעבור הכשרת אינסטלציה מאושרת.

הסמכת מנעולן יכולה ללבוש צורות רבות, תלוי היכן בעל המקצוע רוצה להמשיך את הקריירה שלו. הסמכת מנעולן היא צעד חשוב עבור אנשי מקצוע כדי לחדד את כישוריהם.

עם הכשרה וניסיון נוסף

מנעולנים יכולים להפוך למנעולנים מקצועיים מוסמכים ולמנעולנים מאסטרים מוסמכים. תלמידי תכנית ההכשרה למנעולן עוברים קורסים בנושאים כמו זיהוי מפתחות, הכנת מפתחות, התקנת מנעולים, איסוף מנעולים, מנעולים לבית, מנעולים מסחריים, מנעולי רכב, מנעולי גישה אלקטרוניים, מערכות אבטחה לבית ולעסק, מערכות מפתח ראשי, בטוח ומאובטח מנעולים ומנעולי אבטחה גבוהים. מנעולנים עברו הכשרה מיוחדת לפתיחה, תיקון והתקנת מנעולים.

מנעולנים מספקים שירות חשוב ללקוחות באמצעות תיקון והחלפת מנעולים לביטחון אישי

למנעולנים אלו ידע מתקדם בתחומים מיוחדים בתחום. ידוע כי מנעולנים עובדים בשעות לא סטנדרטיות כדי לספק שירותי קריאת חירום לאנשים הנעולים הרחק מבתים וממכוניות.

הכשרה זו מאפשרת להם לתקן ולהפעיל סוגים שונים של מנעולים

וכן לספק חינוך אבטחה ללקוחות. מנעולנים מקצועיים מוסמכים מקבלים הכשרה מקיפה ומתוחכמת מארגונים רשומים אותם תוכלו למצוא ולאמת בקלות באינטרנט. האישורים שלהם נותנים לך שקט נפשי בידע ובבטיחות שלהם.
למידע מורחב על מנעולן מוסמך מומלץ יש להעיף מבט ב- manolan1.co.il

עם ידע זה העומד לרשותם

מנעולנים מוסמכים יכולים לא רק להשלים שירותי התקנה בזמן וביעילות, אלא גם לתת ייעוץ מצוין לגבי סוגי אמצעי האבטחה המתאימים ביותר לבעל בית או עסק פרטי. תכונה. בדרך כלל יש להם שנים של הכשרה וכישורים בתחום כך שתוכלו להיות בטוחים שהם יודעים מה הם עושים ולשמור על הידע שלהם עדכני.

עם זאת

מנעולנים מוסמכים חייבים לעבור הכשרה קפדנית מארגונים מוכרים רשמית המספקים להם את הכישורים ואת הסיווג הביטחוני הדרושים כדי להיחשב כמנעולן מוביל. מנעולנים מוסמכים, לעומת זאת, עוברים הכשרה קפדנית ומקיפה בארגוני הכשרה רשומים כדי לקבל את הכישורים, האישורים ואישור הבטיחות הנדרשים למשימות שעומדות בפני מנעולן. עם זאת, ברוב המדינות נדרשת שנה של ניסיון במנעולן קבוע כדי לקבל את הרישיון המתאים.

מדינות רבות דורשות מנעולנים להיות בעלי רישיון לפעול

והסמכה מרצון יכולה להראות ללקוחות שמנעולן עומד בסטנדרטים גבוהים של הכשרה וניסיון. 15 מדינות בארה"ב דורשות מספקי שירותי אינסטלציה לקבל רישיון מדינה לפני שהם יכולים להתחיל לספק שירותים מסחריים. הכשרת מנעולן תהיה מורכבת בעיקרה מהכשרה במקום העבודה, ובמדינות הדורשות רישיון מנעולן, תידרש מספר מסוים של שנים של הכשרה במקום העבודה.

הצעד הראשון לבעלות על עסק מנעולן

הוא השכלה המתאימה וקבלת האישורים והרישיונות הדרושים כדי לפעול במדינה שבה אתה גר. כדי להפוך למנעולן רשום מוסמך, עליך לעבור מבחן המעריך ידע בעשר קטגוריות חובה, הכוללות קודים וציוד קידוד, תחזוקת צילינדר, זיהוי ריקים במפתחות, שכפול מפתחות, הדפסת מפתחות, פתיחת מנעולים מקצועית, פונקציות מנעולים, תחזוקת מנעולים, מנעולים בסיסיים לארונות, רהיטים ותיבות דואר. זה מתחיל בדרך כלל עם קבלת התואר מנעולן רשום מוסמך.

 

כדי לקבל הסמכה, ללא קשר לדרישות המדינה שלך, מנעולנים שאפתנים חייבים לעבור בחינה בעשר קטגוריות נדרשות ולפחות שתי קטגוריות בחירה. מנעולנים רשומים יכולים גם לזכות בהסמכה על ידי השלמת קורס מנעולן ALOA בסיסי בן חמישה או שישה ימים ולאחר מכן ביצוע מבחן בסוף הקורס. לשם כך, על איש המקצוע להשלים את הסמכת ה-CPL ולאחר מכן לעבור 90 אחוז מהבחינות הנוספות הזמינות. כדי לשמור על רישיון המנעולן, צריך לעבור גם קורס רענון שנתי.

השלמת התכנית בבית ספר למנעולנות תספק את היסודות בתחום ועלולה לקצר את זמן תכנית ההכשרה בעבודה

כמה תכניות הכשרה למנעולנות יכולות להסתיים תוך שלושה חודשים בלבד, ובמדינה שלך, אתה יכול לעבוד כמנעולן תוך זמן קצר. אם ההכשרה שלך מתמקדת כולה במיומנויות רכב, עוד 6-12 חודשי ניסיון יאפשרו לך לטפל ברוב עסקי המנעולנות.

הכשרת מיומנויות ב-CityTech תספק לך ניסיון ויהפוך אותך לתחרותי עבור משרות שיכולות להוביל לקריירה בענף האבטחה או בסופו של דבר לרישיון מנעולן

הכשרת מנעולן בסיטיטק מספקת הזדמנות להשתלב בתעשיות צומחות במהירות וחשובות לבטיחות. הכשרת מנעולן תשפר את הקריירה הקיימת בתחזוקת מבנים, בטיחות תעשייתית ושיפור הבית. הכשרה מעשית זו מועברת על ידי מנעולן מוסמך ומיועדת לתת למשתתפים הבנה מוצקה של מכשירי נעילה פופולריים, כמו גם את הידע והמיומנויות לזהות ולתחזק אותם כראוי.

אם קראת מאמר זה והחלטת שאתה רוצה לקבל הסמכה כמנעולן

הקפד לבדוק מידע נוסף על איך לקבל הסמכה ומה כרוך בהסמכה על ידי לחיצה על הקישורים למעלה. לא משנה באיזה מסלול תלך כדי להפוך למנעולן ולהמשיך את ההכשרה שלך, אתה צריך לדעת שלא תהפוך למנעולן בעל הכשרה מלאה לאחר שתסיים את הכשרת המנעולנות הבסיסית.

לאחר הכשרה, מנעולן שירצה לקבל תעודות שונות יצטרך לעלות עלויות נוספות. המדינה שלך עשויה גם לדרוש ממך לעבוד אצל מנעולן קיים במשך מספר שנים, מכיוון שהדרישות משתנות ממדינה למדינה.

מנעולן בראשון לציון