אז מה זה מסלול נינג'ה ומה הוא כולל?

מסלול נינג'ה הוא בעצם רצף של מתקני ספורט מאתגרים, שהשלמתם דורשת תנועתיות גבוהה, כוח, כושר גופני, ריכוז וקואורדינציה. מסלול זה יכול לשמש כמקור להנאה וספורט לבני כל הגילים. הוא יכול לשמש גם כמעין מתקן כושר ופיתוח אישי בו יכולים המשתתפים להתחרות זה נגד זה או נגד עצמם. במסגרת מסלול נינג'ה ציבורי אפשר למצוא מגוון מתקנים יצירתיים כדוגמת קשת מדרגות תלויות לטיפוס, מסלול ריצה אנכי, מסלול ריצת מכשולים, קורות דקיקות להליכה יציבה, גלגלי כוח, מסלולי הליכה סלאלום ועוד. כל המתקנים חייבים כמובן, לעמוד בכל תקני הבטיחות של מכון התקנים הישראלי.

בעת תכנון הקמת מסלול נינג'ה ציבורי, אתם בהחלט רוצים לוודא שגם ישתמשו בו ברמה יומיומית ובהיקף נרחב. לכן חשוב לשים לב שכל מרכיב במסלול ייתן מענה לטווח רחב של רמות קושי וגיל.

 

הקמת מסלולי נינג'ה בפארקים השונים

אתגר הנינג'ה שסחף אחריו ספורטאים רבים וחשוב מכל סקרנות רבה מצד ילדים, שינה את ההסתכלות על תזונה וספורט בישראל.

ילדים רבים, אשר היו דבוקים למסכי הטלוויזיה ולטלפונים שלהם יוצאים החוצה, מבצעים אימונים אישיים, בקבוצות ואפילו אימוני כוח בעזרת מאמן אישי צמוד, כל אחד ויכולתו, העיקר שהתופעה מבורכת.

הקמת מסלולי נינג'ה במרחב הציבורי מאפשר לכולם להנות ממתקנים אתגריים וספורטיביים המשלבים כח, כושר גופני, קואורדינציה והמון המון הנאה, הכי חשוב !

 

להתאים את מתקני הנינג'ה לסביבה הקיימת

כמובן שלא בכל מקום כדאי להתקין מסלול נינג'ה וברוב המקרים ההחלטה היא להתקין אותם בקרבת מקום של מתקני כושר או באזור מספיק רחב לטובת מספר גדול של מתאמנים שיגיעו.

לא בכל גן שעשועים מתאים להתקין מתקני נינג'ה ולטובת זה יש אדריכלי נוף, יועצים שונים וחברות שתפקידם לבנות גני שעשועים, מתקני נינג'ה וכושר בכלל.

בניית מסלול נינג'ה למרחב הציבורי הינה אופציה חדשנית שתופסת תאוצה בשנים האחרונות וניתנת ליישום במקומות רבים, מה שנשאר לכם זה רק ליצור קשר עם חברה כזו ולקבל את כל הנתונים והפרטים לטובת הקמה של פארק כזה גם בשכונה שלכם.

 

 

אז מה זה מסלול נינג'ה ומה הוא כולל?

מסלול נינג'ה הוא בעצם רצף של מתקני ספורט מאתגרים, שהשלמתם דורשת תנועתיות גבוהה, כוח, כושר גופני, ריכוז ועוד כישורים שתסגלו לעצמכם תוך כדי האימון. מסלולים אלה יכולים לשמש אתכם לפעילות ספורטיבית מגוונת ועבודה על מספר שרירים בו זמנית. מעבר לפיתוח הגוף והוצאת האנרגיה, מה שיפה בבניית נינג'ה פארק זה שהמסלול יכול להתאים לכל הגילאים וישנם מסלול נינג'ה לילדים, בוגרים ורמות קושי שונות, הכל אפשר להתאים לפי הזמנה. אותם המתקנים במסלול הנינג'ה יכולים לשמש אתכם כמתקני כושר לכל דבר ומצד השני גם ליעודו המקורי בו כמה אנשים מתחרים בניהם על מי מגיע הכי רחוק עצמם. במסגרת מסלול נינג'ה ציבורי אפשר למצוא מגוון מתקנים יצירתיים כדוגמת קשת מדרגות תלויות לטיפוס, מסלול ריצה אנכי, מסלול ריצת מכשולים, קורות דקיקות ועוד.

מסלול נינג'ה רוביניה

כאשר הלהיט הגיע לכל רחבי העולם והביקוש לבניית מסלולי נינג'ה גדל עוד ועוד, חברות וארגונים העוסקים בתחום נתנו מענה גם בצורות אחרות. אחד מהפתרונות שנתנו למסלולים מגוונים היה מסלול נינג'ה רוביניה, העשוי כולו מעץ מסוג רוביניה אשר המאפיינים שלו הם חוזקה ועמידות לאורך זמן, גם בגשמים.

בעבר, גני שעשועים ומתקני משחק רבים היו נבנים מעץ, בישראל ובשאר העולם. בעקבות תלונות רבות על פציעות ואביזרים חדים שנוצרו, התחילו לחשוב על פתרונות חדשים ועמידים יותר. בנוסף, אותם הפארקים וגני השעשועים לא החזיקו שנים רבות ותופעה זו גרמה להוצאות רבות של כסף מצד המועצות האזוריות והעיריות ברחבי הארץ.

עץ הרוביניה, עמיד בצורה טובה יותר מפתרונות העבר והלהיט של גני שעשועים מעץ ומסלול הנינג'ה רוביניה בפרט, כובש את המדינה וממש כמו באופנת הבגדים, חוזר מהעבר לקדמת הבמה.

מעבר לזה שהוא מתחמם פחות בימי השמש החמים, ביחס לסוגי הפלסטיק הפופולרים שעושים בהם שימוש ברוב המקרים, מתקני העץ נותנים הרגשה נקייה, טבעית ונותנת לילדים להרגיש בטוחים יותר בזמן שהם משחקים ונהנים ברחבי הפארק.

 

החשיבות של מסלולי הנינג'ה ועל תזונה נכונה יותר

תוכנית הטלוויזיה שכבשה את העולם, השפיעה רבות גם על ילדינו, כאן בישראל.

מעבר לרייטינג הגבוה ולעניין הרב שכוכבי התוכנית יוצרים כל שבוע במסכים ולאחר מכן בקמפיינים שונים בתחום הפרסומות, מסרים רבים עברו לכל טווחי הגילאים ורבים רואים את אותם הספורטאים שמודל לחיקוי.

בעיית ההשמנה בעולם ובישראל בפרט מדאיגה רבים שעוסקים וחוקרים את התחום. כל תופעה כמו הנינג'ה, שמביאה עימה הרגלי תזונה חדשים ותשומת לב מיוחדת למזון שנכנס לגוף, מבורכת.

מעבר לפיתוח שרירי ליבה וחיזוק כללי של הגוף לטובת מעבר טוב יותר במסלול הנינג'ה ומתקני הכושר השונים, אותם ילדים שמים לב יותר לכמות החלבון שהם אוכלים ביום, המודעות לפיתוח גוף, תזונה נכונה שתביא איתה לבסוף תוצאות במסלולי הנינג'ה.

מעבר לגורם התחרותי שמתפתח בקרב הילדים והמתאמנים הבוגרים יותר, הם מתאמנים באופן סדיר בחוגי נינג'ה שנפתחו בשנים האחרונות ברחבי המדינה. לא רק הילדים ומערצי התוכנית הבינו את הפוטנציאל ונכנסו לעולם הזה, אלא גם חדרי הכושר, אולמות ספורט המיועדים לנינג'ה וחוגים לכל הגילאים כמעט בכל עיר.

 

לסיכום, תופעת מסלולי הנינג'ה מבורכת. תסגלו לילדכם הרגלי תזונה חדשים ואם גרמתם להם גם להנות מזה ולתת להם אתגר ועמידה ביעדים, ניצחתם!

צאו החוצה, תזיזו את הגוף לבד או עם ילדכם בבילוי שכולל ספורט והנאה באותה אריזה.

בהצלחה !