חלק מקבלני השיפוצים מציעים תוכניות רק לאזורים ספציפיים בבית, כמו המטבח או האמבטיה, בעוד שאחרים מכינים תוכניות לשיפוץ הבית כולו. למקס טריפודי, הקבלן הכללי של RCA, יש למעלה מ-30 שנות ניסיון בבנייה מסחרית ויכול לעזור לך בפרויקט שלך מאישור ועד סיום. קבלנים מקומיים קטנים לרוב דורשים תשלום עבור הפרויקט עם השלמתו, אך חברות תיקונים לאומיות וספקי שירות זכיינות עשויים להציע מימון. אם קבלן מציע מימון, התנאים יתוארו בחוזה שיפוץ הבית.

המטרה שלנו

היא לספק שירותי עיצוב ובנייה מקצועיים עם שירות לקוחות יוצא דופן, כך שתוכלו להיות בטוחים בשיפוץ מרגש וללא דאגות. רוב קבלני השיפוצים יספקו לבעלי הדירות הצעת מחיר חינם. יש להם גם את הזכות להתמודד עם שחזורים ושחזורים היסטוריים. זה המקום שבו קבלני השיפוצים הטובים ביותר נחלצים להצלה – הם יכולים להפוך את הרעיונות של בעלי הבית למציאות מבלי לחרוג מהחוקים והתקציבים המקומיים.

מקס טריפודי יכול לעזור לך להעריך את כל אמצעי האבטחה שיש לקחת בחשבון במהלך שיפוץ / בנייה של מרכז קניות

כגון התקנת מצלמות אבטחה, העסקת אנשי אבטחה במקום והתקנת מערכות אזעקה על החלונות והדלתות של חנויות נגישות. חלק מבעלי בתים מודאגים אם קבלן שיפוצים כללי מגיש היבטים שונים של פרויקט, כגון אינסטלציה, התקנת חשמל ובידוד, לקבלני משנה. טאמר בנייה משפצת בתים בקליבלנד מאז 1988.

לקבלני שיפוצים יש בדרך כלל אזור כיסוי המאפשר להם להגיע ללקוחותיהם מבסיס הבית שלהם תוך כשעה

לקבלן RCA ניסיון רב בתיאום עם אדריכלים להכנסת מערכות אינסטלציה וחלונות חדשות לקניונים. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי שיפוץ של מרכז קניות או כיכר, אנא התקשר למספר (954) 931-6688 כדי ליצור קשר עם מקס טריפודי, קבלן מסחרי מורשה בפלורידה.

כבר מתחילת הפיתוח

נתווה את ההליך ואת תוכנית הפרויקט כדי שתדע בדיוק מה יקרה. המטרה שלנו היא לספק שירותי עיצוב ובנייה מקצועיים ושירות לקוחות מעולה, כדי שתוכלו להיות רגועים לבצע קישוטים מרגשים וללא דאגות. ההצלחה של כל פרויקט מתחילה בצוות Sun Design האישי שלך, הכולל יועצי עיצוב, מעצבים, מעצבים מקצועיים, מעצבי CAD אדריכליים ומובילי פרויקטים. ללא קשר לסיבה לשיפוץ שלך, Sun Design עזר לבעלי בתים רבים להפוך את החללים שלא אהבו שלהם למגורים מעוצבים. הכירו את הצוות תהליך עיצוב ושיפוץ הבית המוכח שלנו מרעיון ועד גמר, אנו גאים לספק תהליך עיצוב ושיפוץ יסודי ומוצלח.

שרידן בנייה

הוא אחד הקבלנים הכלליים הוותיקים והמנוסים ביותר בג'ורג'יה. להיות קבלן כללי לשיפוץ זה לא לבעלי לב חלש. בקש מהקבלן שלך לשלוף אותם, לתקן אותם ולהשתמש בהם מחדש עם שיפוץ. אנו מספקים שירותי ניהול בנייה ורכש כללי ברחבי דרום קליפורניה.

אנו מיישמים את הניסיון רב השנים שלנו בכל שיפוץ

תוך יצירת פתרונות ייחודיים ואינדיבידואליים לכל בעל בית. בסופו של דבר, בעלי ראיין עוד 9 קבלנים (הבית עדיין היה באחריות כל הזמן הזה, אז יכולנו להתחיל לשפץ מיד עם סגירתו). מהרעיון ועד ליישום, אנו מתגאים במתן תהליך עיצוב ושיפוץ מפורט ומוצלח.
למידע נוסף על קבלנים לשיפוצים במרכז עליך לבדוק ב- dscpr770.co.il

העבודה הושלמה כעת ואנו אוהבים את הבית החדש שלנו

במיוחד את האזור המחודש של EZ. למרות שרוב הקבלנים משליכים אספקה ​​מסודרת בחצר, מסיאס עושה ניקיון בסיסי כל יום…אי אפשר לעשות את זה כי מישהו עושה עבודות בית. הם יכולים לעמוד בתקציב, לבנות סטודיו יפה תוך זמן קצר, ולספק לנו את שירות הלקוחות הטוב ביותר. חבר הכיר לנו את הקבלן הכללי והסכים להשלים את העבודה במסגרת התקציב שלנו, אבל לא התרשמנו ממנו טוב (הוא נראה מבולגן ומעולם לא ענה לשיחות שלנו, רק כדי לענות לטלפון כעבור שבוע. אין אתר או באינטרנט) הגיבו והמשיכו לשלוח לנו הצעות המכילות מידע שגוי).

צור איתנו קשר עוד היום

כדי לדון בפרויקט שלך ובצורכי בנייה ספציפיים. כל 9 הקבלנים חרגו מהתקציב שלנו וכולם הניחו שהעבודה תסתיים תוך 3-5 חודשים (2 מהם לקחו כמעט פי 5 מהתקציב שלנו וההערכה היא בין 8 ל-9 חודשים. ביקורת זו מספקת בסיס להערכת עלויות התפעול הקיימות בנייה וכן הפרטים הנדרשים לקבלת החלטה פיננסית על חוזה לשיפור ביצועים לטווח ארוך על סמך תוצאות.

נפתח פרויקט חדש וקיבל מספר פרויקט CAP. הכספים שנחסכו נועדו לשלם עבור חדש וציוד חלופי משופר לתקופה שצוינה בחוזה, שלא תעלה על 20 שנה.

EZ מעולם לא גבה מאיתנו תשלום נוסף עבור ביצוע השינויים הללו, אלא רק ביצעו את השינויים הללו כי הם רצו לוודא שאנחנו מרוצים מהבנייה. CAP תמנה סוכנות ESCO ומנהל פרויקטים שיסייעו לסוכנות לפי הצורך.

למידע נוסף על התהליך שלנו "Sun Design

היא חברה נהדרת לשתף איתה פעולה. לאורך הפרויקט, EZ עזרה לנו, ללא קשר לשאלה אם אנחנו החליט שזה נ לא טוב מאוד או ששמנו לב לחוסר שלמות. כריסטינה גם דאגה שנהיה בכושר טוב. מנהל הפרויקט שלנו, מתיה.

הציוד החדש ממומן על ידי ה-ESCO, וה-ESCO מבטיח את החיסכון המינימלי באנרגיה הנדרש לשירות החוב. הסכם הביצועים הרב-שנתי מבוסס התוצאות יחודש מדי שנה על ידי CAP. אנו מבטיחים להציע לך תוצאה שתדהים אותך עד שנבנה מחדש.