קידום במדיה חברתית בתשלום מבטיח שפרסומיך יראו את קהל היעד שלך. מדיה חברתית בתשלום מסייעת בחיזוק תוכן אורגני באמצעות רשתות חברתיות ככלי קידום מכירות כדי להגיע לקהלים.

כמו כל ערוצי השיווק בתשלום

פרסום בתשלום יכול לספק את סוג התוצאות השיווקיות שאתה צריך כל עוד אתה משתמש בפלטפורמה המתאימה לקהל היעד שלך. מבצעים בתשלום ברשתות החברתיות מאפשרים לך להימנע מכל התהליך של הצבת מודעות בערוצי פרסום עבור לקוחות פוטנציאליים.

אם אין לחברה שלך תקציב ליישם אסטרטגיית פרסום בתשלום מלאה בכל הרשתות החברתיות

נסה להתמקד בגישה אורגנית. במקום לבזבז זמן על קמפיינים חברתיים בתשלום, התנסה בקמפיינים חברתיים אורגניים ובקמפיינים בדוא"ל ובשיטות פשוטות וזולות אחרות שבהן משתמשים הזוכים בפרסום וקידום מכירות חברתיים בתשלום. הפוך את דולרי השיווק שלך לשימוש במאמצי שיווק אורגניים ולא אחרים וקבע איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר בקרב הקהל שלך לפני שתשיק אותו כמבצע.

כדי להגיע להצלחה בשיווק תוכן ולבנות את המותג שלך, יצירה וקידום של תוכן בעל ערך הופך את המשמעות של הוספת קידום מכירות בתשלום כאשר הגיוני להשיג את יעדי ה- ROI של שיווק התוכן שלך. אם התוכן לא עובד עם פרסום אורגני, פרסום בתשלום לא יחסוך אותו. הדרך היעילה ביותר שבה קידום תוכן אורגני ותשלום משתף פעולה היא קידום התוכן החזק ביותר.

משווקים רבים משתמשים בגישה אורגנית בלבד לקידום התוכן שלהם, אך בשלב מסוים רוב מבינים שהם יכולים להשיג את התוצאות הרצויות בעזרת פרסום בתשלום.

מאמצי השיווק האורגני שלך במדיה החברתית תלויים במידת הפצת התוכן שלך למנויים. ההצלחה של אסטרטגיית שיווק מדיה חברתית אורגנית תלויה ביכולת שלך להעביר תוכן ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים.

תוכן אורגני ופוסטים בתשלום הם הדרך הטובה ביותר למותגים להגיע לקהלים חדשים ברשתות החברתיות ולהפוך אותם ללקוחות

קידום התוכן שלך הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל שלך ולמשוך אותו. אסטרטגיה חברתית אורגנית בתשלום עובדת בעיסוק וטיפוח העוקבים שלך כדי להרחיב את טווח ההגעה של המותג שלך לקהל רחב יותר.

המשך לקרוא למדריך כיצד לשלב טקטיקות אורגניות בתשלום

כדי להשיג הצלחה מקסימלית בקידום תוכן. קידום תוכן אורגני נועד להגביר את הנראות של התוכן שלך ואת האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך במקום להוציא כסף על שטחי פרסום לקידום או קידום תוכן. להלן שש אסטרטגיות לקידום תוכן אורגני להגדלת התעבורה לתוכן שלך, שיפור סטטיסטיקות יצירת לידים, הגברת המרות ושיפור מדדי הכנסה מרכזיים.

שיווק אורגני

המכונה גם פרסום אורגני, מתייחס לפעולה של השגת לקוחות לאורך זמן לאתר ארגוני באמצעות תשלום עבור קישורים או הגדלת התרומות. בדומה לקידום תוכן בתשלום, קידום אורגני נועד להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיינים שיווקיים לתוכן. ערוצי הפרסום בתשלום הנפוצים ביותר הם מודעות מנועי חיפוש בפלטפורמות כמו גוגל, יאהו ובינג וכן קמפיינים בתשלום ברשתות חברתיות בפלטפורמות כמו פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואינסטגרם.

תוכן בתשלום ברשתות חברתיות נגיש לקהל רחב יותר מהמנויים שלך

אך קידום מכירות דורש השקעה בכסף לשני הכיוונים. מדיה חברתית אורגנית כוללת פוסטים המתקיימים בדף הפרופיל של החברה שלך וכולם יכולים לראות, אך הקהל שלך מקבל קידום בתשלום. קידום מכירות בתשלום מאפשר לך לשלוט על התוכן המפורסם ועל הנגישות שלו ולגבש את עסקי השירות המרכזיים שלך כמותג מוצלח עבורו הם רוצים לעסוק.

השתמש בלקוח או בתוכן הלקוח שלך לקידום המותג והשירותים שלך. ייתכן שתרצה לנסות באילו מסרים תוכל להשתמש כדי לקדם את התוכן שלך בערוצי ההפצה ובאיזו שעה ביום, ביום ובשבוע, ללא פרסום בתשלום או אורגני.

אם

למשל, התוכן שלך נמצא בראש המשפך והמטרה היא למשוך זרם של שיתופים וצפיות, ייתכן שתרצה להשקיע חלק בתשלום מהקידום שלך בקידום חברתי. אם אתה בעל עסק קטן ואין לך את הידע או הכישורים הנדרשים כדי לתאם ביעילות את אסטרטגיית הפרסום בתשלום שלך ברשתות חברתיות אתה מסתכן בבזבוז משאבים שיכולים להיות מופצים בצורה טובה יותר באמצעות צורות שיווק אחרות. הדרך הטובה ביותר לקדם תוכן ברשתות חדשות עם קהלים חזקים היא למצוא עובדים ומנהיגי תעשייה.

עכשיו שאתה מבין את הקשר החזק בין קידום תוכן בתשלום ובין אורגני

בואו נדון בחמש שיטות מומלצות שיעזרו לך להצטיין בקידום תוכן. כדי לעזור לך לפענח את התמהיל הנכון של קידום תוכן אורגני ותשלום כדי לקחת את התוכן שלך לשיאים חדשים, שקול את הקישורים האלה.

קידום אורגני אינו מבוסס על אסטרטגיות שיווק בתשלום והוא תהליך ארוך יותר המייצר נאמנות לקוחות אותנטית וקידום אתרים מדויק יותר

מבצעים אורגניים בתשלום עובדים יד ביד להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות בשירותי המפתח או בקמפיינים השיווקיים לעסקים. ההגדרה האינטואיטיבית ביותר היא ששיווק אורגני מתייחס לפעולה של לגרום ללקוחות שלך לחזור אליך בכל פעם שיש קישור בתשלום או דחיפה לפוסט.

Organic Social

היא הזדמנות מדהימה להציג את העסק והמוצרים שלך בפני קהל חינם ונאמן ולהרחיב את הרשת שלך באמצעות שיתוף חברתי. תוכן מספק את המידע שהלקוחות שלך צריכים על המוצרים והשירותים שלך ברשתות החברתיות בצורה של פוסטים מרתקים שפונים למנועי חיפוש, כותרות משכנעות ותיאורים המאפשרים ללקוחות לדעת מה לעשות עם מספיק קליקים. הכנסת קישורים לניוזלטר הדוא"ל שלך היא טקטיקה פשוטה לקידום תוכן.

הם אסטרטגיה אורגנית נכונה המתמקדת בהבנת קהל היעד שלך, תוך הקפדה יתרה על תוכן האתר העסקי שלך ותשומת לב רבה לנוכחות המדיה החברתית של החברה.