LUNA משתמשת בטכנולוגיית התקשורת הטובה ביותר הקיימת, אך לעולם אינה מסתמכת על תוכנת תרגום מסמכים. הוא מוגש על ידי אלפי אנשים אמיתיים בכל רחבי העולם, והידע הספציפי לתעשייה שלהם בשפה מבטיח תרגום מסמכים מדויק. תרגום מסמכים הוא אחד השירותים העיקריים הניתנים על ידי Trusted Translations, Inc. במשך יותר מ-20 שנה, הארגון שלנו מחויב לרכז את מיטב הבלשנים מכל העולם ואת הטכנולוגיה הטובה ביותר בתעשייה כדי לבצע תרגום מסמכים עבורנו לקוחות… מספקים את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים ללא תחרות בשוק. בסקירה כללית זו, תלמד כיצד להשתמש ב-Document Translation API כדי לתרגם מסמכים מורכבים מרובים לכל השפות והדיאלקטים הנתמכים תוך שמירה על מבנה המסמך המקורי ופורמט הנתונים.

זה כולל שירותי תרגום בצרפתית

איטלקית, גרמנית, סינית, יפנית, רוסית, ערבית וספרדית. בשירות התרגום הבינלאומי של אזור המפרץ, אנו מתרגמים מגוון רחב של מסמכים ומספקים תרגומים מוסמכים ומאושרים בכל השפות העיקריות. אנו מסתמכים על רשת המתרגמים המקצועיים שלנו ביותר מ-100 מדינות, שיכולים לתרגם ליותר מ-80 שפות.

המתרגמים המוסמכים והמנוסים שלנו יספקו לך את התרגומים המדויקים והאיכותיים שאתה צריך

אנו מבטיחים ב-100% שהתרגום המאושר והמאושר שלנו יתקבל או שנחזיר את כספך. אנו עוזרים לך לקבל שירותי תרגום ספציפיים ותמטיים כמו גם מקצועיים במחירים תחרותיים שיענו על הציפיות שלך למסמכים לא מאושרים ואיכותיים. ניסיון רב בשפה תמיכה משפטית בארה"ב אנשי מקצוע הלשוניים יכולים לספק את כל צרכי הפרשנות שלך מאפגנית לזולו ותרגום משפטי וכו'.

אם העיסוק שלך קשור ל"שפה" מקצועית וגם ל"שפה זרה"

הצוות הגדול שלנו מבין המומחים יש מתרגם שיכול להתמודד עם שניהם. אם המסמך שלך אינו עומד בדרישות התרגום, יועץ Military OneSource יכול לעזור לך למצוא סיוע נוסף. עבור חומרי הוראה, יצרנים, שירותי חינוך וסוכנויות קהילתיות יכולים לספק תרגומים בשפות רבות. בקשות תרגום רלוונטיות הן ללא תשלום עבור השפות המפורטות להלן.

מידע חשוב

על מנת לקבל הצעת מחיר לתרגום מסמכים אישיים יש לשלוח את המסמכים הרלוונטיים, לציין את השפות המעורבות, את זמני האספקה ​​הנדרשים בצירוף כל שירות נדרש נוסף כגון נוטריון, נייר עותקים וכו' למרות שאין מחירים קבועים לתרגום מסמכים מכיוון שהם משתנים באורך, במורכבות ובשילוב השפה, אנו יכולים לספק לך הצעת מחיר רשמית בחינם. אם אתה צריך לתרגם מסמכים לשפה אחרת, אנא בקש הצעת מחיר מקוונת באתר האינטרנט שלנו.

כדי לראות אם המסמך שלך מתאים לתרגום. בדרך כלל, אתה או בן משפחה יכולים לתרגם את המסמכים שלך אם אתה יכול להוכיח שאתה בקיא בשתי השפות. אם אתה צריך תרגום מוסמך של מסמך משפטי, BridgeLanguages ​​יכולה לספק לך אותו בזמן. כל התרגומים מבוצעים על ידי מתרגמים אנושיים מקצועיים והגהה על ידי מתרגם/מגיה שני.

על המתרגם לשלוט באנגלית ובשפת המסמך המקורי

מתרגם בודד, כמו גם עובד של סוכנות תרגום, יכול לאשר את התרגומים שלהם. המתרגם יכול גם לאשר תרגום של מישהו אם המתרגם בדק את התרגום במלואו כדי לוודא שהוא מדויק ומלא, והתרגום לא ישונה לאחר אישורו.
כדי לבדוק פרטים מורחבים בתחום של שירותי תרגום מסמכים ניתן לגלוש לאתר notaryon-online.com

עסקים וחברות מסוימים דורשים תרגומים מוסמכים למסמכים תומכים כגון דוחות כספיים

בקשות לפטנטים, מסמכים משפטיים והסכמים עסקיים לכל בעלי העניין. כל מסמך המכיל שפה זרה המוגש ל-USCIS חייב להיות מלווה בתרגום מלא לאנגלית, שהמתרגם אישר כמלא ומדויק, והבטחה של המתרגם שהוא כשיר לתרגם מהשפה הזרה לאנגלית. ההסמכה שלנו מציינת גם שלמתרגם אין קשר אישי או אחר עם בעל המסמך, ובמידת הצורך נוכל לאמת את האישור כדי לאמת את זהות החותם המורשה ולספק לך עותקים מקוריים, כולל חתימות בעט. בנוסף לשילוב השם והשפה של מתרגם מוסמך ATA, החותם כולל הוראות לבדיקת סטטוס ההסמכה באינטרנט.

מוסדות חינוך גם דורשים ממועמדים זרים להגיש תרגומים מאושרים של מסמכי הבקשה (לדוגמה

מהגר רשאי להגיש מסמכים מתורגמים בצורה מדויקת ומלאה למחלקות הרישוי הממשלתיות, שירותי המכס וההגירה (USCIS), עורכי דין וכו'. ). הליך זה פשוט עבור טופס כמו תעודת לידה, אך עבור מסמכים המכילים פסקאות, על המתרגם להקפיד שלא להרחיב את משמעות הטקסט.

אנו משווים כל תרגום עם בלשן מנוסה שיש לו ניסיון בתרגום אובייקט המסמך

אם הפרויקט דורש תרגום של מסמכים למספר שפות, מנהלי הפרויקט שלנו יוכשרו להשתמש בזרימות עבודה ספציפיות כדי להבטיח את הדיוק של כל שפות היעד. שירות התרגום שלנו יספק לך שירותי לוקליזציה של מסחר אלקטרוני, ולאחר מכן יתאים את הפלטפורמה שלך בהתאם לצרכים שלך, ויתאים את השפה לאזור. השירות שלנו יוכל לתרגם את אתר שפת האם שלך למספר שפות יעד מבלי לשנות את קידוד האתר.

אנו יכולים לתרגם את המסמכים שלך לשפות אחרות ללא בעיות

ואיכות התרגום גבוהה מאוד. עבור חברות אלו, אנו מספקים שירותי תרגום ברמה עולמית במחירים הטובים ביותר בענף. מתרגמים מקצועיים יכולים לתרגם את המסמכים שלך לשפה הנדרשת כדי להבטיח מעבר מהיר לתהליך התקשורת. אנו מספקים ללקוחות הטבות שונות, כגון תרגום מקצועי איכותי, עלויות אספקת שירות נמוכות יותר וזמני אספקה ​​קצרים במיוחד. אנו מספקים תרגומים מאושרים של מסמכים משפטיים, דוחות רפואיים, מסמכי נסיעה וכל שאר המסמכים הדורשים אישור רשמי.

אנו מספקים תרגומים מאושרים של תעודות בית ספר

תעודות לידה, תדפיסי בנק, תעודות וכל המסמכים הרשמיים הנדרשים על ידי רשויות ההגירה. רבים מהמתרגמים שלנו מוסמכים על ידי ארגוני תרגום מוכרים בינלאומיים כגון איגוד המתרגמים האמריקאי (ATA) או איגוד המתרגמים של יפן (JAT). BridgeLanguages ​​מספקת שירותי תרגום מוסמכים של כל מסמך משפטי לכל שפה לשימוש על ידי סוכנויות ממשלתיות ומוסדות אקדמיים.

שירות תרגום הספריות של NIH מספק תרגומים של חומרים ותעודות דיוק עבור עובדי וקבלנים של NIH

כדי לתמוך בהעסקתם ו/או במחקר שלהם. זה לא רק תרגום מספרדית לאנגלית, אתה יכול לקבל תרגום מוסמך מאנגלית או תרגום לאחת מיותר מ-90 השפות שאנו מספקים. ללא קשר לגודל או סוג פרויקטי תרגום המסמכים, Trusted Translations, Inc. מספקת תוצאות באיכות גבוהה במחירים הטובים ביותר בשוק. גם אנשים פרטיים וגם עסקים יכולים להסתמך על שירותי השפה של IEE כדי לספק תרגומים באיכות גבוהה, משלוח בזמן ותמיכת לקוחות מושלמת.

CLI מציעה שירותי פענוח אנושי מדויקים ביותר מ-100 שפות

חלק מהשפות שאנו מתרגמים הן ספרדית, איטלקית, גרמנית, פורטוגזית, צרפתית ושפות נוספות. אם יהיו לנו צרכי תרגום נוספים בעתיד, אני בהחלט אצור איתך קשר. תעודת מתרגם I, [שם], מאשרת שאני שולט (דובר) אנגלית ו[שפות זרות] וכי המסמך לעיל / המצורף הוא תרגום מדויק של המסמך המצורף שכותרתו [שם המסמך].