לצורך ניתוח זה, השתמשנו בכלי חיפוש הלשכה לעבודה לחישוב השכר השנתי הממוצע של סוכני נדל"ן ומתווכים בכל מדינה. בקונטיקט, איווה, מיסיסיפי, נברסקה, מונטנה, ניו ג'רזי, קונטיקט, איווה, רוד איילנד, טנסי ומערב וירג'יניה לא היו נתוני מפקד אוכלוסין לגבי השכר הממוצע של סוכני נדל"ן במדינותיהם. למרבה הפלא, השכר הממוצע של סוכן נדל"ן הושלם בנתוני BLS עבור מקרי סוכן נדל"ן אך לא היו לו נתוני שכר עבור 11 מדינות.

בהתבסס על נתוני הלשכה הסטטיסטית האחרונה של לשכת העבודה (BLS)

השכר השנתי הממוצע של סוכן נדל"ן הוא 62,060 $ בארצות הברית, בעוד השכר השנתי הממוצע של סוכן נדל"ן הוא 81,450 $. סוכני נדל"ן מרוויחים בממוצע שכר גבוה מהממוצע הארצי למקצוע (53,490 $). אם נסתכל על הסטטיסטיקה של משרד העבודה לשנת 2018 עבור סוכני נדל"ן ומתווכים, נגלה שההכנסה הממוצעת של סוכני נדל"ן עולה על ההכנסה הממוצעת של סוכני הנדל"ן בשמונה מדינות ובפורטו ריקו.

בעוד שרוב הברוקרים הם סוכני מכירות

21 אחוז מהברוקרים הם בעלי רישיון ו -16 אחוזים מהשותפים לברוקר הם בעלי רישיון, כך מדווח NAR. למרות ש"המשכורות והעמלות גבוהות מהסוכנים ", הם צריכים לקבל יותר הכשרה, לעבור מבחנים מקיפים יותר ולעבוד כברוקרים במשך כמה שנים לפני שהם הופכים לברוקרים.

כמה ברוקר מרוויח תלוי במספר העסקאות שהוא מבצע

העמלות שהמתווך משלם והעמלות ששולמו עם המתווך המממן. בתמורה להכשרה, כלים, פיקוח ופיקוח, ברוקרים מרוויחים תקרה על העמלות שהם יכולים לקבל מברוקר. הקצאת העמלות שמתווך מסוים מקבל תלויה בהסכם בין המתווך לבין נותן החסות או המתווך שלו.

הקצאת העמלות תלויה בהסכם שיש למתווכים עם סוכן החסות שלהם

הקצאת העמלות הנפוצה ביותר היא 60% לברוקרים ו -40% לברוקרים, אך יכולה להיות גם 50 /50, 60 /40 או אפילו 70 /30 המוסכמים בין מתווכים לברוקרים. אין הקצאת עמלה אחת, אך ישנן מספר דרכים לעשות זאת: סוכני רשימה, סוכני רשימות, סוכני קונים, סוכני קונים, וכן סוכני קונים וברוקרים.

אם בית בשווי 200,000 $ נמכר במחיר שצוין על ידי הסוכן והסוכן הקונה

הסוכן מקבל עמלה של 6,000 $ על מחיר המכירה של 200,000 $ (0.06% עמלה = $ 2). אם סוכן המניות אינו מציע עמלה, הפיצול בין מתווך לברוקר הוא 50 / 50. ברוקרים יכולים להיכנס לפיצול גדול יותר אם הברוקר יגיע למחיר מכירה מסוים.

סוכן אחראי על קביעת שווי השוק של הנכס

רישומו, הצגת קונים פוטנציאליים ותמיכה בהליך ההצעות, כך שתוכל להבין מדוע הם משלמים יותר מסוכני נדל"ן. תמצא הבדל גדול בין מתווך לברוקר כאשר מתווך מחליט עם איזה מתווך לעבוד ואיך לעבוד איתו בבחירתו. ידוע גם בשם Broker Associate, מומחה המנהל את הברוקר, רבים שבוחרים ברוקר היו רוצים לקחת על עצמם תפקיד מכירות.

כאיש מקצוע בתחום הנדל"ן אתה יכול להתרחק מיום העבודה הטיפוסי של 9-5

אך מתווכים וסוכנים צריכים להשקיע יותר זמן ומאמץ אם הם רוצים לראות תוצאות משתלמות. מתווכים וסוכנים מורשים בתפקידים אחרים המכוונים לעסק, כגון מתווכים פיננסיים, מרוויחים יותר מהעמלות שלהם.

סוכן נדל"ן העובד באזור שבו המחיר החציוני של הבית

הוא 250,000 $ יכול להגדיל את הכנסתו ברוטו ב -30,000 $ על ידי ייצוג של ארבעה לקוחות בשנה במכירה סגורה. מתווכים רבים בחברות מתקדמות אינם מייצגים את כל הלקוחות ומפנים את עסקיהם לסוכנים המנהלים אותם. בדומה לסוכני נדל"ן, לסוכני נדל"ן יש פוטנציאל צמיחה גדול והם תחרותיים עם השכר הממוצע.

לשווקים משניים קטנים יותר כמו פורטלנד

אורגון, עם שכר תיווך ממוצע של 54,496 דולר, יש הכנסה ממוצעת נמוכה יותר. סוכני נדל"ן, ולכן מתווכים, מנהלים מה הם מקבלים מהעסקאות שהם מבצעים וכיצד מחיר המכירה החציוני של בית ישפיע על הרווחים.

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על סוכני נדל"ן

הוא המשכורת הבסיסית שלהם. כמה כסף ברוקר מרוויח מדי שנה תלוי במספר גורמים, כולל מספר העסקאות שהם מבצעים, העמלות שהם מרוויחים ומה שהם חולקים עם נותן החסות או הברוקר שלהם. משתנים אלה יכולים להשפיע על כל מספר כיוונים, החל ממשא ומתן על עמלת דירה קבועה ועד פיצול עמלה בין המתווך לברוקר שלו, ועד שיווק סוכן ודמי סוכן, כך עולה הרעיון.

זהו מונח אלמנטרי בו מתווכים ומתווכים משתמשים כדי לתאר אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן, במיוחד עולים חדשים לענף. ניתן לראות הבנה מקיפה של שיטות הנדל"ן הכלליות בכמות ההכשרה לרישוי מוקדם הנדרשת הן לברוקרים והן לסוכנים.

כדי לבדוק עוד מידע בנושא של כמה מרוויח ברוקר וביגשוט ניתן לבדוק כאן: globes.co.il

למידע מורחב בתחום של מסחר בשוק ההון באפשרותך לבדוק כאן: beginnertrader.co.il