ניתן למשוך את הבורג החוצה בעזרת צבת. אם לא מדובר בבורג עשוי עץ או מתכת, סביר להניח שתצטרך להסיר אותו בעזרת צבת. תפוס את ראש הבורג בעזרת הצבת והפוך עד שהבורג יוצא החוצה.

אפשרות נוספת

היא להוציא את הבורג מהראש פיליפס בעזרת מברג ראש שטוח, שהוא צר מספיק בכדי להיכנס לראש הבורג. אם  אין אחיזה טובה יותר בבורג ניתן לכסות את הבורג בגומייה או פיסת דבק קטנה או דבק בצד מכסה הבורג בכדי לתת אחיזה נוספת. השיטה הראשונה לסובב ולמשוך את הבורג היא פשוטה, למעשה.

כלים ידניים נהדרים להסרת חוטים מברגים, אך הקפידו להשתמש בביטים באיכות גבוהה. עבור 12 ברגים או יותר, הסירו את ראש הבורג משאר העץ, אך אם אינכם רוצים להסתכן בפגיעה בפרויקט , שימוש במברג יכול לעזור.
למידע מורחב אודות איך לחלץ בורג ישן כדאי לבקר ב- deko-israel.co.il

הסירו את הברגים ממנעול בורג ישן הדורש עזרה של מברג. אם אתהם משתמשים במברג עם מקדחה בגודל הלא נכון, נסו לשלוף את הברגים תוך הפשטת ראש הבורג. במידה ומדובר על מקדח לחילוץ, רצוי למרכז ולנקוב את הברגים המופשטים.

יש להסיר את הברגים בעזרת מקדחה ומברג. ניתן גם לקדוח לתוך העץ ולהסיר את אורך הבורג בעץ, ואז לתקן את העץ באפוקסי הולנדי כך שיתאים יותר לברגים חדשים.

מברגים נראים דומים למקדחים

אך זמינים בגדלים ותצורות שונות. הם זמינים בגדלים שונים, לכן עליך לבחור את הגודל הנכון שיתאים לראש הבורג של בורג הקלטת שלך. עבור ברגים עיקשים שאינם מסופקים עם מברג,  הבחירה הטובה היא להשתמש בערכה מותאמת להסרת ברגים שתם זמנם.

ביטים מיוחדים אלו משמשים להסרת ברגים עם ראשי גזירה פגומים שאינם ניתנים להסרה בעזרת מקדחה או מברג מבלי לפגוע בראש הבורג. הביטים משמשים כדי לסייע לך להסיר ברגים על ידי שליפת דברים כמו עץ שנתקעים או נתקעים כאשר אינך יכול להסיר אותם בבטחה.

ניתן להקיש את המחלץ לראש הבורג מבלי לדאוג שהוא יפגע בחוט. כדי להקל על חייך, הניחי מעט שמן טפח על ראש הבורג.

בשבוע שעבר דיברתי על איך להסיר צבע מחומרה ובהתאם לנושא זה אני רוצה לדון בכמה עצות להסרת ברגים עיקשים

היופי שיש כל כך הרבה דרכים להסיר ברגי רצועה הוא שאם אחד לא עובד, אתה תמיד יכול לנסות אחר. למעשה, ניתן ליישם את השיטות שאסביר כאן על כמה מהפריטים הנפוצים ביותר בבית או במוסך שיש בהם ברגי רצועה.

בין אם עשה זאת בעצמך, עולים חדשים או לוחמי סוף שבוע: כשמדובר במשימות קטנות יותר בבית, אין מנוס מכך שיום אחד תצטרך להסיר ברגים. אין דבר גרוע יותר מאשר לעבוד על המכונית שלך ולהרכיב הכל מחדש, רק כדי לגלות שפיתלת את ראש הבורג.

שלוף את הבורג עם הראש השבור על ידי אחיזת הפיר בצבת, סובב אותו נגד כיוון השעון, שחרורו מהחומר ושליפתו החוצה. כאשר ראש הבורג בולט מתחת לפני השטח של הידית, הוא ננעל כאשר הצבת מסובבת ומפשיטה את הבורג.

בעזרת מקדחה ניתן להשתמש במקדח מתכת הדומה לגודלו לראש הבורג ולהניח אותו במהירות נמוכה ומומנט גבוה על ראשי הבורג

לאחר מכן תוכל לקדוח לתוך העץ כדי להסיר את הבורג, או פשוט לקדוח עמוק יותר באורך הבורג. ברגע שיש לך פיסת עץ, אתה יכול להכניס את הבורג החדש.

הדבר יוצר שקע באמצע הבורג הישן, המסייע בהנחיית המקדחה. לפני הקידוח, אתה יכול ליישר את החותמת במכת פטיש באמצע הבורג הישן שלך.

המברג פועל על ידי הנחיית הבורג דרך הקלטת בראש הבורג ושבירת המשטח כך שלא ניתן לאחוז בורג בעזרת צבת

אני לוחץ על הבורג בכוח וחופר את החולץ לתוך החריץ שבין הלהקה לראש הבורג, תוך שימוש בכוח קטן עם המקדחה. דחוף את האזמל לתוך הראש וחלל את הבורג עד שהוא נהרס.

בקצה הבורג הראשון הדקתי צבת לצידי ראש הבורג וסובבתי אותם. השתמשתי במקדח ובמתכת כדי להחליש ולפרק את ראש הברגים.

טכניקה זו פועלת רק אם חריצי הברגים בראש שבורים ומברג אינו פועל. עם גודל גדול יותר הרכבתי ערכת מברג עם מקדחה חשמלית כדי לסובב את הבורג.

הרבה מברגים ראש שטוחים הם בדיוק בגודל הנכון כדי להסיר ברגים צולבים. צבת האחיזה של האף המחט הנאמנה שלי הכניסה אותי לא פעם למצב הזה על ידי הפשטת ברגים.
למידע נוסף בתחום של איך לחלץ בורג ישן ואיך לחלץ בורג חלוד כדאי לבדוק ב- deko-israel.co.il

נסה לא לנקב אם אתה רוצה להוציא את הראש ולהסיר את החלק שאתה רוצה להסיר. לאחר הסרת מפרק הראש, בורג השוק נחשף (בהנחה שלא קדחת דרך הבורג), לכן השתמש בצבת מחט כדי להגיע אליו.
למידע נוסף אודות איך לחלץ בורג תקוע באפשרותך לגלוש לאתר deko-israel.co.il

תוכלו למצוא שלל מברגים, מזוודות כלי עבודה ידניים עמידים, או כלי עבודה חשמליים בניהם בעיקר מברגות ומקדחות אשר מותאמים ומגיעים עם כלל הסטים הנדרשים לטובת ביצוע פרוייקטים עמידים באתר של דקו ישראל