Fly Guy

בחירת אתר לעסק שלך היא החלטה מכרעת. זה יכול לעשות או לשבור את העסק שלך. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אתר אינטרנט.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט על סוג האתר שאתה רוצה. האם אתה רוצה להשקיע באתר סטטי או שאתה רוצה ללכת עם מערכת ניהול תוכן? אם אתה חנות מסחר אלקטרוני, אז זה יהיה הכי טוב עבורך אם האתר כולל עגלת קניות ותהליך תשלום.

השלב השני הוא החלטה על ספק שירותי האירוח. אתה יכול ללכת עם אירוח משותף, אירוח ייעודי, אירוח VPS או ספק שירותי אירוח בענן בהתאם לדרישות ולתקציב שלך.

סוגי אתרים

בחירת אתר לעסק שלך היא לא משימה קלה. ישנם סוגים שונים של אתרים ועליכם לבחור את האתר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

ישנם שני סוגים בסיסיים של אתרים: סטטי ודינמי. אתרים סטטיים הם בדרך כלל קלים יותר לבנייה ולתחזוקה, אבל הם לא מספקים את אותה רמת התאמה אישית כמו אתרים דינמיים. דפי אינטרנט דינמיים מאפשרים לך לבצע שינויים מבלי להעלות שוב את כל האתר, וזה שימושי אם אתה צריך להתעדכן במגמות בענף שלך או לשנות את מודל התמחור שלך.

מאמר זה יעזור לך להחליט איזה סוג אתר מתאים ביותר לעסק שלך.

בחירת אתר לעסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה סוגים שונים של אתרים ולכל אתר יש את היתרונות והחסרונות שלו.

Wix היא בחירה מצוינת למי שמחפש פלטפורמה פשוטה וקלה לשימוש עם תכונות חזקות, אך היא אינה מציעה את רמת ההתאמה האישית שעושה Squarespace.

Squarespace מושלם לעסקים קטנים שזקוקים לאתר בעל מראה מקצועי עם הרבה תכונות, אבל זו לא האפשרות הטובה ביותר אם אתה רוצה להתאים אישית את האתר שלך או אם אתה רוצה לבנות חנות מסחר אלקטרוני.

וורדפרס מציעה את הגמישות הגדולה ביותר בכל הנוגע לבניית האתר שלך ויצירת ערכות נושא מותאמות אישית, אך היא דורשת ידע טכני יותר מפלטפורמות אחרות כמו Wix או Squarespace.

בחירת שירות אחסון אתרים

בחירת שירות אחסון אתרים היא החלטה חשובה עבור העסק שלך. עליך לקחת בחשבון גורמים שונים, כגון המוניטין של חברת האחסון, המחיר וזמני הפעילות לפני קבלת החלטה סופית.

הצעד הראשון בבחירת שירות אחסון אתרים לעסק שלך הוא לחפש את 10-20 חברות האחסון המובילות בשוק. זה ייתן לך מושג מה האפשרויות שלך ומה אתה צריך לחפש במארח אתרים.

השלב הבא הוא לחקור ביסודיות כל אחת מהחברות הללו כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת באיזו מהן לבחור.

סוף סוף, הגיע הזמן לבצע את הרכישה!

אירוח בענן פופולרי יותר מכיוון שהוא מציע הרבה יתרונות. זה פחות יקר ויש לו יותר תכונות מאשר אירוח עצמי. עם זאת, ישנם כמה חסרונות של אירוח בענן שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים סוג זה של שירות. לדוגמה, אם המארח יוצא מעסק, אתה עלול לאבד את כל הנתונים שלך.

שיקולי עלות בבחירת אתר אינטרנט

העלות של אתר אינטרנט היא לא רק המחיר של שם הדומיין והאחסון. יש לקחת בחשבון עלויות אחרות, כגון עיצוב ופיתוח ושיווק.

בעל עסק צריך לשקול את העלות של אתר אינטרנט לפני שהוא מחליט באיזה אתר לבחור. הם יכולים להשתמש במידע הזה כדי להחליט מה הם רוצים שיהיה התקציב שלהם, ואז למצוא אתר שתואם את התקציב הזה.

עסק צריך שיהיה אתר אינטרנט ועלות בניית האתר משתנה בהתאם לסוג האתר וצרכי החברה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת אתר אינטרנט מתאים לעסק שלך.

השיקול הראשון הוא האם אתה צריך אתר מסחר אלקטרוני או לא. אם תעשה זאת, אז זה יהיה יקר יותר כי זה דורש יותר זמן ומומחיות לבנות.

השיקול השני הוא איזה עיצוב אתה רוצה לאתר שלך – האם אתה רוצה עיצוב מותאם אישית או משהו שנראה כמו אתרים אחרים? השיקול השלישי הוא כמה תוכן יהיה באתר שלך – אם יש הרבה תוכן, אז זה יעלה יותר כי יש יותר דפים.

לבסוף, השיקול הרביעי הוא עד כמה אתה יודע להשתמש במחשבים ובאתרים באופן כללי – אם אתה לא יודע הרבה על התחום הזה, אז יהיה קשה למצוא מישהו שיכול לעזור בפרויקט שלך במחיר סביר.

האבטחה שלך באינטרנט

כל יום, עסקים מנסים למצוא את האתר הטוב ביותר עבור העסק שלהם. הבעיה היא שיש כל כך הרבה אפשרויות והם לא יכולים להחליט איזו מהן הכי טובה. כדי להקל על הדברים, נעבור על כמה מהאתרים הפופולריים ביותר שתוכלו לבחור מהם.

האפשרות הראשונה היא וורדפרס. יש לו תכונות רבות כגון ערכות נושא ותוספים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעצב את האתר שלך בכל דרך שתרצה. אתה יכול גם לשלב אותו עם שירותים אחרים כגון Google Analytics לחוויה אישית יותר.

אפשרות טובה נוספת היא Shopify. זוהי אפשרות מצוינת אם אתה פותח חנות או אם אתה צריך ליצור נוכחות מקוונת עבור החברה שלך במהירות מכיוון שהיא מציעה הרבה תבניות, ערכות נושא ואינטגרציות עם אפליקציות של צד שלישי.

זה גם קל לשימוש עם ידע מינימלי בקידוד הנדרש, מה שהופך אותו מושלם למתחילים שאין להם הרבה ניסיון בפיתוח אתרים או עיצוב אבל עדיין רוצים ליצור אתר משלהם מבלי להעסיק

כתיבת תוכן Fly Guy