מבוא: מהו העיקרון הבסיסי של נומרולוגיה?

נומרולוגיה היא חקר היחסים בין מספרים. זה מבוסס על האמונה שמספרים הם השתקפות של האופי, הגורל והעצמי הפנימי של האדם.

העיקרון הבסיסי של הנומרולוגיה הוא שלמספרים מסוימים יש משמעות או השפעה מסוימת על חייו של אדם. המספר הנפוץ ביותר בשימוש בנומרולוגיה הוא מספר נתיב החיים (LPN). ניתן לחשב את ה-LPN על ידי חיבור כל הספרות בתאריך הלידה של האדם, כולל חודשים וימים.

נומרולוגיה שימשה במשך אלפי שנים כדי לענות על שאלות על אהבה, קריירה ומטרת חיים.

נומרולוגיה היא מערכת ניבוי שמשתמשת במספרים בשמו ובתאריך הלידה של אדם כדי לחזות היבטים בחייו של אותו אדם.

נומרולוגיה מבוססת על הרעיון שכל האירועים משתקפים בעולם במספרים. העיקרון הבסיסי של הנומרולוגיה הוא שלכל מספר יש משמעות משלו, וניתן להשתמש במשמעויות אלו כדי לחזות אירועים עתידיים או להבהיר מצבים נוכחיים.

המילה נומרולוגיה מגיעה משתי מילים בלטיניות: numero שפירושה "מספר" ולוגיה שפירושה "לימוד". נומרולוגים מאמינים שלמספרים יש אנרגיה או רטט שניתן להשתמש בהם כדי לחזות תוצאות עתידיות.

מהו המספר הנומרולוגי שלי?

נומרולוגיה היא חקר המספרים והשפעתם על חיי האדם. זהו פסאודו-מדע שפועל כבר למעלה מ-2000 שנה. זה ידוע גם בתור חקר הגורל והאישיות לפי סכום השם ותאריך הלידה של האדם.

אומרים שנומרולוגיה יכולה לעזור לפענח את תכונות האישיות של העתיד, העבר וההווה. זה יכול לשמש גם כדי לקבוע מאיזה סוג של אנשים הם צריכים להימנע או עם מי הם צריכים להתחתן.

המספר הנומרולוגי הוא חלק חשוב מהאישיות והחיים שלך. זה חושף את סוג האדם שאתה. המספר הנומרולוגי עוזר לך לדעת את משמעות שמך, תאריך הלידה ופרטים אישיים נוספים.

נומרולוגיה היא מערכת המייחסת משמעות מסוימת למספרים כמו תאריך הלידה או השם שלך. מאמינים כי למספרים אלו יש השפעה על חיינו ועל תכונות האישיות שלנו.

מאמינים שהמספרים 1, 3, 6, 9 הם ברי מזל שיכולים להביא מזל טוב והצלחה בחיים ואילו 4, 7 הם חסרי מזל כי הם מייצגים מזל רע או כישלון בחיים.

מתי תתחתן מספרים לפי אסטרולוגיה וודית ונומרולוגיה הודית

נומרולוגיה היא חקר המספרים והשפעתם על חיי האדם. זה חלק מהאסטרולוגיה הוודית, שאינה עוסקת רק בהורוסקופים. המסורת ההודית העתיקה של הנומרולוגיה כוללת גם תחזיות לגבי נישואים, מערכות יחסים והיבטים אחרים של החיים.

המספר 12 באסטרולוגיה הוודית נחשב למספר המשמח ביותר לנישואין. ניתן לראות זאת מ-12 החודשים בשנה, 12 קבוצות כוכבים באסטרולוגיה מערבית ו-12 בתים במערכת האסטרולוגיה הוודית.

המספרים משמעותיים כי מאמינים שיש להם השפעה על חיינו. בנומרולוגיה ההודית, ישנם תשעה מספרים בסיסיים שיש להם משמעויות הקשורות אליהם: 1-9 (1 הוא הנמוך ביותר).

נומרולוגיה היא חקר המספרים והמשמעויות שלהם. אסטרולוגיה וודית היא מדע הודי עתיק שחוזה את העתיד לפי מפות לידה. שורשיו בהינדואיזם ובבודהיזם.

ישנן תיאוריות רבות ושונות לגבי מתי תתחתן, אבל יש כמה גורמים שיש להם השפעה ישירה יותר על תאריך הנישואין שלך מאחרים. תאריך הלידה שלך הוא גורם מרכזי בקביעת מתי תתחתן, כמו גם מזלך, או מזלך. המספר הנומרולוגי שלך גם משחק חלק גדול בקביעת מתי תתחתן, אז זה יכול להיות מועיל לדעת מה המספר שלך לפני שתנסה להבין מה יכולה להיות התשובה.