אורגני לעומת אינסטגרם בתשלום: איזה מהם הכי מתאים למותג שלך?

קידום אורגני הוא תהליך של שימוש במדיה חברתית כדי להגדיל את חשבונך באופן אורגני. זה אומר שאתה לא משלם על שום מודעה, או קונה עוקבים ולייקים.

קידום בתשלום הוא תהליך של שימוש במדיה חברתית כדי להגדיל את חשבונך על ידי תשלום עבור מודעות, או קניית עוקבים ולייקים.

קידום אורגני הוא דרך מצוינת לקדם את המותג שלך באינסטגרם אם אתה רק מתחיל כי זה לא עולה כלום. אבל, אם אתה רוצה להגיע לקהל רחב יותר, תצטרך לשלם עבור מודעות או לקנות עוקבים ולייקים.

קידום אורגני באינסטגרם הוא בחינם וזו הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל שלך. קידום בתשלום באינסטגרם, לעומת זאת, יכול להיות יקר, אבל הוא מציע יותר שליטה על מי שיראה את הפוסט שלך.

הקידום האורגני באינסטגרם הוא בחינם ויש לך יותר שליטה על מי שיראה את הפוסט שלך. קידום אורגני מאפשר לך להגיע לכל העוקבים שלך עם תמונה בקליק אחד בלבד. עם קידום בתשלום, אתה יכול למקד לאנשים או חשבונות ספציפיים שעשויים להתעניין במה שאתה מקדם. אתה יכול גם לקדם פוסט לפרק זמן מוגדר ולהפסיק את המודעות בכל שלב אם אתה רוצה להפסיק להוציא כסף.

קידום בתשלום באינסטגרם הוא יקר אבל מציע יותר שליטה על מי שיראה את הפוסטים שלך מאשר קידום אורגני עושה. אתה יכול למקד לאנשים או חשבונות ספציפיים או לקדם פוסטים למשך פרק זמן מוגדר מבלי שתצטרך לדאוג לגבי כמה כסף אתה מוציא בתהליך.

בואו נדבר על איך אינסטגרם עובד

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות וסרטונים. לאפליקציה יש למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, כאשר למעלה מ-80% מהם נמצאים מחוץ לארה"ב. הפלטפורמה זמינה ב-15 שפות, והיא גם אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בקרב בני נוער (גילאי 13-17)

אינסטגרם היא אפליקציה מבוססת סלולר המאפשרת למשתמשים לשתף את התמונות והסרטונים שלהם עם עוקבים בניוזפיד שלהם. היא מציעה גם תכונות כמו עריכת תמונות, עריכת וידאו, פילטרים וכו'. לאינסטגרם יש סוג שונה של תוכן מאתרי מדיה חברתית אחרים כמו פייסבוק או טוויטר מכיוון שהיא מתמקדת יותר בתוכן חזותי ולא בפוסטים מבוססי טקסט.

אינסטגרם הושקה ב-2010 ונרכשה על ידי פייסבוק ב-2012 תמורת מיליארד דולר.

מטה החברה ממוקם במנלו פארק, קליפורניה

מאז השקתה היא הפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים נכון מינואר 2017.

באוקטובר

מה זה אינסטגרם?

אינסטגרם היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים. לאפליקציה יש למעלה מ-500 מיליון משתמשים חודשיים פעילים והפכה לפלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם.

חלק זה ידבר על ההבדל בין קידום אורגני באינסטגרם לקידום ממומן באינסטגרם. קידום אורגני הוא כאשר אדם מפרסם את התמונה או הסרטון שלו לחשבון שלו ללא כל פיצוי ממקור חיצוני, בעוד שקידום ממומן הוא כאשר אדם מפרסם את התמונה או הסרטון שלו לחשבון שלו עם פיצוי ממקור חיצוני.

קידום אורגני יעיל יותר מקידום ממומן כי הוא לא מצריך מכם לשלם על שטחי פרסום, אבל הוא יותר קשה כי צריך למשוך עוקבים בעצמכם. עם זאת, קידום ממומן יכול להיות הרבה יותר יעיל מקידום אורגני אם יש לך מספיק כסף מכיוון שהוא יכול למקד לעוקבים ספציפיים על סמך תחומי עניין או דמוגרפיה, מה שעלול להביא לקהל גדול בהרבה ממה שהיית משיג באופן אורגני.

מחקר מקרה מס' 1 – כיצד חברה הגדילה את ההכנסה בחצי מיליון דולר תוך 6 חודשים באמצעות אסטרטגיות וטכניקות שיווק במדיה חברתית

קידום אורגני באינסטגרם הוא קידום של מותג, מוצר או שירות באמצעות ערוצי מדיה חברתית ללא תשלום עבור פרסומות. במחקר המקרה הזה, נבחן כיצד חברה הגדילה את ההכנסה שלה בחצי מיליון דולר תוך 3 חודשים עם קידום אורגני באינסטגרם.

קידום בתשלום באינסטגרם הוא קידום של מותג, מוצר או שירות באמצעות ערוצי מדיה חברתית עם פרסומות בתשלום. במקרה זה נבחן כיצד חברה אחת הגדילה את ההכנסה שלה בחצי מיליון דולר תוך 3 חודשים עם מבצעים בתשלום באינסטגרם.

קידום בתשלום באינסטגרם הוא דרך להגדיל את מספר העוקבים והלייקים בחשבון שלך. זוהי אפשרות טובה למי שמחפש להצמיח את העסק שלהם.

קידום אורגני באינסטגרם, לעומת זאת, הוא דרך להגיע לאנשים מבלי לשלם להם. אתה יכול להשתמש בו כדי להגדיל את הקהל שלך ולקדם את התוכן שלך.

בחלק זה נלמד שתי אסטרטגיות שונות לקידום תוכן חברה – אחת באמצעות קידום בתשלום באינסטגרם ואחת באמצעות קידום אורגני באינסטגרם. נבחן גם את היתרונות והחסרונות של כל אסטרטגיה, כמו גם את התוצאות שהיו לה בחיים האמיתיים.

תיאור מקרה מס' 2 – כיצד עסק קטן שיבש את השוק באמצעות אסטרטגיות וטכניקות שיווק במדיה חברתית

קידום אורגני באינסטגרם הוא הדרך המשתלמת ביותר להביא את המוצרים שלך בפני קהל גדול. זוהי גם אחת הדרכים היעילות ביותר עבור עסק קטן לשבש את השוק ולהגדיל את המכירות.

ההבדל בין קידום אורגני באינסטגרם לקידום ממומן באינסטגרם: מקרה בוחן מס. 2 – כיצד עסק קטן שיבש את השוק באמצעות אסטרטגיות וטקטיקות

קידום אורגני הוא כאשר אתה לא משלם שום דבר מראש ומסתמך אך ורק על הכוח של העוקבים שלך להניע תנועה לפוסטים שלך. מבצעים ממומנים הם כאשר אתה משלם על מודעה שתראה על ידי אנשים שלא עוקבים אחריך, אבל שמתאימים לקהל היעד שלך על סמך מיקום, תחומי עניין או נתונים דמוגרפיים.

במאמר זה, נחקור כיצד ניתן להשתמש בקידום אורגני כאסטרטגיה עבור עסק קטן לשבש את השוק באמצעות אסטרטגיות וטקטיקות שמתאימות היטב לתקציב שלו.