מבוא

בחלק זה, נחקור מהם העקרונות המרכזיים של אתר אינטרנט אורגני מצליח ומדוע הם חשובים. כמו כן, נסקור כמה מהטעויות הנפוצות שאנשים עושים בעת בניית האתר שלהם וכיצד ניתן להימנע מהן.

העיקרון הראשון הוא לבנות את האתר שלך עבור בני אדם. זה אומר שזה צריך להיות קל לשימוש, להבין ולנווט בו. עליך לעצב את האתר שלך כך שאנשים יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים במהירות ובקלות. כמו כן, חשוב לוודא שהאתר שלכם רספונסיבי ומותאם למובייל כך שיעבוד היטב בכל המכשירים.

עקרון נוסף של אתר אורגני מצליח הוא לכלול תוכן טרי על בסיס קבוע. האתר שלך זקוק לתוכן חדש מדי יום אם אתה רוצה שהוא ידורג היטב בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות עדכון RSS או ערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר. דרך נוספת היא עם פוסטים בבלוג, אותם ניתן לפרסם בלוח זמנים מוגדר

כיצד לבחור את חבילת האירוח הטובה ביותר

בחירת חבילת האחסון הנכונה היא הצעד הראשון ליצירת אתר אינטרנט מוצלח.

חבילת האירוח חשובה מכיוון שהיא תקבע את סוג התכונות והכלים שיש לך גישה אליהם.

זה גם יקבע כמה רוחב פס יש לך, אשר בתורו קובע כמה מבקרים האתר שלך יכול להתמודד בבת אחת.

ישנם חמישה סוגים שונים של חבילות אירוח: משותפות, VPS, ייעודיות, ענן ומנוהלות.

אירוח משותף הוא האפשרות הזולה ביותר אך הוא אינו מספק אבטחה או גיבוי לאתר שלך. משמעות הדבר היא שאם האתר שלך נופל מסיבה כלשהי, אז כל הנתונים שלך יאבדו ולא תהיה שום דרך להחזיר אותם.

אירוח VPS מספק פלטפורמה יציבה יותר ויותר יכולות מאשר אירוח משותף אבל זה גם עולה יותר כסף בחודש. שרתים ייעודיים הם יקרים מאוד אבל הם מושלמים עבור אתרים בעלי תנועה רבה עם הרבה תוכן ייחודי מכיוון שהם מציעים שליטה מלאה על סביבת השרת שלך

כיצד להגדיר את שם הדומיין ואירוח אתרים

במדריך זה, נלווה אותך בתהליך של הגדרת הדומיין ואירוח האתר שלך.

נתחיל בלעבור לרשם דומיינים כמו Namecheap או GoDaddy, שם נרכוש שם דומיין לאתר שלנו. לאחר השלמת הרכישה, נצטרך להפנות את הדומיין לספק האירוח שלנו.

לאחר מכן נוכל לחזור לספק האירוח שלנו ולהגדיר אירוח אתרים עבור האתר שלנו. כשמגיע הזמן לבחור חבילה, ישנן אפשרויות רבות ושונות זמינות בהתאם לכמות רוחב הפס ושטח האחסון שאתה צריך. לדוגמה, ספקים מסוימים מציעים רוחב פס בלתי מוגבל בעוד שאחרים עשויים להציע רק 10 GB לחודש של רוחב פס.

נרצה לוודא שבכל תוכנית שנבחר יש מספיק מקום לכל התוכן שיעלה בסופו של דבר לאתר.

כיצד ליצור תוכן לאתר שלך ולעצב זהות מותג חזקה

על מנת ליצור אתר אינטרנט מוצלח, עליכם ליצור תוכן מרתק ואיכותי. אתה גם צריך לעצב זהות מותג חזקה.

תוֹכֶן:

יצירת תוכן מושך הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבניית האתר שלך. זה לא פשוט כמו לכתוב על העסק או המוצרים שלך. תרצה להשתמש במילות מפתח וביטויים שהקהל שלך יחפש בגוגל או במנועי חיפוש אחרים.

עיצוב: העיצוב של האתר שלך צריך להיות עקבי עם המראה והתחושה של המותג שלך. זה גם צריך להיות קל לאנשים לנווט באתר ולמצוא את מה שהם מחפשים במהירות.

זהות המותג: זהות המותג שלך היא מה שמייחד אותך מחברות אחרות בענף שלך, לכן חשוב שתהיה לך אחת שתבלט מהשאר!
לעוד פרטים מורחבים על כיצד ליצור אתר אורגני מוצלח באפשרותך לבקר ב- kratza.co.il

עולה לאוויר – השקת אתר האינטרנט שלך כדי שהעולם יראה

הצעד הראשון ביצירת אתר מוצלח הוא לעלות לאוויר. מה המשמעות של כניסה לשידור חי? זה אומר שהאתר שלך נגיש לעולם ואתה יכול להתחיל לשווק אותו.

חשוב לציין שהשקת האתר שלך לא אומר שסיימת את תהליך יצירתו. תצטרך להוסיף תוכן, לשפר את העיצוב, ולהמשיך להוסיף תכונות חדשות ככל שיחלוף הזמן. ההשקה היא רק ההתחלה של מסע ארוך עבור האתר שלך.

אתה יכול להפעיל את האתר שלך בשתי דרכים שונות:

-השקה עם ספק שירות מקוון כמו WordPress או Squarespace -השקה בשם הדומיין שלך

לפני שאתה יוצא לאוויר, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות. האתר שלך צריך להיות מותאם באופן מלא למנועי חיפוש כדי למצוא אותו ולגרום לו לדרג גבוה יותר ב-SERPs. עליך לוודא שהאתר שלך נגיש בקלות, כך שהמבקרים יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים בלי הרבה גלילה.

אתה גם רוצה לוודא שהאתר שלך רספונסיבי וידידותי לנייד, כך שאנשים יוכלו לצפות באתר שלך בטלפון או בטאבלט שלהם, לא משנה היכן הם נמצאים.

השלב הבא עולה לאוויר – השקת אתר האינטרנט שלך כך שהעולם יראה! המשמעות היא שסיימת את כל השלבים הדרושים ואתה מוכן לפרסם את האתר שלך באינטרנט. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור חשבון עם רשם דומיינים כמו GoDaddy או NameCheap, מה שייתן לך גישה לשירותי אירוח כמו Bluehost או HostGator. ברגע שיש לך חשבון אצל רשם דומיינים, תוכל לרשום שם דומיין ולהתחיל לבנות שלך