הקדמה: מדוע כדאי לבקר בניקוסיה?

ניקוסיה היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של קפריסין. יש בה אוכלוסייה של כ-180,000 איש. ניקוסיה היא אחת הערים המאוכלסות ברציפות העתיקות ביותר בעולם והיא ביתה של הציוויליזציה האנושית כבר למעלה מ-7,500 שנה.

כדאי לבקר בניקוסיה כי זה מקום ייחודי שלעולם לא תשכחו. העיר נבנתה במקום של עיירה יוונית עתיקה וכוללת כמה מהאדריכלות של ימי הביניים השמורים ביותר באירופה.

ניקוסיה קפריסין היא מדינה קטנה שהייתה פעם העיר הגדולה באירופה. זהו יעד מושלם לתיירים המחפשים חוויה תרבותית.

ההיסטוריה של ניקוסיה מתחילה עוד מימי קדם והעיר הייתה מאוכלסת על ידי ציוויליזציות שונות לאורך ההיסטוריה שלה. לניקוסיה תרבות ומורשת עשירה שניתן לראות בארכיטקטורה, במונומנטים ובמוזיאונים שלה.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בניקוסיה היא רחוב לדרה שנבנה בתקופת השלטון הבריטי ב-1878 והוא שימש כקו תיחום בין כוחות קפריסאים יוונים לכוחות קפריסאים טורקים. הרחוב שימש גם כגבול לא רשמי בין צפון ודרום קפריסין לפני 1974.

הקדמה: אז אתה הולך לקפריסין ניקוסיה, נפלא!

ניקוסיה היא בירת קפריסין. העיר ממוקמת במחוז ניקוסיה, אשר ממוקם בחלק המרכזי של המדינה. בהיותה בירה, יש לה הרבה מה להציע למטיילים.

במאמר זה, אנו נותנים לך כמה טיפים לנוסעים בניקוסיה, קפריסין. אנו מקווים שהטיפים הללו יעזרו לכם ליהנות מטיול וחוויה טובה יותר בעיר הנפלאה הזו!

1) הכירו את הסביבה שלכם: כדאי לכם לקחת קצת זמן ולחקור את הסביבה שלכם בזמן שאתם שם. זה יכול לכלול ביקור במקומות כמו מוזיאונים, פארקים ואתרי תרבות אחרים. אתה עלול לגלות שיש אירועים מיוחדים שקורים גם בזמן שאתה שם! הקפד לעיין בפוסט בבלוג שלנו על אירועים שקורים

ניקוסיה היא בירת קפריסין ויעד פופולרי לתיירים. יש לו היסטוריה ותרבות עשירה ששווה לחקור.

ניקוסיה היא בירת קפריסין, אי בים התיכון, ויעד תיירות פופולרי. לעיר יש היסטוריה ותרבות עשירה ששווה לחקור.

העיר נוסדה על ידי לוזינן מלך ירושלים יו השלישי דה לוזינן בשנת 1191 בשם "לפקוסיה" או "לפקוסה" (השם נובע מהמילה היוונית ללימונים, λευκοί). הוא זה עתה כבש את קפריסין מריצ'רד הראשון, שלא הצליח לקחת אותה בחזרה ממנו כי היה עסוק במסע הצלב שלו נגד צלאח א-דין בירושלים.

בשנת 1489 ניקוס

איך לבלות את הזמן שלך בניקוסיה

ניקוסיה היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של קפריסין. אוכלוסייה מוערכת של 238,000 באזור העירוני ו-258,000 במטרופולין. ניקוסיה היא מרכז כלכלי מרכזי בקפריסין והיא ביתם של מספר אוניברסיטאות ומכללות, משרדים ציבוריים, עסקים גדולים ושגרירויות.

יש הרבה דברים לעשות בזמן שאתה מבקר בניקוסיה. תוכלו לבקר בארמון המאסטר הגדול או לצאת לטיול ברחובות הציוריים של ניקוסיה הישנה. יש גם הרבה מסעדות שתוכלו ליהנות בהן בזמן שאתם שם.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על מה עוד יש לעשות בזמן שאתה מבקר בניקוסיה, אנא המשך לקרוא!

ניקוסיה היא מקום נפלא לבקר ולחקור. יש בה הרבה דברים יפים לראות, כולל העיר העתיקה, העיר המודרנית והחופים שלה.

ניקוסיה היא מקום נפלא לבקר ולחקור. יש בה הרבה דברים יפים לראות, כולל העיר העתיקה, העיר המודרנית והחופים שלה. ניקוסיה קפריסין טיפים למטיילים: איך לבלות את הזמן בניקוסיה – הדברים הטובים ביותר לעשות בניקוסיה, מה לראות בניקוסיה

איפה לשהות בניקוסיה

ניקוסיה היא בירת קפריסין ויש לה היסטוריה עשירה. היא נוסדה על ידי היוונים הקדמונים והיא נכבשה על ידי אנשים רבים ושונים. זה ידוע גם בשם Lefkosia ביוונית. ניקוסיה קפריסין טיפים למטיילים: היכן ללון בניקוסיה

העיר מחולקת כעת לשני חלקים, הצפון נמצא בכיבוש טורקי והדרום נשלט על ידי קפריסאים יוונים. האטרקציות הפופולריות ביותר הן: הארמון הגדול, בית הפרלמנט, קתדרלת סנט סופיה, שוק ג'יאלוסה.

אם אתם מתכוונים לשהות בניקוסיה לזמן קצר אנו ממליצים ללון באחד מהמלונות הבאים: מלון הילטון, מלון לה מרידיאן או מלון מריוט לדר.

ניקוסיה היא בירת קפריסין ועיר עם היסטוריה עשירה. לעיר היסטוריה ארוכה ומעניינת שתחילתה בימי קדם.

העיר ממוקמת בחוף הצפון מזרחי של קפריסין ומופרדת משאר האי על ידי הרים. היא נוסדה בשנת 300 לפני הספירה על ידי תלמי הראשון ונשלטה על ידי רומאים, עות'מאנים, ונציאנים, בריטים ולבסוף טורקים.

האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר הן חומות ימי הביניים, כנסיית איה סופיה, קתדרלת סנט ניקולס ומסגד הלה סולטן.