אם אתה משהו כמוני, אתה אוהב לקבל את ההזדמנות לדבר עם ותיקי התעשייה וללמוד מהטובים ביותר. זו הסיבה שכל כך התרגשתי כששמעתי על כנס Magic Show Business הקרוב. הכנס עמוס בשחקנים מובילים בתעשייה, ורציתי להיות אחד מהם! הנה כמה טיפים מניסיוני שיעזרו לך לקדם אותך להיות מציג מצליח במופע של אמן חושים.

איך להתחיל מופע קסמים.

מופע קסמים הוא אמנות מיצג שמשתמשת באשליות ובקסמים כדי לבדר את הקהל שלה. המונח "קסם" מתייחס לשימוש בכוחות או ביכולות על טבעיות בביצוע מעשה. מופע קסמים יכול להתבצע על ידי כל אחד, ללא קשר לניסיון או מיומנות. ישנם מספר סוגים של מופעי קסמים, כולל מופעי אשליות, קוסם, יוקרה, נגן קלפים ומופעי בובות.

מהן הדרישות למופע טלפתיה

כדי להיות קוסם טוב, אתה חייב להיות בעל ניסיון ולהיות מסוגל להשתמש בכישורי האשליות בצורה נכונה. אתה חייב גם להיות בעל נוכחות במה חזקה ולהיות מסוגל לשלוט בקהל שלך. על מנת לבצע מופע קסמים תצטרכו גם להירשם לבית ספר לאמנויות הבמה או לקבל הכשרה ספציפית מקוסם מקצועי.

ישנם שלושה שלבים עיקריים בכל מופע קסמים: הקמה, ביצוע ואפקטים של תקריב/על הבמה. בהקמה, תצטרך להחליט איזה סוג של מופע אתה רוצה להעלות ולכמה אנשים אתה רוצה להשתתף. אתה יכול גם לבחור בין סטים מסורתיים של קוסמים או סטים יצירתיים הכוללים אביזרים ומכשירים שונים המשמשים באשליות כגון כדורי אש וכדורי אור. לאחר מכן, תצטרכו למצוא אשלייתיסט שיכול לעזור ליצור את האשליות על הבמה בזמן שהקהל שלכם צופה מאחורי הקלעים (או בבית). לבסוף, תצטרך למקם את האביזרים על הבמה כך שיראו כאילו הם באמת שם (למשל, כדורי אש).

איך להרוויח כסף כאמן חושים

הצעד הראשון בהפיכתו לקוסם מקצועי הוא להתחיל מופע קסמים. ניתן לעשות זאת על ידי מציאת תיאטרון ריק והתחלת תהליך הקמה והרצה של המופע. לאחר הגדרת המופע שלך, חשוב לוודא שהכל עובד טוב ושאתה מסוגל למכור את הקסמים והאשליות שלך ללקוחות פוטנציאליים.

להרוויח כסף כקוסם

המחיר של אמן חושים משתנה כמובן לפי הניסיון שלו ורמת המקצועיות ולכן קוסם מתחיל ירוויח כ1000 שח להופעה בעוד אמן חושים מנוסה יקבל כ2500 עד 3000 שח. אמן אשליות מפורסם המופיע בפני קהל גדול יכול להרוויח אף עשרות אלפי שקלים.

להרוויח כסף כקוסם ניתן לעשות על ידי ביצוע מופעי קסמים או על ידי מכירת מוצרים הקשורים לקסמים כמו ספרים, DVD או חולצות. בנוסף, קוסמים מסוימים עשויים גם להציע מופעים פרטיים או סדנאות ליחידים או לעסקים. הקפד לחקור איזו אפשרות תתאים לך ביותר לפני תחילת הפרויקט!

למד כיצד לבצע מופעי קסמים

כדי להפוך לקוסם מקצועי, אתה צריך ללמוד איך לבצע קסמים ואשליות על הבמה. בנוסף, חשוב ללמוד כיצד לכתוב תסריטים טובים וכיצד לשווק את מופעי הקסם שלך בצורה יעילה. על ידי ביצוע הדברים האלה, אתה יכול להרוויח כסף בתור קוסם מקצועי ולעזור לאנשים ליהנות מהזמן שלהם בבית או בעסק.

איך להרוויח כסף כקוסם.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות כדי להתחיל להרוויח כסף בתור קוסם הוא ללמוד איך ליצור מופעי קסמים. ניתן לעשות זאת באמצעות למידה כיצד להקים ולנהל מופע, כמו גם למידה על האלמנטים השונים הנלווים ליצירת הופעת קסם מוצלחת. ברגע שיש לך את הכישורים האלה, תוכל להרוויח כסף מהופעות הקסם שלך.

השלב השני להרוויח כסף כקוסם הוא להתחיל להופיע. זה לא רק ייתן לך הכנסה, אלא זה גם נותן לך את ההזדמנות ללמוד עוד על העסק ולראות כיצד ניתן להשתמש בו לפיתוח הקריירה שלך. כדי למצוא הזדמנויות להופעה באזור שלך, בדוק אתרים כמו Craigslist או Gumtree לקבלת מידע על הופעות שמוצעות. בנוסף, בדוק מפגשים או קבוצות של קוסמים שיכולות להציע טיפים ועצות על התחלת והפעלת מופע קסמים מוצלח.

למד כיצד לבצע מופעי קסמים

לאחר שלמדת את כל מה שאתה צריך כדי להצליח כקוסם, זה הזמן להתחיל להתאמן! תרגול עושה מושלם, ובאמצעות מפגשי תרגול קבועים עם תלמידים מוכשרים, בסופו של דבר תפתח מיומנויות וטכניקות טובות שיעזרו לך למכור את הופעות הקסם שלך ולהרוויח כסף תוך כדי. הדרך הטובה ביותר ללמוד כיצד להופיע ברמה מתקדמת היא השתתפות בסדנאות מקצועיות המוצעות על ידי בתי ספר לקסמים או מועדוני קוסמים ברחבי העולם.

התחלת מופע קסמים יכולה להיות דרך מצוינת להרוויח כסף. עם זאת, יש כמה דרישות ספציפיות שצריך לעמוד בהן כדי להתחיל מופע קסמים. לדוגמה, עליך להיות בעל רישיון מהמדינה בה אתה מופיע. בנוסף, עליך להקצות סכום כסף קבוע כדי להתחיל את המופע ועוד סכום כסף קבוע מדי שנה שכר דירה או תמלוגים. אם הכל ילך כשורה, תוכל להרוויח הכנסה משמעותית כאמן חושים.