בעוד שמקומות כמו כיכר ואצלב לא יכולים להיות מקום לבקר בו בגשם, רבים מהמוזיאונים של העיר הם גם מופתיים בסיפורה של עיר הזהב. אם תרצו לחזור אחורה בזמן, הקפידו לבקר במוזיאון פראג לאנתרופולוגיה, בו תוכלו לטבול את עצמכם בעולם הגולגולות מלפני אלפי שנים ולחשוף את ההיסטוריה של פראג העתיקה. רוב ההיסטוריה של פראג נמצאת מתחת לעיר, מתחת לאדמה.

נסיעה לפראג

היא לא רק הליכה לאורך נהר הוולטאבה או צפייה בשקיעה מגשר קארל: לעיר יש צד אחר, צד רדוף רוחות. גשם או שמש, ביקור בפראג לא יהיה שלם בלי לטבול את עצמך באולמות המקודשים ההיסטוריים שלה. הכנסיות והקתדרלות של העיר תורמות תרומה משמעותית למראה שלה, וקתדרלת סנט ויטוס היא גאוות פראג. תוכלו לטפס ב-299 המדרגות לראש המגדל וליהנות מנופים פנטסטיים של פראג (ביום בהיר, תוכלו לראות את האפונה הגבוהה ביותר בצ'כיה, Sněžka, במרחק של כ-150 ק"מ משם).

תיירים מעטים מגיעים לכאן, כך שתזכו למצודה ולנופים של פראג. במהלך הסיור הזה תראו את מצודת פראג, אזור הרדקאני, אולם פטרין, התיאטרון הלאומי, כיכר השלום. יש הרבה סיורי הליכה חינם בפראג, כך שיש לך הרבה אפשרויות.

אבל מבחינת פעילויות

לפראג יש יעדים רבים לטיול יום לבד או עם מדריך מקומי. את כל היעדים הללו ניתן למצוא ברשימת ההצעות שלנו לטיולי יום בפראג. לסיכום, לפראג יש הרבה אפשרויות מה לעשות אם יורד גשם. יש הרבה מה לעשות גם בימים גשומים.

יש הרבה גני בירה בפראג

אז הקפידו לתכנן את היום שלכם לביקור אחר בכל יום. הדרך הטובה ביותר לחוות את בירה פראג היא על ידי הצטרפות לסיור בירה בפראג. תן למדריך פראג המקומי שלך להדריך אותך למבשלות בירה מקומיות ולברים מפורסמים המגישים כמה מהבירות הצ'כיות הטובות ביותר.

לשכת התיירות של העיר פראג הפיקה את מדריך הבירה המעולה הזה

כדי לעזור לך לנווט בין יותר מ-70 מקומות הבירה של העיר. אנו מקווים שמסלול זה יעזור לכם להחליט מה לראות ולעשות במהלך ביקורכם בפראג. כמקומיים, במדריך זה, לא נהסס לספר לכם את המראות והפעילויות בפראג והיכן לבקר תוך שלושה ימים בלבד. פראג היא אחת הערים האהובות עלינו באירופה, ובכל פעם שנחזור לפראג, נגלה עוד ועוד בילויים.

בשבוע הבא

נשתף כמה רעיונות מעשיים ומרגיעים לפראג הגשומה. משהו קורה כל לילה, הקפד לבדוק את מדריך חיי הלילה של פראג לאן ללכת בכל לילה במהלך השבוע. יש כמה מקומות נוחים לשתות בירה בפראג, ואנחנו נסקור אותם בקרוב. יש כל כך הרבה מקומות ללכת אליהם בפראג שהם מציעים גם סיורים במועדוני לילה שבהם תוכלו לבקר במקומות שקשה להגיע אליהם ולראות עוד מחיי הלילה של פראג.

מצודת פראג המפורסמת היא המקום הבא שכדאי לבקר בו, כי כל סיורי ההליכה מסתיימים ליד האטרקציה המפורסמת הזו. מצודת פראג נהנית מאהבה אוניברסלית. וישהרד, הממוקמת בדרום העיר, היא גם אחת הטירות המקוריות של מלך פראג.

זו עיירה קטנה ושקטה שדומה לפראג בלי קהל

זה כיף, יצירת קשרים חברתיים ודרך מצוינת להכיר אנשים חדשים, מה שהופך אותו לאחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות בפראג עבור אנשים מעל גיל 18. ועדיין אנו רואים בפראג את המקום היפה ביותר באירופה ללכת אליו. אם לא כל העולם.

פראג

היא אחת הערים האהובות עליי בעולם מאז ביקרתי בה לראשונה בשנת 2006. למרות העומס המתמיד של התיירים, הפאר של פראג תמיד הופך אותה לשווה ביקור. אז בואו נסתכל מקרוב על המקומות ונבחר את המקומות המעניינים ביותר לביקור ביום גשום רע בפראג. אתה יכול לבלות יום שלם בביקור במוזיאונים, אספנו 11 מהמוזיאונים הטובים ביותר בפראג כדי לצמצם את המספר הזה למשהו שניתן לנהל.

פראג

היא אחת הערים היפות ביותר לביקור בתקופת פריחת האביב ושמש הקיץ. אפילו בגשם, במבט מהנהר, אפשר להעריך את הארכיטקטורה המדהימה של פראג. בנוסף, תעברו מתחת לכמה מהגשרים הדקורטיביים ביותר בפראג כדי להסתכל מקרוב. כשאתם בפראג 1, תמצאו את עצמכם ממש במרכז אם תחליטו להמשיך בנסיעה.

בזמן המוזיאון

אתה שוכח מהכל ונהנה מההיסטוריה העתיקה של פראג. ישנן גלריות רבות בפראג, שרבות מהן חלק מהגלריה הלאומית, מארמון Veletsny המרשים בפראג 7 ועד לגלריות פרטיות קטנות במרכז, כולל מוזיאון מוצ'ה, בו תראו חפצים וציורים של ארט נובו יוצא דופן. אמן. לגלריות האמנות של פראג אולי אין את הקסם של הלובר, אבל האמנות הבוהמית מציעה מגוון אטרקציות, החל מהמזבחות הגותיים הנוצצים במנזר סנט אגנס ועד לארט נובו המענג של אלפונס מוקה והאוסף המפואר של סוריאליסטים, קוביסטים וקוביסטים מהמאה ה-20. קונסטרוקטיביסטים ב-Veltrzni Palac.

פראג

היא ביתם של סצנת אמנות אלטרנטיבית שבה אמנים חדשים יכולים להראות כל מה שהם יכולים במגוון מקומות. פראג מלאה במוזיאונים, גלריות לילדים, תיאטראות ובתי קולנוע מכיוון שלכולם יש תפקיד עצום בחיי התושבים המקומיים. צ'כים ויוצאים המתגוררים בבירה משתתפים בקביעות בהופעות, הצגות ותערוכות.

אם יש לכם רק 3 ימים או פחות בפראג, אנו ממליצים לכם לבקר במצודת פראג ביום הראשון כי לא תרצו לפספס אותה. גם היום החומה הזו משתנה כל הזמן, וזו הסיבה שאחד הדברים שצריך לעשות בכל ביקור בפראג, כי הוא נראה אחרת בכל פעם.