מדידה צריכה רק לזהות בעיית נדל"ן פוטנציאלית, ועלות חקירת הבנייה היא יותר משתווה את זה. הניסיון הרב של מודדים כולל סקרי קרקע, סקרי רוכשי דירות והערכות מדידה, סקרי בנייה וטבלאות מצב.

החברה שנוסדה בשנת 1989 בשם מודד מוסמך

חוגגת 20 שנות ניסיון במתן ייעוץ נדל"ן מומחה ללקוחות ברחבי המחוז והדרום מערב. הוא יספק לכם ייעוץ מותאם אישית וסקר בנייה המתאים לכל צרכיכם האישיים. המודדים המוסמכים שלנו מספקים מגוון שלם של שירותי שמאות ושירותים נלווים. חברת מודד מוסמך היא חברה קטנה ועצמאית של שמאים מוסמכים ויועצי נדל"ן מסחרי המספקת ללקוחות ניסיון מיוחד וממוקד.

בין אם אתם מחפשים לקנות נכס עתיק בישראל

או לקנות בית מודרני או להשקיע בהשכרה או בבית נופש, אנשי המקצוע המנוסים שלנו בבנייה נמצאים כאן כדי לעזור לכם. שירותי מקרקעין לרבות שמאות, דוחות מצב ושמאות בית. מפקח בניין גלוסטרשייר אנו נערוך סקר עצמאי של מבנים בגלוסטרשייר.

מחקר ודוח מעמיקים יספקו מידע מפורט על המבנה, המצב ומצב התיקון של רכיבי מבנה בודדים, ידגישו כל ליקויים גלויים ויספקו המלצות כיצד לתקן אותם, ועשויים לכלול הערכות שוק. אנו מספקים את כל סוגי ייעוץ הנדל"ן, לרבות סקר בנייה, המותאם לצרכי הנדל"ן האישיים שלך.

צברנו מוניטין בשוק הנדל"ן כך שאנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ נדל"ן איכותי

כמו גם חוות דעת מעמיקות, נטולות ז'רגון ודוחות שמאות. אם אתה קונה נכס בישראל, וודא שאתה עושה עליו סקר. אם אתם מחפשים ייעוץ נגישות הקשור לנדל"ן או פיתוח, המודדים המיומנים שלנו יכולים לעזור לכם למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו. סנטרל מדידות מספקת שירותי שמאות וייעוץ מקרקעין מקצועיים ללקוחות מגורים ומסחריים בדרום מערב ובלונדון.

אנו מספקים הערכה ושירותי מדידה

הערכה ושירותים מקצועיים אחרים באיכות גבוהה ברחבי ישראל. אנו מספקים את שירותי החקירה האזרחית הליבה שלנו, ובכל רחבי ישראל. הערכת בנייה מסוג זה פופולרית בדרך כלל בקרב קונים מנוסים יותר שיש להם ידע מסוים בבנייה או שמתכוונים לשפץ לחלוטין נכס, ובכך להסיר רבים מהמאפיינים עליהם אנו מדווחים בסקירת הבנייה המקיפה שלנו.

המודדים המומחים שלנו יכולים גם לעזור בכל בעיה עם הערכות, תזמון והודעות השפלה, בתחילת או בסיומו של חוזה שכירות, תוך מתן ייעוץ ותמיכה של מומחים הן למשכירים והן לשוכרים.

עם ניסיון רב הן במגזר המסחרי והן במגזר המגורים

פוליאן מפקחת כיום על ניהול נכסים מסחריים ומגורים כאחד, מבצעת שמאות, בעיקר מחקרי היתכנות ומחקרי פיתוח, ומעניקה ייעוץ מקצועי ללקוחות. לרבות ביקורות חוזי שכירות, שיפוץ שכירות וייעוץ אסטרטגי בתחום הנדל"ן וכיום מוביל את מחלקת הסוכנות העוסקת בעיקר ברכישה ומכירה של נדל"ן מסחרי ברחבי המחוז. תוכלו ליהנות מהידע המומחה של מודדים בעלי ניסיון רב וידע מקומי מעמיק.

אנחנו כאן לא רק כדי למדוד את הנכס שלך

ולשלוח לך דו"ח כללי, אלא כדי לעזור לך לענות על הצרכים שלך. החברה מציעה שירות איכותי וניתוח ליקויים מדויק לכל מטרה. טום כיהן כנשיא בגרויות וממשיך לעזור למודדים זוטרים להשיג מעמד מורשה בכל מקום אפשרי.

אתה יכול לערוך סקרי קרקע עבור נכסי מגורים ומסחר

כמו גם תוכניות הון והריסה כדי לעזור לך. ASH מקווה לשמור על מעמדה כאחת מחברות ההדמיה המסחריות המובילות באזור, ולהמשיך לצמוח משני הבסיסים היציבים שלה בגלוסטר ובצ'לטנהאם, ולהוביל את ASH לעידן חדש. הסוקרים שלנו ישמחו להראות לכם את כל השירותים שאנו מספקים.

חברת 'מודד מוסמך' ספקים שירותים מקצועיים לבעלי נכסים

בעלי קרקעות, חקלאים ויועצים מקצועיים אחרים שלהם. בשנה הראשונה של הקורס למדו מודולים כמו ארכיטקטורה ועיצוב בר קיימא, מדידות מבנים, ארכיטקטורה דיגיטלית עם מודלים של מידע מבנים מערכות GIS ותוכנה דיגיטלית. בנוסף להערכת מצב המבנה, נוכל להמליץ גם על העבודה הנדרשת לפתרון כל בעיה.

זה הוביל להרחבת העיר וכעת יש להם משרדים בצ'לטנהאם בקיו פלייס המשלימים את ביתם של פולמן קורט בגלוסטר

למידע נוסף אודות מודד מוסמך והשירותים שאנו מציעים היכנסו לאתר שלנו. מטרתנו להעניק לכם שירות מהיר ובמחיר סביר העונה על צרכי לקוחותינו.