חדרי ישיבות, חדרי ישיבות, כיתות לימוד, עמדות תצוגה ואולמות הרצאות קטנים הם אידיאליים להשכרת מקרנים לזריקה קצרה. מקרני זווית רחבה וזריקה קצרה מאפשרים למשתמשים ליצור את התמונה הגדולה בחללים צרים וקטנים, מבטלים חששות מפני צללים ומכשולים אחרים העלולים לטשטש את התמונה או להאיר אורות לא רצויים בפניו של מנחה.

מצלמת הוואי כוללת מקרנים לאירועים להשכרה כמו חתונות

ימי הולדת וערבי סרטים, כולל מצגות כנסים. לפגישות מזדמנות בהן יש צורך במקרן, שכירת מקרן יכולה להיות כדאית. במצלמת הוואי יש לנו הזדמנויות רבות לשכור מקרנים וציוד אורקולי בכל תקציב.

באמצעות השכרת המקרנים שלנו, תוכלו לעצב את המצגת הבאה שלכם עם היתרון הוויזואלי של הקרנת עבודתכם על גבי מסך מקרן הנראה לעיני הקהל. השימוש במקרן איכותי ובמסך איכותי מגדיל את חווית הצפייה שלכם.

כדי להשפיע מאוד על העסק שלך, על מצגות או על ערבי סרטים, אתה צריך מקרן יוקרתי. אם אתה בדרום בר מזל שיש לך הרבה השכרת מקרן נהדרת. עם זאת, אם אתה מהסס מעט לשכור מקרן, השכרת המקרנים הטובה ביותר במדינה שמה דגש על מצלמות וצילום.

השכרת מקרן לטווח קצר – האירו את המסר שלכם כי האירוע הבא שלכם

הוא עניין גדול הרטפורד השכרת טכנולוגיה מציעה פתרונות רבים להשכרת מקרנים בניו ג'רזי. לפני שאתם ממהרים, אנו מעבירים ומשלחים מקרנים ישירות ממלונות רבים באזור למיקומכם. dbo השכרת ציוד לאירועים מציעה ללקוחותיה בתעשייה האורקולית כמה מקרני HD וציוד להשכרה צולבת הטובים ביותר שיש.

מקרן LCD במחיר של 1,100 $ לומן היתרון של השכרת המקרנים שלנו

הוא שיש להם ערכי ניגודיות ובהירות גבוהים עם צריכת חשמל נמוכה. המלאי שלנו מציע מגוון מקרנים להשכרה. בין אם אתם צריכים מקרן סטנדרטי לפגישה קטנה או מקרן לייזר בהיר להשכרה כדי לפוצץ את התמונות שלכם לבניין, יש לנו את זה. מקרן LCD מ 1500 $ לומן יש לנו את מקרן הווידיאו הבהיר ביותר להשכרה כדי להציג תמונות מדהימות בקנה מידה גדול עם רפרודוקציה צלולה.

מושלם עבור מצגות עסקיות

יישומי קולנוע ביתי ואירועים מיוחדים. מקרן שקופיות שקופיות אנו מספקים ללקוחותינו מקרני שקופיות עיליים ניידים בדיוק וקצה צלולים. מקרן סרטים בחוץ והשכרת מסך DBO מספק ציוד ושירותים ברחבי אמריקה לאירועי סרטים בפנים ובחוץ.

אנו מספקים שירותים אורקוליים לאירועים שונים להשכרה

כולל ציוד אורקולי ומצגות בכנסים ובירידים ברחבי העולם. החברה מציעה גם שירותי אורקוליות באירועים שונים, כולל מצגות ציוד אורקולי, כנסים, ירידים וכו. חשוב לשכור מקרן ומסך אם אתם מתכננים להציג מצגת חזותית באירוע הבא שלכם. אם אתה זקוק למקרן או למסך כדי להציג את המצגת שלך, אתה יכול לשכור אותו מ- MSL. הצוות שלנו יקים ויבחן את הציוד כדי להבטיח שהמקרן שאתה שוכר עובד עם המחשב שלך לפני שעזב את המשרד.

מחירי השכירות למקרנים תלויים בסוג המקרן ובמשך משך השכרת המקרן. במקרים רבים אנשים זקוקים למקרן לזמן קצר בלבד, מה שמקשה על נקודת מבט של עלות. השכרת מסכי הקרנה היא חסכונית ויש לכם גישה לטכנולוגיה העדכנית ביותר בעת הצורך.

מקרנים נמוכים לפגישות קטנות זמינים תמורת 125 דולר ליום, ואילו מקרנים מסחריים יוקרתיים יכולים לעלות כמה מאות דולרים ביום. חברות רבות בבוסטון משכירות מקרנים, במיוחד הקרנות אחוריות הנדרשות לרזולוציית Ultra HD.

מפיצי מקרנים לטווח קצר וארגונים ללא כוונת רווח תלויים במסירה דייקנית של סטים מקצועיים להצגות

בין אם אתה צריך לשכור מקרן ליום או לחודש, אתה יכול לסמוך על המומחיות שלנו כדי לספק את הפיתרון הטוב ביותר עבור נקודות כוח ומצגות אחרות. על מנת להפוך את ההתקנה ללא מתח, כדאי לשקול מראש כיצד ברצונך להתקין את המקרן.

בדוק את התכונות הטכניות

כולל בהירות התמונה המוקרנת, לפני שאתה שוכר מקרן לאירוע שלך. מרבית המקרנים מסוגלים להציג תמונות בגדלים שונים, ולכן הגדרה זו לא אמורה להיות יותר מדי בעיה בהתאם לצרכים שלכם. אם בכוונתך להשתמש במקרן בחדר קטן או אינטימי, בחר דגם עם יחס זריקה נמוך בכדי להבטיח את איכות התמונה הטובה ביותר האפשרית.

מקרנים שונים להשכרה תומכים בטכנולוגיות שונות

אז בחרו מקרן שעובד עם מכשירי מדיה שאתם רוצים להשתמש בהם. לדוגמא, מקרני Wi-Fi ותומכי Bluetooth יכולים להתחבר למכשירי סטרימינג מסוימים ולהשתמש בהם במקום במסך קונבנציונאלי. עליך לבחור מקרנים התואמים למכשירי מדיה המריצים את Netflix.

מקרן לייזר להשכרה

הוא אידיאלי לסביבות עסקיות וחינוכיות מודרניות עם רזולוציית 1080p מדהימה ו -4500 לומן של בהירות. יש לו שתי יציאות HDMI, תומך ב- HDMI 1.4a, מכיל את MHL בפורמט 3D חובה ותואם למכשירים ניידים. נגן Blu-ray עם המסך הגדול ביותר שראית אי פעם בקולנוע.