המונח " קוד פתוח " הוצע על ידי קבוצה של אנשים מתנועת התוכנה החופשית שהיו ביקורתיים כלפי סדר היום הפוליטי והפילוסופיה המוסרית שמונח המונח, וביקשו לעצב מחדש את השיח כך שישקף עמדה פתוחה יותר. אירוע קוד פתוח ידוע זה, שכותרתו Freeware Summit, הפגיש בין מוחות מובילים מפרויקטים חשובים רבים של קוד פתוח ופתוח, כולל אריק ריימונד, גווידו ואן רוסום, מייקל טימן, פול וויסי, ג'יימי זאווינסקי ולינוס טורוואלדס.

חברה לבניית אתרים משתמשת בפיתוח קוד פתוח הוא המודל והתהליך המשמש קהילות קוד פתוח ופרויקטים לפיתוח תוכנת קוד פתוח. תוכנת קוד פתוח משוחררת ברישיון קוד פתוח כדי לאפשר לכל אחד להציג ולשנות את קוד המקור.

פרויקטים של קוד פתוח רבים מתארחים ב- GitHub, שם תוכלו לגשת למאגרים ולהשתתף בפרויקטים משותפים. רד האט משתמשת במודל פיתוח תוכנה קוד פתוח לפיתוח מוצרים ופתרונות קוד פתוח מ- Red Hat Enterprise Linux.

רד האט מתחילה בקהילה המפתחת תוכנת קוד פתוח כדי לענות על צרכי הלקוחות שלנו. ואז אנו בונים על קהילה זו כדי לשפר את האבטחה, לתקן פגיעויות ולהוסיף תכונות עסקיות חדשות.

תוכנת בניית אתרים בחינם ובקוד פתוח מורכבת מתכונות המסייעות ביצירת אתרים עסקיים סטנדרטיים בתעשייה

אתרי בלוגים ודפי נחיתה. תוכנת בניית אתרים מספקת כלים, תוספים, תבניות ומסגרות ליצירת אתרים ללא עריכת קוד ידנית. בחירת בונה אתרים מספקת לך גם אפשרויות אבטחה כדי להגן על האתר שלך מפני דואר זבל, ווירוסים, התקפות ותוכנות זדוניות.

וורדפרס

היא CMS (מערכת ניהול תוכן) הפופולרית ביותר בכל הקשור לבניית אתרים. למעשה, יותר מ -30 אחוזים מכל אתרי האינטרנט מפעילים את וורדפרס, אפילו אלה שאתה קורא כרגע. בניית אתרים אינה קשה, ויש מספר שירותים מקוונים ותוכנות להקל ולתחזק אתרים קלים ככל האפשר.

למתחילים יתקשו להשוות את עצמם למערכות CMS פופולריות אחרות בכל מה שקשור לשינוי רכיבי האתר

לניהול מסד הנתונים תוכלו להשתמש בתוכנות פופולריות כמו MySQL, Oracle, PostgreSQL, DB2 וכו '. עם זאת, רוב יוצרי האתרים ברשימה זו משתמשים ב- MySQL ו- OpenCMS, שניתן ליצור בעזרת Java או XML.

ל- OpenCMS יש את כל הפונקציונליות הדרושה לך כבונה אתרים

כדי ליצור אתר לפי בחירתך. אם אתה זקוק לתוכנה מקיפה של בניית אתרים עם תכונות חזקות, אתה יכול ללכת לבניית אתרים פופולרית כמו WordPress. אתה יכול לבחור את התוכנה הטובה ביותר לבניית אתרים בחינם עם קוד פתוח מהרשימה שלעיל כדי ליצור אתר יפה וחזק.

המערכת מבוססת על PHP, המאפשרת גמישות רבה יותר והתאמה אישית חזקה של עיצוב. בלוקים המשולבים בפלטפורמה באמצעות גרור ושחרר מאפשרים ליצור תבניות ודפי אינטרנט וכן ליצור תוכן ממלאי בלוקים.

מאפיין מרכזי של דרופל הם המודולים המאפשרים לך להרחיב את האתר שלך בדרכים שונות. לאחר התקנת אחד באתר שלך, תוכל לשנות את ערכת הצבעים, הרקע וה- favicon (סמל קטן המוצג בחלונות הדפדפן, בכרטיסיות ובכותרות האתרים) בהתאם לנושא.

פרויקטים מסוימים שואפים ליצור מפרטים שניתן ליישם על ידי אחרים בדרכים שונות

רישיונות קוד פתוח מחייבים שימוש, שינוי והפצה מחדש של הפרויקט שלך למטרות אלה, אך הפרויקטים עצמם הם בדרך כלל ללא תשלום. אם השימוש בפרויקט שלך עולה כסף, צור עותק והשתמש בגרסה החינמית.

יש אינספור דרכים ללמוד תכנות

אך אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לשפר את כישוריך היא לתרום לפרויקטים של קוד פתוח. קוד פתוח הוא מעין הסכם רישיון המאפשר למשתמשים לשנות את העבודה, להשתמש בה בדרכים חדשות, לשלב אותה בפרויקטים גדולים יותר ולהפיק ממנה עבודות חדשות. על ידי הסרת חסמים בפני חדשנים, קוד פתוח מקדם חילופי רעיונות וקהילה בחינם, ומניע התקדמות יצירתית, מדעית וטכנולוגית.

קהילת הקוד הפתוח מציעה למתכנתים מתחילים הזדמנות מצוינת לעשות שם לעצמם על ידי תרומה לפרויקטים שונים שבהם הם יכולים לשפר את כישוריהם

לקבל השראה ותמיכה מאנשים דומים. על ידי הצטרפות לקהילה של אנשים בעלי דעות דומות ושימוש במיומנויות שלך, אתה נותן לעצמך מפתח שאפתן לעלות מדרגה. מפתחים הוכיחו שהם יכולים לחוות חוויות נהדרות שאנשים אוהבים.

פירטנו כמה מהסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים תורמים לפרויקטים של OSS ומתארים דרכים שונות להתחיל

הזכרנו גם חמישה פרויקטים של קוד פתוח פעיל הזקוקים לעזרה וכיצד תוכל להשתתף בפרויקטים אלה כתורם של רובי. יש קהילות המורכבות מתכנתים בודדים וחלקן חברות גדולות.

התשובה הקצרה

היא שהתחלת פרויקט משלך היא דרך נהדרת ללמוד על עבודה בקוד פתוח – ללא קשר לתוצאה. זכור שיש כמה עלויות שתצטרך לשלם עבור הפתרון שלך, במיוחד אם תבחר דומיין שברצונך לארח. לאחר שתכננת את הפרויקט שלך, הגיע הזמן לנקוט בצעדים הרשמיים להקמתו, החל מההכנה המשפטית. זה כולל סריקת וניקוי קוד כדי לוודא שהקוד בטוח לשימוש, בחירת רישיון קוד פתוח מתאים לפרויקט והקמת מערכת בקרת פרויקט להפעלה חלקה. לאחר יצירת הפרויקט, יש לדון בתיעוד כדי שתוכלו להשתמש ברישיון הספציפי עבורו.

רישיון זה קובע כי מפתחים אינם רשאים לזכות בזכויות יוצרים או לפטנט על עבודותיהם או לשמור על חלקים מהקוד שלהם בסוד

משמעות הדבר היא כי אין אפשרות לתפיסת נחלת הכלל לעבור את תהליך הערכת ואישור OSI. אנו מעריכים את החוקים עצמם בתחומי שיפוט שונים ואומרים כי נחלת הכלל תואמת את הגדרת הקוד הפתוח בכל תחום שיפוט ואינה יוצרת בעיות עבור מחברי תוכנה ומשתמשים.

נכתב בשיתוף קרצה חברה לבניית אתרים