בנוסף, מרזבים שוצפים מאפשרים למים לחלחל למערכת הגג ולביתכם. למעשה, מרזבים סתומים מחזיקים פסולת ומים יחד, מעלים את משקל המרזבים ומשחררים את המרזבים מהגג. בזמן שאתה רוצה לשמור על המסלול שלך ברור, מרזב סתום עלול לפגוע במערכת הגג של קולומבוס ולעלות לך הרבה צרות, שלא לדבר על כסף בדרכים.

אחת הסיבות העיקריות לניקוי המרזבים

היא ביטול האפשרות של נזקי מים מביוב מי גשמים הסותמים את המרזבים. אם מרזבים וצינורות סתומים נסתמים או נותר מאחור לכלוך שמעכב את פעולתה התקינה של המערכת, חשוב לשמור עליהם נקיים וזורמים. סיבה נוספת היא להפחית את הסיכון לחלודה, במיוחד אם לא יורד גשם רב בקיץ, מכיוון שפסולת במרזבי פלדה יכולה להיכנס לתהליך החלודה ולהאיץ.

עצירות מרזבים סבירה יותר בתקופות מסוימות בשנה

כמו באביב, כאשר העצים פולטים זרעים, ובסתיו, כאשר העלים נופלים. ניקוי מרזבים וצינורות מים הוא משימה קלה, אך כמה ניקיונות בשנה יכולים לאפשר להם לזרום בחופשיות. מומחים ממליצים לנקות מרזבים לפחות פעם בשנה, בדרך כלל באביב ובסתיו.

אם אתה מרגיש לא בנוח עם הגובה או הקושי לעלות בסולם

אתה יכול לנקות את המרזבים עם מפוח עלים או מכונת שטיפה בלחץ כדי להסיר את פסולת המרזב. זכור כי בהשוואה לאיסוף וזריקת הפסולת ביד, בסופו של דבר זה יהיה ניקוי כאוטי יותר. יש המציעים גם להשאיר אחריכם פסולת אחרת שנופלת או כלואה במרזבים או בצינורות שעלולים לגרום לסתימה במקרה של גשם או נמס שלג, מה שעלול לגרום נזק למים בחלקים אחרים בביתכם כולל הקרן.

במידת האפשר

יש לנקות את המרזבים בעזרת אדם המחזיק בסולם. אם הבית שלך כולל יותר משתי קומות, רוב המקורות ממליצים לבעל מקצוע לנקות את המרזבים בקומה השנייה שכן גבהים גבוהים יותר מהווים סיכון בטיחותי לבעלי בתים. מוטות גמישים עם קצוות מברשת, שבעזרתם ניתן לנקות פתחי אוורור יבש, מצוינים גם למשימה זו.

זה יכול להחליף את גרירת הרצפה המייגעת או ניקוי המרזבים במפוח עלים

ובכך למנוע את הצורך להסיר לכלוך ביד. כדי לנקות מרזבים ביד תצטרכו סולם, דלי, שובל מרזב, כף וכפפות עבודה כבדות. הסר בהדרגה עלים ופסולת מהמקום שהסרת בעזרת הדלי.

בזמן שאתה בעניין

אתה יכול לגרוף עלים ושאר פסולת מהמרזבים שלך אם עדיין לא עשית זאת. כשתסיים להסיר פסולת מרזבים, השתמש בצינור שלך עם אביזר זרבובית התזה כדי לשטוף את המרזב ולהסיר כל דבר אחר שייתכן שהחמצת. שקול להתקין מסך או מחסום על המרזב או המרזב שלך כדי למנוע הצטברות של עלים ופסולת לאורך כל השנה.

אם יש לכם מרזבים מוויניל או אלומיניום

קחו חומר ניקוי נוזלי של שחר ושלבו עם כוס אקונומיקה ביתית. מערבבים את התערובת עם כשני ליטרים של מים ומקרצפים את החלק החיצוני של המרזבים. אל תשאיר אותו לעמוד יותר מעשר דקות, ערבב אותו ביסודיות ואז שטוף עם צינור הגן או המזרז שלך.

שמירה על ניקיון המרזבים לא רק תעזור להגן על ביתכם מפני נזקי גשם

אלא גם תגביר את האטרקטיביות של ביתכם. התקנת מרזבי גשם לא רק מגנה על נוף הבית שלך, על מסלולי ציפוי ומרזבים, אלא גם מונעת פגיעה ביסוד הבית שלך. אם מרזבים מלאים בעלים, מקלות או פסולת אחרת, עלולה להיווצר סתימה, מה שעלול לגרום לזחילה של מים במעלה הגג וחדירת יסוד הבית.

כאשר מרזבים מפנים גשם מהגג לבית, הם יכולים לאסוף עלים ופסולת אחרת. לכן חשוב לנקות את המרזבים לפני נפילה.

ניקוי עלים ופסולת זו משימה שעליכם לבצע כמה פעמים בשנה. באמצעות פתרונות ניקוי מרזבים של HomeAmge תוכלו להפוך את המרזבים והבית שלכם לטובים ככל האפשר.

ניקוי מרזבים חושש כמעט כמו שצריך

כמו רע הכרחי שמגיע עם תחזוקת מלכודות זהירה. במפל גשם, מרזב חסום יכול לשלוח מפל מים בצד הבית שלך, ליצור גיא במיטות שלך ולהרוות את הבסיס שלך. ניקוי הבית של מרזבים לא מסודרים יכול להיות כמו להדביק קטשופ יותר מדי על חולצת טריקו לבנה.

ניקוי מרזבים של עלים ופסולת יכול לסייע במניעת נזק לנוף, ציפויים ותיקונים יקרים לנזקי מים בקרן שלך, העלולים לעלות 10,000 דולר ומעלה.

אם אין לך זמן או יכולת פיזית לנקות את המרזבים בעצמך, תעביר אותם לידי מר הנדימן. אנו מציעים ניקוי מרזבים מקצועי, אשר לעולם אינך צריך לעשות בעצמך. למידע נוסף או בקשת מרזב לביתך, צרו איתנו קשר עוד היום.

לדברי רז ביובית מומחה לניקוי מרזבים, הכשרה באומנות ניקוי מרזבים היא המפתח לחוויית ניקיון מוצלחת ובטוחה. ישנם מגוון טיפים לניקוי מרזבים כדי להביא את השפיות לתהליך.

ברוב המקרים, כיסוי מרזבים עולה יותר מהמרזבים עצמם. על ידי השקעה בהגנה על מרזבים מפני עלים, אינך צריך לשאול את עצמך יותר כיצד לנקות מרזב בעזרת סולם, ומוצריהם יבטלו את הצורך בניקוי מרזבים לכל חיי ביתך.

תלוי כמה הקומות בבית שלך

העלות הממוצעת של ניקוי המרזבים שלך יכולה לנוע בין 156 $ ל 225 $ למשרה. לפני שמלכלכים את הידיים או משאירים אותם לאיש מקצוע, דבר אחד בטוח: יש לנקות את המרזבים. אתה יכול גם לנקות אותם עם מנקה בלחץ גבוה אם הציפוי שלך מכוסה בפסולת.